Aihe

George Orwell: "Sosialidemokratia on kelmeä vaaleanpunainen humpuuki"

Anonyymi

Orwell kirjoitti totuuden sosiaalidemokratiasta jo vuonna 1937. Eikös pitänytkin paikkaansa?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kieltämäti hammasmäti, sosiaalidemokratia on hammasmäti.

• Anonyymi

Vihapuhehysteria, maalitushysteria, mccarthyismin pietaritrollikortti, polpo, tiedustelulain massakyttäilyoikeudet kaikki Kokoomuksen Sipilän porvarihallituksessa nostamia poliisivaltiotoimia tyyliin 1984.

• Anonyymi

Porvarihallituksen SE massamamutuksen vastainen kasvava kritiikki oli laitettava kuriin sensuurilla.

• Anonyymi

Kyllä on typeriä aloituksia, itse synnyin köyhään perheeseen ja kiitos sosialidemokratian sain koulutuksen ja nyt vietän vaurasta keskiluokkaista elämää.

Teille typerille porvareille kysymys: Takaisiko teidän porvarillinen idiootti järjestelmänne minun kaltaiselle köyhään perheeseen syntyneelle vauraan keskiluokkaisen elämän?

Vaatimukseni, eli se mitä minulla nyt on:
      - Iso uuden karhea omakotitalo
      - Hieno kesähuvila
      - Tuliterä uusi auto
      - Moottorivene

Takaisiko siis teidän tyhjänpäiväinen systeeminne minulle vähintään tuon kaiken?

• Anonyymi

Kuinka kauan olitkaan ollut ammattipoliitikkona/puolueeseen liittyvissä järjestötehtävissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kauan olitkaan ollut ammattipoliitikkona/puolueeseen liittyvissä järjestötehtävissä?

Vai joutuisinko tekemään paskaduunia minimipalkalla kusipää porvarin omistamassa onnettomassa lafkassa kun koulutus maksaisi 50 000 euroa/lukukausi mihin meidän perheellä ei ikinä olisi ollut varaa?

• Anonyymi

Kyllä katsoisi taas sen mahtavan Eläinten Vallankumouksen, jossa siat ottivat johtavan roolin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      746
      8074
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      6953
    3. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      3866
    4. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      17
      3089