Aihe

maski pakko saatava suomeen.

Anonyymi

meillä sairastuttiin jo 8 kuukautta sitten covid-19 tautiin.kuukausi petissä kun ei jaksanut tehdä mitään.yskä ripuli,nivelsäryt,ihottuma näppylöitä koko keho.maskia käytetty siitä asti.jos suomeen ei saada maskipakkoa covid-19 leviää vielä ensivuonnakin suomessa eli vuonna 2022.thl sanoi keväällä että ei ole näyttöä maskin hyödyistä.maski suojaa myyräkuumeelta pölyltä myös covid-19 taudilta.nyt hallitu sdp ja pääministeri töihin ja äkkiä maskipakko.nyt hölötettiin pakko rokotuksesta mikä on laiton.meille ei tule rokotusta eikä tänne tule ketään.johan se on kotirauhan rikkominen.nyt maskipakko ollaan jo vuosi katseltu tyhjää hölötystä.maski pakko ja covid-19 loppuu kolmessa viikossa.terveisin politikko perhe maskit päässä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei todellakaan. Suositus riittää. Maskin merkitystä korostetaan liikaa, "maskipakko" maat ovat yliedustettuina maissa joissa korona on pahin jotenka se ei todellakaan ratkaise tätä. Sitä paitsi myös listaus poikkeuksista jotka vapauttaa maskin käytöstä noissakin maissa kuten Briteissä on pidempi kuin ehkä luulet. Se ei todellakaan ole sellainen jota läheskään kaikki voisivat käyttää eikä toisaalta visiiri ilman maskia suojaa uudempia koronoita vastaan, ihan maskistien omien sivujen tietojen mukaan.

Vaikka toisaaltaan ei myös rokote. Ei ole täysin ihmisten hallinnassa tilanne vaan joku suurempi voima maailmaa ohjailee.

• Anonyymi

Totta virkat, maskit testattu hyödyttömiksi.
        Rokotteesta satoja vanhuksia kuollut hoitokodeissa, tietysti nuorempiakin, mutta heitä ei niin ahkerasti olekaan piikitetty ja ovat valveutuneempia, että tietävät jo suuren riskin.
        Halvauskaan ei ole mikään mukava jos koko ikänsä pyörätuolissa istuu sitten. Puhumattakaan pienemmistä haitoista. Raskaana olevat vielä jos ottavat voivat tuhota lapsensa terveyden.
        Monista rokotteista myös tullut tuota hedelmättömyyttä.
        Kukin valitsee riskinsä, emme kuitenkaan pidä siitä, että maksamme tyhmien sairaalakuluja veroillamme.

• Anonyymi

Aloittajalle. Mistä se tauti tuli sinulle ja perheellesi silloin jo 8 kuukautta sitten?

• Anonyymi

Maskeista kun ei ole mitään näyttöä, että auttaisivat, niin miksi PAKKO????
      Aivan älyvapaa ehdotus, etkö ole valveutunut ja tiedä haitoista yhtikäs mitään?
      No emme auta, pitää itse oppia jos on aikuinen, etsimään oikeaa tietoa ja testauksia.
      Turhaa noihin on sitäpaitsi rahaansa hukata!

• Anonyymi

Tuntuu aika turhalta, että esim julkisissa pidetään maskeja, mutta samat ihmiset istuvat ravintoloissa, baareissa ja kahviloissa ilman maskeja ja ovat kotona lastensa kanssa ilman maskeja. Lapset ovat koulussa ja tarhoissa..

Myös rajat ovat auki ja uskoakseni monet siten myös matkustavat.

Jokainen vastaa omasta maskikäytöksestään. Itse en ole missään noissa tekemisissä ihmisten kanssa, enkä tosiaan jo ympäristösyistä myöskään matkustele.

Joten en ole pitänyt maskia Sen jälkeen, kun rajoituksia viime kesän alussa alettiin purkaa. Asun keskustan alueella ja käytän päivittäin keskustan ruokakauppoja ja julkista liikennettä. Itse uskon altistuneeni lievästi jo tässä ajassa varmasti. Mitään oireita ei ole ollut. Olen perusterve 45-vuotias nainen.

Mielestäni on kuitenkin hyvä, että ihmiset joilla on paljon kanssakäymistä, pitävät maskia, koska ovat suurempi tartuttaja riski. Olen siitä kiitollinen.

Itse en ole paheksunut heidän sosiaalisen kanssakäymisensä tarvetta, joten toivoisin, että saan anteeksi maskittomuuteni, joka pari kertaa on aiheuttanut pientä mulkoilua.

Toivon, että ensikesäksi ihmiset rauhoittuvat ja normaali elämänrytmi palautuu rokotussuojan mukana.

Se, mikä terveysriski koronasta jää, on valitettavaa todellisuutta, mikä liittyy moniin terveys-ja ikäkysymyksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      8166
    2. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      21
      3768