Siinä se Martinan yksityiselämän varjeleminen nyt sitten..

Anonyymi

Nyt sitten esitellään uutta kotia, sen muutosta(varmaan halvempaa kun on taas yhteistyötä firmojen kanssa,) ja sitten valmista asuntoa. Sitä oikein mainostetaan instassa että tämä on tulossa.
Ei unohdeta mainostaa miten tähän saakka on kaiken sisustanut ITSE ja miten määrätietoinen ja aikaansaava on, itsekehua riittää🤣
On kyllä sanojensa mittainen nainen tämä Martina, vai onko?🙄

171

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tyypillistä Martinaa, ei ole mitään pyhää tai yksityistä.Kaikki pitää levitellä julkisuudessa.Haluaa näyttää miten onnellinen ja siunattu hän on ja samalla takoa rahaa.Jossain valittaa että häntä harmittaa kun on julkisuudessa 🙄Aika ihme moraali tällä naisella.

      • Anonyymi

        Valitti että harmittaa kun on Stefanin ja Sofian takia otsikoissa. Ketä normaalia ihmistä ei harmittaisi? Työ ja yhteistyöt on julkista joten, Sofian sanoin: Sopeudu!


      • Anonyymi

        Mitään ei kerrota enää ja sit kaikki kerrotaan !

        Tämä on sitä epäjohdonmukaista ajattelua ...

        tai et ei ymmärrä miksi niitä lööppejä on aina ja itse tyrkyttää itseään jatkuvasti lehdille 😆

        Tietyn persoonallisuuden tunnistaa epäjohdonmukaisuudesta!


      • Anonyymi

        Ihan normi moraali on hänellä, ei siitä sen kummempaa. Jatkaa samaan tahtiin elämistä ja kykenee hoitamaan ja elättämään perheensä.
        Kunnioitettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei kerrota enää ja sit kaikki kerrotaan !

        Tämä on sitä epäjohdonmukaista ajattelua ...

        tai et ei ymmärrä miksi niitä lööppejä on aina ja itse tyrkyttää itseään jatkuvasti lehdille 😆

        Tietyn persoonallisuuden tunnistaa epäjohdonmukaisuudesta!

        Kun kesällä teki viikon matkan niin kertoi ettei avaa enempää. Meni tapaamaan miestä kuten nyt Iholla-sarjasta näemme. Ei halua että tuodaan otsikoihin Sofian ja Stefun sekoilujen takia. Antaa haastatteluja esim. Me Naisiin ja MTV:n sivuille. Varmaankin pyydettäessä. Muut mediat ottavat instasta kuvia kuten tekevät muidenkin julkkisten osalta. Tottakai teidän se pitäisi ymmärtää koska kerran lukea ja kirjoittaa osaatte. On paljon yhteistyökumppaneita ja toimii heidän kasvonaan. Se on hänen työtään ja sillä hän elantonsa hankkii ja perheensä elättää. Aivankuin lapsille pitäisi vääntää rautalangasta. Toki ymmärtävät mutta kiusaaja ja kiusaaja eikä muutu vaikka voissa paistais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitti että harmittaa kun on Stefanin ja Sofian takia otsikoissa. Ketä normaalia ihmistä ei harmittaisi? Työ ja yhteistyöt on julkista joten, Sofian sanoin: Sopeudu!

        Harmittaa, kun toisilla on niin negatiivista julkisuutta koko ajan. Varmaan myös hävettää.


      • Anonyymi

        Martina puhuu omituisia, häntä niin harmittaa tämä julkisuus, siis hän tarkoittaa, että oikeasti harmittaa, vaan negatiivinen julkisuus, jota hän kuitenkin itse aiheuttaa koko ajan.
        Ristiriitaista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normi moraali on hänellä, ei siitä sen kummempaa. Jatkaa samaan tahtiin elämistä ja kykenee hoitamaan ja elättämään perheensä.
        Kunnioitettavaa.

        Normi moraali ?? Tuomittu pahoinpitelyistä ja lähestymiskielto, rattijuopumus, lukuisat syrjähypyt ja näitä riittäää.
        Tämäkö sinusta on normi moraalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa, kun toisilla on niin negatiivista julkisuutta koko ajan. Varmaan myös hävettää.

        Itse on aiheuttanut sen kaiken !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi moraali ?? Tuomittu pahoinpitelyistä ja lähestymiskielto, rattijuopumus, lukuisat syrjähypyt ja näitä riittäää.
        Tämäkö sinusta on normi moraalia?

        Ompa jollain, pienet murheet ei sentään ole huumeiden orja ja vankilassa istunu tai ehdonalainen.Etsikää henkilöt, joiden tekemiset on sen arvoiset joita kansii mainita kokoajan.


      • Anonyymi

        Eipö tuo juuri ole nykyään kertonut henkilökohtaisemmasta elämästään , aivan normii esitellä somessa kotiaan niin sitä tekee muutkin , Julkkiskin voi pitää jotkut asiat ominaan , Hyvä Martina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitti että harmittaa kun on Stefanin ja Sofian takia otsikoissa. Ketä normaalia ihmistä ei harmittaisi? Työ ja yhteistyöt on julkista joten, Sofian sanoin: Sopeudu!

        No kyllähän jokainen haluaa itse vaikuttaa kuinka paljon on julkisuudessa
        kukapa Stefania edes tuntisi jollei olisi Martinan ex


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitti että harmittaa kun on Stefanin ja Sofian takia otsikoissa. Ketä normaalia ihmistä ei harmittaisi? Työ ja yhteistyöt on julkista joten, Sofian sanoin: Sopeudu!

        Justiinsa näin, vuoroin vierahissa, tämä sopeutuminenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa jollain, pienet murheet ei sentään ole huumeiden orja ja vankilassa istunu tai ehdonalainen.Etsikää henkilöt, joiden tekemiset on sen arvoiset joita kansii mainita kokoajan.

        Millon ne katiska kakkosen liittyvät bluokan julkkisten nimet kerrotaan🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei kerrota enää ja sit kaikki kerrotaan !

        Tämä on sitä epäjohdonmukaista ajattelua ...

        tai et ei ymmärrä miksi niitä lööppejä on aina ja itse tyrkyttää itseään jatkuvasti lehdille 😆

        Tietyn persoonallisuuden tunnistaa epäjohdonmukaisuudesta!

        Eipä tarvii itseään tyrkyttää lehdille, lehdet ovat kiinnostuneita tekemään uutisia Martinasta ilman että Martina kertoo mitään. Töitään tekee, ahkera on, sisukas, perheestään pitää huolen ja yrittää pärjätä päivästä toiseen, kuten me muutkin arkipäivän sankarit. Sen jälkeen alkoi puhaltaa myrkkytuulet täällä, kun Martina ilmoitti muutostaan. Mistähän moinen kertoo ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarvii itseään tyrkyttää lehdille, lehdet ovat kiinnostuneita tekemään uutisia Martinasta ilman että Martina kertoo mitään. Töitään tekee, ahkera on, sisukas, perheestään pitää huolen ja yrittää pärjätä päivästä toiseen, kuten me muutkin arkipäivän sankarit. Sen jälkeen alkoi puhaltaa myrkkytuulet täällä, kun Martina ilmoitti muutostaan. Mistähän moinen kertoo ?????

        Sai häädön asunnosta ja yrittää nyt pärjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi moraali ?? Tuomittu pahoinpitelyistä ja lähestymiskielto, rattijuopumus, lukuisat syrjähypyt ja näitä riittäää.
        Tämäkö sinusta on normi moraalia?

        Oletko sinä moraalinvartija, tuomari vaiko juomari?
        Eihän se kuulu sulle paskan vertaa Aitolehden tekemiset menneisyydessä.
        Sun räpätykset on niim tyhjänpäiväistä nalkutusta ettei ketään kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai häädön asunnosta ja yrittää nyt pärjätä.

        Häädön sai rantaruotsalainen Eiran kämpästä katiskamorsiammen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi moraali ?? Tuomittu pahoinpitelyistä ja lähestymiskielto, rattijuopumus, lukuisat syrjähypyt ja näitä riittäää.
        Tämäkö sinusta on normi moraalia?

        Älä jaksa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina puhuu omituisia, häntä niin harmittaa tämä julkisuus, siis hän tarkoittaa, että oikeasti harmittaa, vaan negatiivinen julkisuus, jota hän kuitenkin itse aiheuttaa koko ajan.
        Ristiriitaista !

        Hän ei aiheuta negatiivista julkisuutta, vaan täällä jauhetaan noita samoja juttuja.


      • Anonyymi

        Eiköhän kuitenkin asia tullut selväksi, turha kiihtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa, kun toisilla on niin negatiivista julkisuutta koko ajan. Varmaan myös hävettää.

        Ei se häpee, miettii vaan mitä rahoja vois saada ja millä keinoin. Samaa tekee sohvaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipö tuo juuri ole nykyään kertonut henkilökohtaisemmasta elämästään , aivan normii esitellä somessa kotiaan niin sitä tekee muutkin , Julkkiskin voi pitää jotkut asiat ominaan , Hyvä Martina

        Maralla ja sohvalla ei ole edelleenkään omaa kotia, tekeillä ja rahattomana ja kesken..


      • Anonyymi

        Ei tao rahaa, ja missä tahansa syödään enemmän ja paremmin ja pidempään ja hartaasti kuin sohva ja mara yhteensä, ja nautitaan elämästä.Eivät anna hyvää kuvaa mistäänkään.Varsinkin näillä liikkuvilla kuvaus rahoilla, tyhjän päälle jäävät, siltä näyttää, nää ..geimit.


      • Anonyymi

        Koirat haukkuu, karavaani kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipö tuo juuri ole nykyään kertonut henkilökohtaisemmasta elämästään , aivan normii esitellä somessa kotiaan niin sitä tekee muutkin , Julkkiskin voi pitää jotkut asiat ominaan , Hyvä Martina

        Niinkuin katiska kakkonen.


    • Anonyymi

      Vain mies on yksityisasia. Sitä kun ei ole.

      • Anonyymi

        🤣🤣👍


      • Anonyymi

        Ja sekös sua haittaa kun Aitolehti pitää miehen yksityisasianaan? Ja mitä sitten on miestä tai ei mutta saanut elämänsä hyvään hallintaan ja ansaitsee perheelleen hyvän toimeentulon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekös sua haittaa kun Aitolehti pitää miehen yksityisasianaan? Ja mitä sitten on miestä tai ei mutta saanut elämänsä hyvään hallintaan ja ansaitsee perheelleen hyvän toimeentulon.

        Miksi sitten Stefanilta ruikuttaa aina lisää, jos on hyvä toimeentulo. Eikö mikään riitä tälle ahneelle akalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten Stefanilta ruikuttaa aina lisää, jos on hyvä toimeentulo. Eikö mikään riitä tälle ahneelle akalle?

        Ei sile mikään riitä.Näkee jo päällepäin sen luonteesta millainen kylmä,laskelmoiva ja ahne akka se on,kuulemma koulukiusaajakin,Näkeehän sen pahansuopaisuuden jo kauas! Siitä naisesta ei huoku pisaraakaan lempeyttä eikä empatiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekös sua haittaa kun Aitolehti pitää miehen yksityisasianaan? Ja mitä sitten on miestä tai ei mutta saanut elämänsä hyvään hallintaan ja ansaitsee perheelleen hyvän toimeentulon.

        Miehen yksityasianaan ? Rakastui heti respassa . Itse kertoi. Ensi tapaaminen.


      • Anonyymi

        Lakisääteisiin korvauksiin? Mitä hänelle pitäisi korvata ja minkä lain mukaan? Lapsen elatus toki hoidetaan yhdessä, mutta ei heidän tulotasonsa nyt niin kaukana toisistaan ole, eli ei varmaan kovin paljon rahaa liiku.

        Ei avokkieksälle mitään korvauksia makseta, eli tuollaisen lain olet itse keksinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekös sua haittaa kun Aitolehti pitää miehen yksityisasianaan? Ja mitä sitten on miestä tai ei mutta saanut elämänsä hyvään hallintaan ja ansaitsee perheelleen hyvän toimeentulon.

        Tuo ämmä joka tuo kaiken julkisuuteen tois heti miehen julkisuuteen, jos saisi edes miehen. Kohta saadaan lukea, että onkin tietoisesti sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen yksityasianaan ? Rakastui heti respassa . Itse kertoi. Ensi tapaaminen.

        Rakastuminen ja rakastaminen eivät tarkoita samaa.


    • Anonyymi

      Hän on sanonut, ei yksityisasioita tarkoittaen mieskaveria ei tuo julkisuuteen.Hän on julkkis, pitää kertoa ja kiva lukea niinkuin tää asunto juttukin.Hienoa jos on työsuhde asunto, koska vuokrat on hirvittävän kalliit vapaalla markkinoilla.Odotti tätä asuntoa jo ainakin puolivuotta, nyt tyttäret saivat oman huoneen.Tytöt jo sen ikäisiä, haluavat leikkiä ja lukea omassa huoneessaan.

      • Anonyymi

        Toivottavasti edes vuoden heillä olisi pysyvä koti jossain. Nyt on koko heidän elämänsä menty muutosta muuttoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti edes vuoden heillä olisi pysyvä koti jossain. Nyt on koko heidän elämänsä menty muutosta muuttoon.

        Niin no jos pystyy hankkimaan perheelleen tilavamman asunnon niin mikä ettei.
        Exä ja sen nyxä kyllä kilpailevat muutoissa oikein hyvin. Ei niissä hotelleissa paljon jälkikasvua tavata ja nekin jääneet maksamatta.
        Aitolehti rulettaa 100/0 "unelmapariin" verrattuna.
        Näin miehenä kyllä häntä arvostan.


      • Anonyymi

        Ei tämä ole SE ASUNTO!Siitä asunnosta ei puhu enää mitään, piti olla uudistuotantoa aivan eri paikalla.

        Tämä on aivan keskustassa ja ymmärtäkseni vuokrakämppä.
        Martinan kertomuksiin ei aina vain voi luottaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos pystyy hankkimaan perheelleen tilavamman asunnon niin mikä ettei.
        Exä ja sen nyxä kyllä kilpailevat muutoissa oikein hyvin. Ei niissä hotelleissa paljon jälkikasvua tavata ja nekin jääneet maksamatta.
        Aitolehti rulettaa 100/0 "unelmapariin" verrattuna.
        Näin miehenä kyllä häntä arvostan.

        En ole kummankaan osapuolen fani. Sanon silti, että ainoat, lapsille pysyvät kodit, ovat olleet vanhemmalle lapselle isänsä kanssa asuminen ja nuoremmalle Stefanin Hangon tila. Minä nyt ihan naisena ja heterona, sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole SE ASUNTO!Siitä asunnosta ei puhu enää mitään, piti olla uudistuotantoa aivan eri paikalla.

        Tämä on aivan keskustassa ja ymmärtäkseni vuokrakämppä.
        Martinan kertomuksiin ei aina vain voi luottaa...

        Martinan puheita ei kannata ottaa todesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos pystyy hankkimaan perheelleen tilavamman asunnon niin mikä ettei.
        Exä ja sen nyxä kyllä kilpailevat muutoissa oikein hyvin. Ei niissä hotelleissa paljon jälkikasvua tavata ja nekin jääneet maksamatta.
        Aitolehti rulettaa 100/0 "unelmapariin" verrattuna.
        Näin miehenä kyllä häntä arvostan.

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kummankaan osapuolen fani. Sanon silti, että ainoat, lapsille pysyvät kodit, ovat olleet vanhemmalle lapselle isänsä kanssa asuminen ja nuoremmalle Stefanin Hangon tila. Minä nyt ihan naisena ja heterona, sanon.

        No Hangon tilalla 9v- on pitkä aika, vai kuinka asuivat kimpassa sen ajan.Tytär nuorin on 8v- et sillee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Hangon tilalla 9v- on pitkä aika, vai kuinka asuivat kimpassa sen ajan.Tytär nuorin on 8v- et sillee.

        Jos et ymmärtänyt,( 9.45) niin sitä tässä ajoin takaa. Hangon tila on onneksi nuoremmalle lapselle sellainen pysyvä asia, joka varmasti on koko elämän ajan rakas. Kaupungissa se on ollut jatkuvaa muuttamista. Montako kertaa 9 vuoden aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kummankaan osapuolen fani. Sanon silti, että ainoat, lapsille pysyvät kodit, ovat olleet vanhemmalle lapselle isänsä kanssa asuminen ja nuoremmalle Stefanin Hangon tila. Minä nyt ihan naisena ja heterona, sanon.

        Olen muuttanut lasten ollessa pieniä ainakin 9 kertaa ja niin on siis mun lapsetkin, niin monta muuttoa ennenkuin löytyi sopivat koti jossa ajattelin toivon mukaan asua loppuelämäni, ja en koe että mun lapset olisi jotenkin erityisesti kärsineet jatkuvasta muuttorumbasta. Naurettavaa moralisointia täällä. Tärkeintä on ympärillä olevat rakastavat aikuiset joista lapsi saa turvaa. Ei elämä aina mene niin että on se pysyvä asuinpaikka jossa kasvetaan, ja ei siitä tarvitse vanhempia syyllistää ja moralisoida. Ihmisten elämäntilanteet muuttuu ja niihin vaan sopeudutaan. Meidän sivullisetenkin on vaan sopeuduttava siihen mitä kaikenmaailman Martinat, Sofiat, Stefut sun muut tekee :-) Antaa ihmisten elää, ja mikäli ne haluaa jakaa elämästään palasia muille, niin mikäpä siinä, ei se mua häiritse. Jos ei kiinnosta, ei ole pakko lukea ja seurata kenenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Hangon tilalla 9v- on pitkä aika, vai kuinka asuivat kimpassa sen ajan.Tytär nuorin on 8v- et sillee.

        Olipa lausehirviö, Martinako sen kirjoitti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole SE ASUNTO!Siitä asunnosta ei puhu enää mitään, piti olla uudistuotantoa aivan eri paikalla.

        Tämä on aivan keskustassa ja ymmärtäkseni vuokrakämppä.
        Martinan kertomuksiin ei aina vain voi luottaa...

        Martinan lausumat ovat 99% täyttä valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ymmärtänyt,( 9.45) niin sitä tässä ajoin takaa. Hangon tila on onneksi nuoremmalle lapselle sellainen pysyvä asia, joka varmasti on koko elämän ajan rakas. Kaupungissa se on ollut jatkuvaa muuttamista. Montako kertaa 9 vuoden aikana?

        Lapsen isän vika kaikki muutot, miksi ei rikas mies ostanu asuntoa, eikä maksanut vuokria sen takia muutot kokoajan. Nyt muuttaa pienestä asunnosta isompaan, et tyttäret saavat oman huoneen.Mikä tässä nyt sit on väärin mennyt?


      • Anonyymi

        Ai. Me muut maksetaan sitten verorahoista tuon asumista ja joku vielä kehuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti edes vuoden heillä olisi pysyvä koti jossain. Nyt on koko heidän elämänsä menty muutosta muuttoon.

        Eiköhän tämäkin päädy häätöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä ole SE ASUNTO!Siitä asunnosta ei puhu enää mitään, piti olla uudistuotantoa aivan eri paikalla.

        Tämä on aivan keskustassa ja ymmärtäkseni vuokrakämppä.
        Martinan kertomuksiin ei aina vain voi luottaa...

        Ja sekös sua vituttaa kun Aitolehden suunnitelmat muuttuu?
        Koeta nyt kestää tämä epäluotettavuus ja yritä sopeutua siihen ettei sulta kysytä lupaa vuokra-asuntoon..
        Tuollaisia kuin sinä mahtuu 13 tusinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kummankaan osapuolen fani. Sanon silti, että ainoat, lapsille pysyvät kodit, ovat olleet vanhemmalle lapselle isänsä kanssa asuminen ja nuoremmalle Stefanin Hangon tila. Minä nyt ihan naisena ja heterona, sanon.

        Mitä sun heterous liittyy Aitolehden asuntoihin?
        Näillä lapsilla on aina ollut koti äidin luona kuten myös isiensä luona.
        Vituttaako sua heidän asumiskuviot? Saa toki vituttaa kun ei sulta ole kysytty lupaa Aitolehden kotiasioihin.
        Pitäisit huolen omista kuvioistasi, äiti Teresa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai. Me muut maksetaan sitten verorahoista tuon asumista ja joku vielä kehuu..

        Minä en maksa veroistani Martinan asumista, eiköhän hän maksa sen itse.
        Sohvan ja Steppulin maksuja kyllä maksan veroistani jos itse eivät maksa verojaan ja muita ulosotto laskujaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tämäkin päädy häätöön.

        Niin kyllähän Termarilla riski joutua toistamiseen häädetyksi Sohvan kanssa jos historia toistaa itseään. Kyllä ulosottoon heillä velkaa riittää.Luxuksessa vain taivas on rajana, velaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekös sua vituttaa kun Aitolehden suunnitelmat muuttuu?
        Koeta nyt kestää tämä epäluotettavuus ja yritä sopeutua siihen ettei sulta kysytä lupaa vuokra-asuntoon..
        Tuollaisia kuin sinä mahtuu 13 tusinaan.

        Osakkeen omistajat kun hermostuvat Martinan kovaääniseen huutoon ja koiran kuseskeluun rapunpieleen niin häätöhän siitä seuraa.


      • Anonyymi

        Onkin tosi harvinaista nykyaikana että lapsilla on oma huone 😂


    • Anonyymi

      Minä rakastan sisustamista ja ihana päästä katsomaan millainen koti tulee. Tyhjänäkin niin ihana.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂🙊🙊🙊


      • Anonyymi

        En haluaisi itse ison koiran kanssa asua keskellä kaupunkia mutta kai Martsu tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi itse ison koiran kanssa asua keskellä kaupunkia mutta kai Martsu tykkää.

        Lopettakaa narinat toisten elämästä, hankkikaa töitä ja koko muukin elämä itsellenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi itse ison koiran kanssa asua keskellä kaupunkia mutta kai Martsu tykkää.

        Naapurit ei.


    • Anonyymi

      onko naapureita varoitettu ,että ymmrtävät olla huutamatta ,ettei multitalentti häiriinny

      • Anonyymi

        😒Varman riemastuvat uudesta naapurista🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😒Varman riemastuvat uudesta naapurista🤣

        Naapurit on hyvää viiteryhmää, pankkiireja ja korkeasti koulutettuja henkilöitä. Sanoi Moikkelis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurit on hyvää viiteryhmää, pankkiireja ja korkeasti koulutettuja henkilöitä. Sanoi Moikkelis.

        Sitä suuremmalla todennäköisyydellä tulee taas häätö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla todennäköisyydellä tulee taas häätö.

        Mistä teitä täydellisiä idiootteja sikiää? No kait se on ihanaa kun tietää mitä Aitolehden naapurit ajattelevat?
        Samaa mieltä toki olen siitä että Termarilla riski tulla toistamiseen häädetyksi. Aika näyttää


      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä teitä täydellisiä idiootteja sikiää? No kait se on ihanaa kun tietää mitä Aitolehden naapurit ajattelevat?
        Samaa mieltä toki olen siitä että Termarilla riski tulla toistamiseen häädetyksi. Aika näyttää

        Kyllä se pankinjohtaja naapuria hävettää kun huumepiireissä pyörivä hepsankeikka muuttaa samaan taloon. Asukkaat aloittavat varmaan heti valituksen. Siinä vuokralainen jää altavastaajaksi.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse ihmetellä. Tuo itse lapset julkisuuteen. Missä on lupaus mitään en tiedota. Puheet ja teot ei kohtaa. Huomenna ei muista, mitä tänään lupasi.

    • Anonyymi

      Koira parka 👎

      • Anonyymi

        On kyllä aika raskasta tuo hänen työnsä. Nyt etsitään yhteistyökumppaneita uuden asunnon sisustamiseen. Sisustussuunnittelijan kanssa on jo tehty yhteistyösopimus, mutta seuraavaksi täytyy hankkia sohvat, matot, verhot, lamput ja muut härpäkkeet. Sohvatehtaasta luultavasti tulossa kohta yhteistyöpostaus. Töitä tehdään koneella ahkerasti. En kyllä lainkaan kadehdi häntä, joutuu myymään brandiaan jatkuvasti. Tämä lienee hänen työtään mutta tuntuu että kaikki pitää nykyään kaupallistaa.
        Useat ’vaikuttajat’ ottavat pari kolme yhteistyökumppania, mutta hänelle kelpaa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aika raskasta tuo hänen työnsä. Nyt etsitään yhteistyökumppaneita uuden asunnon sisustamiseen. Sisustussuunnittelijan kanssa on jo tehty yhteistyösopimus, mutta seuraavaksi täytyy hankkia sohvat, matot, verhot, lamput ja muut härpäkkeet. Sohvatehtaasta luultavasti tulossa kohta yhteistyöpostaus. Töitä tehdään koneella ahkerasti. En kyllä lainkaan kadehdi häntä, joutuu myymään brandiaan jatkuvasti. Tämä lienee hänen työtään mutta tuntuu että kaikki pitää nykyään kaupallistaa.
        Useat ’vaikuttajat’ ottavat pari kolme yhteistyökumppania, mutta hänelle kelpaa kaikki.

        Siinä pitää olla aika stara, kun 2-3 yhteistyökumppania riittää, Martsu ei varmaan ole. Sohvilla on kyllä se hius studio ja kauneushoitola, ilmeisesti niillä ansaitsee niin hyvin, että elää noinkin loistokasta elämää. Hyvä Sohvi, olet brändännyt itsesi loistavasti. 🙄🙄, opetappa vähän Martsuakin😇😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aika raskasta tuo hänen työnsä. Nyt etsitään yhteistyökumppaneita uuden asunnon sisustamiseen. Sisustussuunnittelijan kanssa on jo tehty yhteistyösopimus, mutta seuraavaksi täytyy hankkia sohvat, matot, verhot, lamput ja muut härpäkkeet. Sohvatehtaasta luultavasti tulossa kohta yhteistyöpostaus. Töitä tehdään koneella ahkerasti. En kyllä lainkaan kadehdi häntä, joutuu myymään brandiaan jatkuvasti. Tämä lienee hänen työtään mutta tuntuu että kaikki pitää nykyään kaupallistaa.
        Useat ’vaikuttajat’ ottavat pari kolme yhteistyökumppania, mutta hänelle kelpaa kaikki.

        Ahne kun on niin kaikki kelpaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä aika raskasta tuo hänen työnsä. Nyt etsitään yhteistyökumppaneita uuden asunnon sisustamiseen. Sisustussuunnittelijan kanssa on jo tehty yhteistyösopimus, mutta seuraavaksi täytyy hankkia sohvat, matot, verhot, lamput ja muut härpäkkeet. Sohvatehtaasta luultavasti tulossa kohta yhteistyöpostaus. Töitä tehdään koneella ahkerasti. En kyllä lainkaan kadehdi häntä, joutuu myymään brandiaan jatkuvasti. Tämä lienee hänen työtään mutta tuntuu että kaikki pitää nykyään kaupallistaa.
        Useat ’vaikuttajat’ ottavat pari kolme yhteistyökumppania, mutta hänelle kelpaa kaikki.

        Hyvä että töitä hänellä riittää ja ethän sinä joudu tekemään Martinan töitä, muuttoa ja sisustamista. Eli voit hengähtää rauhassa, ei hän sinun tontillesi astu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahne kun on niin kaikki kelpaa !!!

        Ahneudella hyvä hinta, 100 000 eken vuositulot. Loistavaa suoritusta. Arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pitää olla aika stara, kun 2-3 yhteistyökumppania riittää, Martsu ei varmaan ole. Sohvilla on kyllä se hius studio ja kauneushoitola, ilmeisesti niillä ansaitsee niin hyvin, että elää noinkin loistokasta elämää. Hyvä Sohvi, olet brändännyt itsesi loistavasti. 🙄🙄, opetappa vähän Martsuakin😇😇

        Niin Sohvahan voisi kysyä Martinalta että miten sinä teet 100 000 eken vuositulot kun mulla hikiseen 20 000 ekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Sohvahan voisi kysyä Martinalta että miten sinä teet 100 000 eken vuositulot kun mulla hikiseen 20 000 ekee.

        Ai miten? No suuri osahan siitä on just nuo sohvat ja palvelut ja mitäliemainostaa, ei ne ihan verottomia lahjoja yrityksiltä Martinalle ole, vaan niistä pitää maksaa veroa. Eli 100t tulot eivät ole 100t bruttoa tilille, vaan härpäkkeita osa siitä toki rahaa.


    • Anonyymi

      Onpas Martina rupsahtanut kun katsoo iholla sarjaa. Hui. Silmärypyt , miten noinkin nuorella on tuollaiset? Mysteerimies..... luulee tuolla saavan jotain symmpisisteitä.
      En usko tuohon rakkauteen. Nähdään muutaman kerran ja nyt jo rakastunut.
      Miten nuo Martinan rinnat pursuu tuolta kainaloista? Kysyn vaan, kun niin auliisti niitä esittelee. Varmaan liikaa hyppinyt j apomppinut niin iho jotenkin valahtanut .
      Ihmetyttää että jok apaikasta Martina saa ilmaiset sohvat ja verhot ym kun vähä mainostaa niitä instassa .

    • Anonyymi

      Vanhemmalta näyttää samaa katsoin. Mitä noille silmäluomille on tapahtunut ei ton ikäisellä pitäis olla tommoisia vielä.
      Säälittää naapureita, jos huutaa ja komentelee lapsia samalla tavalla kuin Iholla-ohjelmassa. Kaikki kuuluu kerrostalossa eikä semmoista kukaan jaksa kuunnella.
      Dominoiva luonne.

      • Anonyymi

        Iholla-sarjassa sai kuvan, että elää ihan omassa kuplassa lapset on aina sivuroolissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iholla-sarjassa sai kuvan, että elää ihan omassa kuplassa lapset on aina sivuroolissa.

        Minäminäminä


    • Anonyymi

      Ei kai se mitään kehumista ole, kertoo kiva muuttaa keskustaan, lienee lähellä koulukin. Asioista pitää osata iloita elämässä, tuo positiivista energiaa

      • Anonyymi

        Vanhemman lapsen koulu taas nyt paljon kauempana. Mutta eihän hänellä niin väliä...


    • Anonyymi

      Victoria on Aitolehden esikoinen. Tytön isä on Aitolehden ex-puoliso Esko Eerikäinen.

      • Anonyymi

        Victorian on hienoa kulkea metrolla, kun on julkkis itsekin ja tunnistetaan siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Victorian on hienoa kulkea metrolla, kun on julkkis itsekin ja tunnistetaan siellä.

        Mihin se sillä metrolla kulkee?


      • Anonyymi

        Esko


      • Anonyymi

        Totta, eihän täällä kukaan terve kirjoittele, terveet ovat töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko

        Esko ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä.
        Minkälaisella ihmisellä on noin huono olo, että purkaa kaiken pahan olonsa hänelle vieraan ihmisen haukkumiseen.
        Ihan sairasta tekstiä. Tulee itsellekin paha olo tämän kirjoittajan puolesta jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä.
        Minkälaisella ihmisellä on noin huono olo, että purkaa kaiken pahan olonsa hänelle vieraan ihmisen haukkumiseen.
        Ihan sairasta tekstiä. Tulee itsellekin paha olo tämän kirjoittajan puolesta jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaan.

        Luin myös klo 9.16 kirjoitetun vuodatuksen. Karmeata vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin se sillä metrolla kulkee?

        Pitää jo tuon ikäisen tytön osata itse edes metrolla kulkea, ei kai se ole mitään ihmeellistä !

        Toivottavasti ei kukaan tunnista, ei tämä mikään lintukoto ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin myös klo 9.16 kirjoitetun vuodatuksen. Karmeata vihaa.

        Minäkin luin sen, ei kukaan terve tollasta kirjoita, menis töihin niin olis jotain muutakin elämässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin luin sen, ei kukaan terve tollasta kirjoita, menis töihin niin olis jotain muutakin elämässään.

        Siinä on vaan sellainen pikku juttu, että tuo 9:16 ei saa töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin myös klo 9.16 kirjoitetun vuodatuksen. Karmeata vihaa.

        Päinvastoin. 💎👍👍👍👍 Loistava kirjoitus 9;16. Totuus joka myös todistettu julkisuudessa 😂😂
        Mutta kun ette sofian kanssa pysty kumoamaan yhtään asiaa haukutte kirjoitusvirheitä. Mutta niistä huolimatta tais mennä kunnolla jakeluunne sillä oottepa vihasia nyt 😂😂😂😂 . OSU JA UPPOS .

        😄☺️😂🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. 💎👍👍👍👍 Loistava kirjoitus 9;16. Totuus joka myös todistettu julkisuudessa 😂😂
        Mutta kun ette sofian kanssa pysty kumoamaan yhtään asiaa haukutte kirjoitusvirheitä. Mutta niistä huolimatta tais mennä kunnolla jakeluunne sillä oottepa vihasia nyt 😂😂😂😂 . OSU JA UPPOS .

        😄☺️😂🤣😅

        Ihan sama mikä on totuus kenestäkään mutta tuollainen ilkeily ja pahansuopuus on aivan järkyttävää. Todellakin osui ja upposi mutta lähinnä sen takia että normaali ihminen ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä jos hänellä olisi kaikki hyvin omassa elämässään. En tunne Sofiaa enkä ota kantaa hänen elämäänsä mutta tuon vihakirjoituksen kirjoittajan elämän täytyy olla helvetillistä jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaa. Toivon että hän saa apua vihanhallintaansa ja että hänen elämänlaatunsa paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on vaan sellainen pikku juttu, että tuo 9:16 ei saa töitä.

        No laittaisi sitten yrityksen pystyyn, joku APPT Marketing voisi olla sopiva, sit vaan yrittää ja kovasti tekee duunia, niin ne muutkin pärjää.......


      • Anonyymi

        Nimi, joka tuotti äidilleen kirjoitus vaikeuksia, hahhahahaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä.
        Minkälaisella ihmisellä on noin huono olo, että purkaa kaiken pahan olonsa hänelle vieraan ihmisen haukkumiseen.
        Ihan sairasta tekstiä. Tulee itsellekin paha olo tämän kirjoittajan puolesta jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaan.

        Nyt vaan tutkintapyyntö tästä Klo 9.16.

        Kaikki edellytykset on saada tuomio , ja jos on lippalakkimies niin lentää kuin leppäkeihäs toimittajan työstään, mikä on ihan aiheellista.

        Kuvakaappaus tekstistä ja tutkintapyyntö sen voi tehdä netissäkin . Ei tämä valheellinen alatyylinen kirjoittelu muuten lopu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mikä on totuus kenestäkään mutta tuollainen ilkeily ja pahansuopuus on aivan järkyttävää. Todellakin osui ja upposi mutta lähinnä sen takia että normaali ihminen ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä jos hänellä olisi kaikki hyvin omassa elämässään. En tunne Sofiaa enkä ota kantaa hänen elämäänsä mutta tuon vihakirjoituksen kirjoittajan elämän täytyy olla helvetillistä jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaa. Toivon että hän saa apua vihanhallintaansa ja että hänen elämänlaatunsa paranee.

        Höpö höpö.. ota sofia päikkärit tai katso sinkkuelämää niin rauhoitut. Samaa suosittelen etäkoulun jälkeen sofian faneille. Ihan asiaa kirjoitti. Taisi mennä teille vaan yli ymmärryksen kuin lokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimi, joka tuotti äidilleen kirjoitus vaikeuksia, hahhahahaaaa

        Mistä SUN viha ja ilkeys kumpuaa? Vai koskeeko tuo kirjoitus just SUA. . taitaa olla nyt sofia linjoilla. Otti nyt nimittäin liiaksi itteensä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣.
        Vai että Katiska2.....oisko siinä sitten Stefan😂😂. Lisää julkisuutta ihan kansainvälistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mikä on totuus kenestäkään mutta tuollainen ilkeily ja pahansuopuus on aivan järkyttävää. Todellakin osui ja upposi mutta lähinnä sen takia että normaali ihminen ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä jos hänellä olisi kaikki hyvin omassa elämässään. En tunne Sofiaa enkä ota kantaa hänen elämäänsä mutta tuon vihakirjoituksen kirjoittajan elämän täytyy olla helvetillistä jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaa. Toivon että hän saa apua vihanhallintaansa ja että hänen elämänlaatunsa paranee.

        Semmonen huomautus SULLE syyllistyit nyt itse samaan mistä toista haukut🤣🤣🤣🤣🤣 älä ole noin vihanen sofia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on vaan sellainen pikku juttu, että tuo 9:16 ei saa töitä.

        Mitähän työnantaja sanoo kun saa tiedon tuomiosta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä.
        Minkälaisella ihmisellä on noin huono olo, että purkaa kaiken pahan olonsa hänelle vieraan ihmisen haukkumiseen.
        Ihan sairasta tekstiä. Tulee itsellekin paha olo tämän kirjoittajan puolesta jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaan.

        Esko on Kolumbiasta. Se on nähty ennenkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää jo tuon ikäisen tytön osata itse edes metrolla kulkea, ei kai se ole mitään ihmeellistä !

        Toivottavasti ei kukaan tunnista, ei tämä mikään lintukoto ole.

        Ihan varmasti tunnistetaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. 💎👍👍👍👍 Loistava kirjoitus 9;16. Totuus joka myös todistettu julkisuudessa 😂😂
        Mutta kun ette sofian kanssa pysty kumoamaan yhtään asiaa haukutte kirjoitusvirheitä. Mutta niistä huolimatta tais mennä kunnolla jakeluunne sillä oottepa vihasia nyt 😂😂😂😂 . OSU JA UPPOS .

        😄☺️😂🤣😅

        Sofia ei ole tuomittu mistään. Tosiasia on tainnut unohtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä.
        Minkälaisella ihmisellä on noin huono olo, että purkaa kaiken pahan olonsa hänelle vieraan ihmisen haukkumiseen.
        Ihan sairasta tekstiä. Tulee itsellekin paha olo tämän kirjoittajan puolesta jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaan.

        Ei vai en olisi siitä niin varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä.
        Minkälaisella ihmisellä on noin huono olo, että purkaa kaiken pahan olonsa hänelle vieraan ihmisen haukkumiseen.
        Ihan sairasta tekstiä. Tulee itsellekin paha olo tämän kirjoittajan puolesta jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaan.

        Kyllä Eskolta vastaavaa tekstiä tulee ja helposti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mikä on totuus kenestäkään mutta tuollainen ilkeily ja pahansuopuus on aivan järkyttävää. Todellakin osui ja upposi mutta lähinnä sen takia että normaali ihminen ei ikinä kirjoittaisi tuollaista tekstiä jos hänellä olisi kaikki hyvin omassa elämässään. En tunne Sofiaa enkä ota kantaa hänen elämäänsä mutta tuon vihakirjoituksen kirjoittajan elämän täytyy olla helvetillistä jos tuntee tuollaista vihaa jotain kohtaa. Toivon että hän saa apua vihanhallintaansa ja että hänen elämänlaatunsa paranee.

        Mitä se sinun elämääsi keikuttaa jos joku on oikeasti sohvasta tuota mieltä.Ei hän sun sääliäsi kaipaa, olet hänelle täysin yhdentekevä ihminen.
        Se oli loistava kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan tutkintapyyntö tästä Klo 9.16.

        Kaikki edellytykset on saada tuomio , ja jos on lippalakkimies niin lentää kuin leppäkeihäs toimittajan työstään, mikä on ihan aiheellista.

        Kuvakaappaus tekstistä ja tutkintapyyntö sen voi tehdä netissäkin . Ei tämä valheellinen alatyylinen kirjoittelu muuten lopu.

        No tee se tutkintapyyntö itse, mitä sinä täällä siitä vaahtoat ja annat ohjeita siihen.
        Vsi oletko pelkuri, uhoat täällä mutta rohkeus ei riitä viemään asiaa eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän työnantaja sanoo kun saa tiedon tuomiosta??

        Ota känny esiin, soita työnantajalle ja kysy mitä mieltä hän pomona on. Mikä sinua estää?


      • Anonyymi

        Täyttä tottahan se kirjoitus on. Pelkkää faktaa.


    • Anonyymi

      Entä sitten? 😆😆😆 Sua vaan harnittaa, kun et saa mitään aikaiseksi, haaveita toteutettua ja ilmaiseksi pelkästään mainostamalla. Musta ainakin ihana nähdä millainen lopputulos ja miten siihen on päästy. Hyvä Martina!!!

      • Anonyymi

        Katiska kakkonen?


      • Anonyymi

        Ei harnita, ilmaiseksi ei saa mitään ’pelkästään’mainostamalla vaan se vaatii rutkasti työtä, mutta teen mieluummin muuta työtä ja ostan itse sohvani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katiska kakkonen?

        Katiska 2 on tutkinnassa, kohta nähdään !!!!!!


      • Anonyymi

        Aivan mahtava se Martinan uusi koti. Siitä tulee taatusti upea❤.
        Kevät on muutenkin ihanaa aikaa. Valo lisääntyy ja alkaa kohta lumet sulaa....ja tommosta asuntoa laittaa. 💚⚘


    • Anonyymi

      Kaikki tunnusmerkit täyttyy, jotta saa tutkintapyynnön läpi.

      • Anonyymi

        Kuvakaappaus tallessa, tätä käsitellään tulevassa dokkarissa.


      • Anonyymi

        Mikset sitten tee sitä tutkintapyyntöä? Siitä vaan tekemään jos kantti kestää. Vai onko tuo kommenttisi virallinen tutkintapyyntö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten tee sitä tutkintapyyntöä? Siitä vaan tekemään jos kantti kestää. Vai onko tuo kommenttisi virallinen tutkintapyyntö?

        Odota vaan, perästä kuuluu.


    • Anonyymi

      Martina on äskettäin jossain haastattelussa sanonut, että haluaa pitää lapsensa pois julkisuudesta. Siis mitä ??? Viime vuonna hän oli molempien tyttäriensä kanssa Ilta-Sanomien tai Ilta-lehden kansikuvassa! Television Iholla-ohjelmassa Victoria on mukana. Sitä paitsi ei myöskään Esko pitele tytärtään pois julkisuudesta. Eikö Martinalla ole sananvaltaa Eskon suuntaan tässä asiassa?

      • Anonyymi

        Martina ja Esko kumpikin tyrkyttävät lapsensa julkisuuteen ja ottavat itselleen kaiken julkisuushyödyn , mitä vaan irti lähtee.

        Heikko on heillä ymmärrys ja moraali tämän asian suhteen , mutta se kostautuu ennemmin tai myöhemmin, saatte nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina ja Esko kumpikin tyrkyttävät lapsensa julkisuuteen ja ottavat itselleen kaiken julkisuushyödyn , mitä vaan irti lähtee.

        Heikko on heillä ymmärrys ja moraali tämän asian suhteen , mutta se kostautuu ennemmin tai myöhemmin, saatte nähdä.

        Ihanko totta saamme nähdä kostamiset?
        Heidän vanhemmuus, ymmärrys ja moraali menee heittämällä ohi sinun räpätyksestäsi/nalkutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko totta saamme nähdä kostamiset?
        Heidän vanhemmuus, ymmärrys ja moraali menee heittämällä ohi sinun räpätyksestäsi/nalkutuksesta.

        Ja taas kävellään lasten yli minä minä minä päätän. " Vikke sano et olen maailman paras äiti heh heh " Iholla-sarjassa.


    • Anonyymi

      Oletpas kateellinen. Kannattaa käydä ulkona välillä tuulettumassa niin ei nuppi kiehu noin pahasti.
      Martinalla menee hyvinniin miksi ei tekisi yhteistyötä tahojen kanssa mistä hyötyy. Se vasta typerää olisi.

      • Anonyymi

        Nyt on Martinan uuden asunnon sisutussuunnittelu, sohva, verhot, matot, kaapit ja tyttöjen sängyt jo yhteistyöpostauksia. Mitä vielä puuttuu?


    • Anonyymi

      'Mä olen viikon poissa ja en haluu tuoda yksityisasioistani tänne instaan' ja kuinka ollakaan ekat kuvat jo lentokentältä.😂😂😂😂sit oli rantapoika kuvassa 😂😂

      • Anonyymi

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂

        Hyvä Marttiina👍 Hyvin menee ja jatka ehdottomasti valitsemallasi tiellä🤸Vahva Muikkeli!


    • Anonyymi

      Mara ny on mara, suoltaa suustansa ny mitä sattuu,

      • Anonyymi

        Kaikki myytävissä.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe