Orwell kirjoitti totuuden sosiaalidemokratiasta jo vuonna 1937. Eikös pitänytkin paikkaansa?
George Orwell: "Sosialidemokratia on kelmeä vaaleanpunainen humpuuki"
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kieltämäti hammasmäti, sosiaalidemokratia on hammasmäti.
- Anonyymi
Vihapuhehysteria, maalitushysteria, mccarthyismin pietaritrollikortti, polpo, tiedustelulain massakyttäilyoikeudet kaikki Kokoomuksen Sipilän porvarihallituksessa nostamia poliisivaltiotoimia tyyliin 1984.
- Anonyymi
Porvarihallituksen SE massamamutuksen vastainen kasvava kritiikki oli laitettava kuriin sensuurilla.
- Anonyymi
Kyllä on typeriä aloituksia, itse synnyin köyhään perheeseen ja kiitos sosialidemokratian sain koulutuksen ja nyt vietän vaurasta keskiluokkaista elämää.
Teille typerille porvareille kysymys: Takaisiko teidän porvarillinen idiootti järjestelmänne minun kaltaiselle köyhään perheeseen syntyneelle vauraan keskiluokkaisen elämän?
Vaatimukseni, eli se mitä minulla nyt on:
- Iso uuden karhea omakotitalo
- Hieno kesähuvila
- Tuliterä uusi auto
- Moottorivene
Takaisiko siis teidän tyhjänpäiväinen systeeminne minulle vähintään tuon kaiken?- Anonyymi
Kuinka kauan olitkaan ollut ammattipoliitikkona/puolueeseen liittyvissä järjestötehtävissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan olitkaan ollut ammattipoliitikkona/puolueeseen liittyvissä järjestötehtävissä?
Vai joutuisinko tekemään paskaduunia minimipalkalla kusipää porvarin omistamassa onnettomassa lafkassa kun koulutus maksaisi 50 000 euroa/lukukausi mihin meidän perheellä ei ikinä olisi ollut varaa?
- Anonyymi
Kyllä katsoisi taas sen mahtavan Eläinten Vallankumouksen, jossa siat ottivat johtavan roolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.16410292- 552813
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan802508- 852351
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1472084Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2351898- 441382
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131345Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1151197Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei34873