No nyt saatte ilmastokommunistit sitä haluamaanne pakkasta

Anonyymi

Ja jatkossa tuuli saa viikonloppuna Helsingissä pakkasen tuntumaan Ilmatieteenlaitoksen mukaan -28 lukemana. Olkaa nyt kovasti iloisia.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi kliffaa kun snögee on maassa vilt sbulisti. Täänäänki mollikka griinas kliffasti ja snöge hohti kun mä dallasin Vanhankaupungin rantsuun tsiigailee mestoja. Blosis oli heikkoo eikä mua frysannu kun oli stigannu kunnon kledjut niskaa ennen lähtöö himasta.
      Mulla muistu rantsus mielee yks juttu snadina olosta kun faija flöittas mulle.
      Kerran lähettii faijan kanssa himasta Hagiksesta metskaa Vanhankaupungin lahdelle. Mä tsittasin fillarin stongalla kun faija sotki sinne, silloin ei juuri monella fiudee ollu. Pästii rantsuu nii dunattii metskit kondiksee, masit koukkuu tsitattii stebareille ja ruvettii metskaa. Yht äkkii faija lyftas vensteri handuu ja osotti Viikin suntaa ja sano. Tsiigaa kundi tuol on viidakko, se on sellanen mesta et sitä ei oo hitannu Columbus eikä Vasco Da Cama. Älä vaa lähde sinne seikailee, et sulle ei käy niin ku Cookille, joudut pataa ja tuut skruudatuks.
      T. Hörneillä notkunut.

    • Anonyymi

      Kliffaa! Näyttää snygiltä tää talviaamu Stadissa. Sinitaivas ja puolikuu flyysaa kliffasti. Tarttee lähtee divaa borgat ja skruudaa baislari paikallisee mestaa, jossa meikäläisii gammeleita vielä elossa olevii stadilaisii starbuja tsittaa aamuisin.
      T. Chicacon starbu. Monikohan tsennaa mist mestasta on kyse?

    • Anonyymi

      Mitä kovempi pakkanen sitä enemmän ilmasto on lämmennyt.

    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos jatkuu ainakin Helmikuun puoleen väliin. hähähhähäää.

    • Anonyymi

      Ilmasto onkin kylmentytynyt

    • Anonyymi

      Nyt ilmastokohkaajat kaikki hiihtämään !

      Helsingissä on kuulemma viime talvena osoitettu mieltä ja räyhätty että "Lunta perkele"! Perkele on nähtävästi muistanut räyhäreitä ja toteuttanut heidän toiveensa
      seuraavana talvena.

      Että kaikki ilmastokohkaajat nyt heti suksille ja hiihtämään !

    • Anonyymi

      Nyt - 16 pakkasta ja tuuli 3 - 4 m/s lisää pakkasen purevuutta - 6 - 8 astetta ja aurinko paistaa, mutta ei lämmitä .

    • Anonyymi

      Jotain kummaa on tapahtumassa. Satelliittimittausten mukaa maapallon keskiämpötila laski marras-joulukuussa yhteensä 0,46 astetta! Tämä on valtava pudotus ottaen huomioon että lämpötilan vuosittainen nousu on vuosilymmeniä ollut vain 0,014 astetta vuodessa. Olisiko ennustettu pikkujääkausi nyt alkanut hieman ennen aikojaan?

      Ja tässä siis ei ole vielä mukana tammikuun lukuja, joka oli todella kylmä kuukausi koko pohjoisella pallonpuoliskolla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt Gretaa vituttaa kun *illu on jäässä eikä ole lämmintä.

    • Anonyymi

      Vuoden loputtua todennäköisesti taas saamme todeta että maapallon keskilämpötila on rahtusen noussut elikkä ilmasto lämpenee vääjäämättä sanoipa vajakki persut mitä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Ilmastohysteeriset punapersetolvanat vaikka värentää mittaustulokset, jotta tuo toteutuu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sallittava ainoastaan tuulisähkö noille ilmastouskovaisille. se on tällä hetkellä 1% tarvittavasta sähköstä. Joten heille vain annetaan prosentti normaali kulutuksesta.

    • Anonyymi

      Oli taas kliffa päivä dallaa Stadissa. Kävin tsiigaa Kingaa ja Kinaporii jossa kävin skolee nuorena, bygga on lanattu jo aikaa sitten niin kuin koko fedubygga kortteli. Kingan bärtsiä jossa oli fedubyggien lisäks aikoinaan lyftaaja Frank Teräskarin nostolava on kans kadonnu aikaa sitten, tilalla on nykyisin Piritori.
      Halidai taas gimmat ja kundit. https://www.youtube.com/watch?v=r7weOwq-iGA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe