Sosialistit ovat rehellisempiä

Anonyymi

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen rehellinen sosialisti ja ylpeä siitä. Tuomioja -24 pressaksi, hoplaa. Ensimmäinen rehellinen pressa Suomessa.

      • Anonyymi

        Ilman kansan kannatusta ei pressalksi päästä! Yhden stallarin kannatus ei riitä!


    • Anonyymi

      ” Kyllä kansa tämän on aina tiennyt, porvarit ne senkun valetta lykkää. ”

      Kansa koostuu vaaleissa 70-75:n prosentin edestä porvareista!

      ”Tämä alettu tie vie Suomen hautaan ennen aikojaan.”

      Ei vie ja jos veisi niin juuri sehän olisi Suomea vihaavan stallarin mieleen!

      • Anonyymi

        "Kansa koostuu vaaleissa 70-75:n prosentin edestä porvareista!"
        Valitettavasti se näkyy maamme nykyisen alasajon muodossa.
        Olemme pian valmiit siirtymään Eurostoliiton Federaation pohjoiseksi reuna-alueeksi,jossa on vain rappeutuvia kyliä ja pikkukaupunkeja,huonot tiet sekä slummiutuva muutama keskikokoinen kaupunki.Ja sehän ei Eurostoliiton määrääviä tahoja voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kansa koostuu vaaleissa 70-75:n prosentin edestä porvareista!"
        Valitettavasti se näkyy maamme nykyisen alasajon muodossa.
        Olemme pian valmiit siirtymään Eurostoliiton Federaation pohjoiseksi reuna-alueeksi,jossa on vain rappeutuvia kyliä ja pikkukaupunkeja,huonot tiet sekä slummiutuva muutama keskikokoinen kaupunki.Ja sehän ei Eurostoliiton määrääviä tahoja voisi vähempää kiinnostaa.

        ” Valitettavasti se näkyy maamme nykyisen alasajon muodossa.”

        Ei, vaan jatkuvan kehityksen muodossa ja stallareitten 0,01:n prosentin kannatuksen ilmentymänä!

        ”Olemme pian valmiit siirtymään Eurostoliiton Federaation pohjoiseksi reuna-alueeksi,jossa on vain rappeutuvia kyliä ja pikkukaupunkeja,huonot tiet sekä slummiutuva muutama keskikokoinen kaupunki.Ja sehän ei Eurostoliiton määrääviä tahoja voisi vähempää kiinnostaa.”

        Stallari vihaa länttä ja Suomea ja ennustukset lähtevät siltä pohjalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Valitettavasti se näkyy maamme nykyisen alasajon muodossa.”

        Ei, vaan jatkuvan kehityksen muodossa ja stallareitten 0,01:n prosentin kannatuksen ilmentymänä!

        ”Olemme pian valmiit siirtymään Eurostoliiton Federaation pohjoiseksi reuna-alueeksi,jossa on vain rappeutuvia kyliä ja pikkukaupunkeja,huonot tiet sekä slummiutuva muutama keskikokoinen kaupunki.Ja sehän ei Eurostoliiton määrääviä tahoja voisi vähempää kiinnostaa.”

        Stallari vihaa länttä ja Suomea ja ennustukset lähtevät siltä pohjalta!

        Miksi tosiasiat saavat sinut raivostumaan ja kirjoittamaan vihapuhetta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tosiasiat saavat sinut raivostumaan ja kirjoittamaan vihapuhetta ?

        Eipä juuri, koskaet turvaudu tosiasioihin ja minä taas en harrasta vihapuheita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä juuri, koskaet turvaudu tosiasioihin ja minä taas en harrasta vihapuheita!

        Sanopas tästä ketjusta yksikin asia jonka stallareiksi herjaamasi ihmiset ovat valehdelleet. Sinulla kun on tavaramerkkinä tuo vale-vale-vale-huuto ja kaikkien kanssasi eri mieltä olevien herjaaminen kaikin tavoin.

        Mitä esim. stalinistien kuvittelemasi kannatusluku kuuluu ketjuun missä on tarkoitus keskustella Tuomiojan sanoista ? Eihän se tietysti kuulukaan mutta se on sinun lapsenmielinen katupoikakeinosi yrittää herjata totuuden puhujia ja syytää suustasi vihapuhetta heitä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanopas tästä ketjusta yksikin asia jonka stallareiksi herjaamasi ihmiset ovat valehdelleet. Sinulla kun on tavaramerkkinä tuo vale-vale-vale-huuto ja kaikkien kanssasi eri mieltä olevien herjaaminen kaikin tavoin.

        Mitä esim. stalinistien kuvittelemasi kannatusluku kuuluu ketjuun missä on tarkoitus keskustella Tuomiojan sanoista ? Eihän se tietysti kuulukaan mutta se on sinun lapsenmielinen katupoikakeinosi yrittää herjata totuuden puhujia ja syytää suustasi vihapuhetta heitä kohtaan.

        ” Sanopas tästä ketjusta yksikin asia jonka stallareiksi herjaamasi ihmiset ovat valehdelleet.”

        Vaikka tuo edellinen, jossa syytit minua vihapuheesta.

        ”Sinulla kun on tavaramerkkinä tuo vale-vale-vale-huuto ja kaikkien kanssasi eri mieltä olevien herjaaminen kaikin tavoin.”

        Olen oppinut sen sinulta. Itse syytät aina kaikkia eri mieltä olevia samasta asiasta.

        ”Mitä esim. stalinistien kuvittelemasi kannatusluku kuuluu ketjuun missä on tarkoitus keskustella Tuomiojan sanoista ? ”

        Se kertoo mielipiteesi painoarvosta.

        ”Eihän se tietysti kuulukaan mutta se on sinun lapsenmielinen katupoikakeinosi yrittää herjata totuuden puhujia ja syytää suustasi vihapuhetta heitä kohtaan.”

        Minä hurraan lujaa heti sen kerran kun Tarkkispoika kertoo ”totuuden”! Se olisi uusi ja yllättävä kokemus kun löysit taas vihapuheen:-D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe