George Orwell: "Sosialidemokratia on kelmeä vaaleanpunainen humpuuki"
Orwell kirjoitti totuuden sosiaalidemokratiasta jo vuonna 1937. Eikös pitänytkin paikkaansa?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kieltämäti hammasmäti, sosiaalidemokratia on hammasmäti.
- Anonyymi
Vihapuhehysteria, maalitushysteria, mccarthyismin pietaritrollikortti, polpo, tiedustelulain massakyttäilyoikeudet kaikki Kokoomuksen Sipilän porvarihallituksessa nostamia poliisivaltiotoimia tyyliin 1984.
- Anonyymi
Porvarihallituksen SE massamamutuksen vastainen kasvava kritiikki oli laitettava kuriin sensuurilla.
- Anonyymi
Kyllä on typeriä aloituksia, itse synnyin köyhään perheeseen ja kiitos sosialidemokratian sain koulutuksen ja nyt vietän vaurasta keskiluokkaista elämää.
Teille typerille porvareille kysymys: Takaisiko teidän porvarillinen idiootti järjestelmänne minun kaltaiselle köyhään perheeseen syntyneelle vauraan keskiluokkaisen elämän?
Vaatimukseni, eli se mitä minulla nyt on:
- Iso uuden karhea omakotitalo
- Hieno kesähuvila
- Tuliterä uusi auto
- Moottorivene
Takaisiko siis teidän tyhjänpäiväinen systeeminne minulle vähintään tuon kaiken?- Anonyymi
Kuinka kauan olitkaan ollut ammattipoliitikkona/puolueeseen liittyvissä järjestötehtävissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka kauan olitkaan ollut ammattipoliitikkona/puolueeseen liittyvissä järjestötehtävissä?
Vai joutuisinko tekemään paskaduunia minimipalkalla kusipää porvarin omistamassa onnettomassa lafkassa kun koulutus maksaisi 50 000 euroa/lukukausi mihin meidän perheellä ei ikinä olisi ollut varaa?
- Anonyymi
Kyllä katsoisi taas sen mahtavan Eläinten Vallankumouksen, jossa siat ottivat johtavan roolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"
Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih1117428Yksin oli Sofia tullut Espanjasta
https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v572090