Sotarikollinen pitää lähettää Hollaniin Haagiin sotarikostuomioistuimeen
koska siellä tuomittiin Jugoslavian sodankin sotarikolliset.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007779822.html
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äijän pääsi Suomeen vuonna 2006 jolloin vallassa oli kepu Sipilän porvarienemmsitöinen hallitus joka esitteli asian Haloselle.
https://valtioneuvosto.fi/tietoa/historiaa/hallitukset-ja-ministerit/raportti/-/r/v2- Anonyymi
Vihreä Saarikko suojelee tuota murhaajaa, Kepun kannatus loppuu nyt
- Anonyymi
Taitaapa olla näitä Halosen maailmanparannus tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaapa olla näitä Halosen maailmanparannus tuloksia.
Tyyppi pääsi Suomeen kepu Vanhasen hallituksen laatiman lainsäädännön avulla vuonna 2006.
- Anonyymi
Sotarikollinen kuuluu Euroopan sotarikosoikeuteen tuomittavaksi.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista tietää kaikki oikeudenkäyntiin, ja tutkintaan kuluneet rahat. Nytkin suomalaisia tutkijoita Afrikassa selvittämässä tapausta, ja todennäköisesti sieltä tuodaan todistajia oikeuteen. Vuosia tuo tutkinta on kestänyt. Pitäisi hieman katsoa ketä tänne turvaan otetaan, voisiko päätöksen tehneitä saattaa tuosta vastuuseen.
- Anonyymi
Suomen oikeuslaitos on vitsi, joten kaveri olisi tosiaan syytä siirtää Haagiin, siellä ehkä toimitettaisiin ihan oikea oikeudenkäynti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stockmannista kirpputori
Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy1769565Mistä ihmeestä te saatte voimaa
En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on3747399Miksi koronan annetaan nyt levitä?
Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä3634623Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?
Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista3092936