Aihe

Aliexpress tilaus

Anonyymi

Tilasin tuotteen aliexpressistä ja noin 3viikkoa sitten tuli viesti jossa luki "your order has arrived on local post office, mutta postilta ei ole tullut mitään vahvistusviestiä ja en saa tilaustani noudettua. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Expressin tilaukset toimii moitteetta ja asikaspalvelu on parempaa ns. suoraan myyjälle viestit.
      Wish kannattaa kiertää kaukaa.
      Joskus toimitukset ovat kummitelleet kuukauden tilassa saapuneet maahan ja tulevat Postiin kuukauden myöhässä. Voi olla jopa että valtiovalta on määrännyt tekemään hallaa Kiinalähetyksille ns. viivyttämään niitä.

• Anonyymi

Mulla on 5 pientä tilausta jäänyt tulematta. Seurantakoodin mukaan ovat saapuneet maahan tammikuun 8. päivä. Varastoiko Posti näitä jonnekin ja lajittelu kestää ? Vai mikä tässä mättää? Yksi samaan aikaan tehty tilaus tuli kuitenkin läpi jo kolme viikkoa sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8177
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      291
      5239
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      212
      3141