Suosittelen, että liikuttaisiin ulkona vaan kun on tarvis, ettei tule paleltumia.
Suosittelen että työlliset tekisivät pidempiä päiviä töissä ja tekisivät töitä eikä laiskotelisi.
Suosittelen että kumartaisivat meitä työttömiä kun vastaan tulevat.
Suosittelen että tuotte meille ruokakassillisen ruokaa kerran viikossa.
Nämä on suosituksia, mutta ottakaa vakavasti.
Suosituksia
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Hehehee ite oot, heheeee sattuuko kumartelu, heheehhee eikö lääkäriltä saa aikoja
Itse olen ainakin työttömänä paremmassa kunnossa kuin työllisenä. Aamuun ei tarvitse enää kofeiinia eli kahvia tai spam-energiajuomia. Voi nukkua ainakin kahdeksaan. Paino on laskenut, kun on aikaa liikkua. Kesäisin uin ilman bikinejä nudisti rannalla kun työtä tekevät tekevät töitä. Elämä on ihanaa, kun ei ole töissä. Yksikään päivä ei mene hukkaan ja on aikaa kuunnella podcasteja. Myös itsestä huolehdin, eikä minulla ole feikkiä työminää.
Ja tietysti palavereita ei ole.
- Anonyymi
Minä tein aikanaan n. 12 tuntisia työpäiviä, ja jouduin siitä sitten antamaan pummikavereille rahaa.
Nyt olen onnellisesti työtön.- Anonyymi
Miksi ahnehtia työtä kun pysyy sitä köyhänä muutenkin? Paleltumia ei tule jos pitää päähineen ja hupparin hupun päässä sisätiloissakin, mm. vaikka saunassa käydessäänkin. Ainut missä voi tulla jos kulkee farkuissa jotka on kuin pommin purkajalla räjähdyksen jälkeen, siis joista on polvet revitty hajalle ja on sitten vielä nilkat paljaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489