Muistakaa Sannan sanat...

Anonyymi

"Me selviämme tästä"...tarkoitti varmasti itseään mutta ei niitä koronaan kuolleita.Muistakaa myös konkursseissa irtisanotut tuo lause kun menette työkkäriin ilmoittautumaan...

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sopeutumisrahoillaan selviää varmaan, ellei korona tai muu evoluution nyrkki tapa sitä ennen.

    • Anonyymi

      Minä muistan tämän. Olen nähnyt maailmaa. Täällä on onnistuttu hienosti. Muualla huonosti. Se kertoo jo paljon.

      Tämä maan hunoin linkki on nämä heikot miehet. Heidän vuokseen joutuu häpeään silmät päästä. Kaikki, jopa maahanmuutto on meidän heikkojen miesten syy ja ongelma.

      Naiset pärjää joka sektorilla ja kelpaavat minne vaan!

      Mutta miehet?

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, tästä lähtien äänestän vain nuoria koulutettuja naisia ja vaadin muitakin tekemään samoin.


    • Anonyymi

      Aikamoinen se Sanna onkin, pisti koko maailman polvilleen koronallaan, eikö tuo lause niin pitäisi ymmärtää.

    • Anonyymi

      "Me selviämme tästä hyviin EU-virkoihin kun kansa suuttuu töppäilyihimme."

    • Anonyymi

      Olosuhteet säilyvät,
      yhteisö selviää,
      organisaatioita ja yksilöitä kaatuu.

    • Anonyymi

      Sanoi"te selvitätte tämän".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe