Tiedejulkaisu Lancetin mukaan venäläisellä Sputnik-rokotteella olisi 91% teho koronaan. Siis eräs parhaimmista ja hinnaltaan edullisin.
Lancet: Sputnik-rokotteella 91% teho koronaan
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi ei hanki sillä Suomi on vannonut sotilasvalan Usalle.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ehdottivat venäläistä tai israelilaista rokotetta, mutta ei kelvannut.
- Anonyymi
Entä eläke, kun sen töitä teet?
- Anonyymi
Paavo Lipponenhan on hyvä esimerkki siitä, kuinka elämänmittainen ura kremlin koirana voi tuottaa hyvän palkkioeläkkeen.
- Anonyymi
Lancet on hyvin perillä tieteellisistä tuloksista. Varmaan ikävä yllätys taas Venäjän demonisoijille. Venäjän lääketieteen tasoa pidetään kovana. Sen totesi infektioalan suomalainen asiantuntija loppuvuonna 2020 radiossa.
- Anonyymi
Kiitos Venäjä ja Putin kunnon rokotteesta.
- Anonyymi
Suomen pääministeri mieluummin tappaa kansansa kuin ottaa hyväksi todettuja rokotteita Venäjältä. Saksa muuten ottaa Sputnik-rokotteita.
- Anonyymi
Aloitus ei pidä paikkaansa. Edes Putinin myrkyttämistä noin suur osa ei kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807