No nyt saatte ilmastokommunistit sitä haluamaanne pakkasta

Anonyymi

Ja jatkossa tuuli saa viikonloppuna Helsingissä pakkasen tuntumaan Ilmatieteenlaitoksen mukaan -28 lukemana. Olkaa nyt kovasti iloisia.

15

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tosi kliffaa kun snögee on maassa vilt sbulisti. Täänäänki mollikka griinas kliffasti ja snöge hohti kun mä dallasin Vanhankaupungin rantsuun tsiigailee mestoja. Blosis oli heikkoo eikä mua frysannu kun oli stigannu kunnon kledjut niskaa ennen lähtöö himasta.
      Mulla muistu rantsus mielee yks juttu snadina olosta kun faija flöittas mulle.
      Kerran lähettii faijan kanssa himasta Hagiksesta metskaa Vanhankaupungin lahdelle. Mä tsittasin fillarin stongalla kun faija sotki sinne, silloin ei juuri monella fiudee ollu. Pästii rantsuu nii dunattii metskit kondiksee, masit koukkuu tsitattii stebareille ja ruvettii metskaa. Yht äkkii faija lyftas vensteri handuu ja osotti Viikin suntaa ja sano. Tsiigaa kundi tuol on viidakko, se on sellanen mesta et sitä ei oo hitannu Columbus eikä Vasco Da Cama. Älä vaa lähde sinne seikailee, et sulle ei käy niin ku Cookille, joudut pataa ja tuut skruudatuks.
      T. Hörneillä notkunut.

• Anonyymi

Kliffaa! Näyttää snygiltä tää talviaamu Stadissa. Sinitaivas ja puolikuu flyysaa kliffasti. Tarttee lähtee divaa borgat ja skruudaa baislari paikallisee mestaa, jossa meikäläisii gammeleita vielä elossa olevii stadilaisii starbuja tsittaa aamuisin.
      T. Chicacon starbu. Monikohan tsennaa mist mestasta on kyse?

• Anonyymi

Mitä kovempi pakkanen sitä enemmän ilmasto on lämmennyt.

• Anonyymi

Ilmastonmuutos jatkuu ainakin Helmikuun puoleen väliin. hähähhähäää.

• Anonyymi

Ilmasto onkin kylmentytynyt

• Anonyymi

Nyt ilmastokohkaajat kaikki hiihtämään !

Helsingissä on kuulemma viime talvena osoitettu mieltä ja räyhätty että "Lunta perkele"! Perkele on nähtävästi muistanut räyhäreitä ja toteuttanut heidän toiveensa
      seuraavana talvena.

Että kaikki ilmastokohkaajat nyt heti suksille ja hiihtämään !

• Anonyymi

Nyt - 16 pakkasta ja tuuli 3 - 4 m/s lisää pakkasen purevuutta - 6 - 8 astetta ja aurinko paistaa, mutta ei lämmitä .

• Anonyymi

Jotain kummaa on tapahtumassa. Satelliittimittausten mukaa maapallon keskiämpötila laski marras-joulukuussa yhteensä 0,46 astetta! Tämä on valtava pudotus ottaen huomioon että lämpötilan vuosittainen nousu on vuosilymmeniä ollut vain 0,014 astetta vuodessa. Olisiko ennustettu pikkujääkausi nyt alkanut hieman ennen aikojaan?

Ja tässä siis ei ole vielä mukana tammikuun lukuja, joka oli todella kylmä kuukausi koko pohjoisella pallonpuoliskolla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt Gretaa vituttaa kun *illu on jäässä eikä ole lämmintä.

• Anonyymi

Vuoden loputtua todennäköisesti taas saamme todeta että maapallon keskilämpötila on rahtusen noussut elikkä ilmasto lämpenee vääjäämättä sanoipa vajakki persut mitä hyvänsä.

• Anonyymi

Ilmastohysteeriset punapersetolvanat vaikka värentää mittaustulokset, jotta tuo toteutuu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sallittava ainoastaan tuulisähkö noille ilmastouskovaisille. se on tällä hetkellä 1% tarvittavasta sähköstä. Joten heille vain annetaan prosentti normaali kulutuksesta.

• Anonyymi

Oli taas kliffa päivä dallaa Stadissa. Kävin tsiigaa Kingaa ja Kinaporii jossa kävin skolee nuorena, bygga on lanattu jo aikaa sitten niin kuin koko fedubygga kortteli. Kingan bärtsiä jossa oli fedubyggien lisäks aikoinaan lyftaaja Frank Teräskarin nostolava on kans kadonnu aikaa sitten, tilalla on nykyisin Piritori.
      Halidai taas gimmat ja kundit. https://www.youtube.com/watch?v=r7weOwq-iGA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      23
      3094
    2. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2138
    3. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      2025
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1847
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1508
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1299
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      123
      1198
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      254
      1179
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1095
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1049
    Aihe