Aihe

Ilmaiset lounaat

Anonyymi

Minua ps äänestäjänä ärsyttää kaiken maailman turhanpäiväisten tulevien maisterien hemmottelu. On ilmaiset lounaat jonne nää vihervasemmistolaiset pyörillään paahtaa. Nostelevat runsaat tuet.
Mun poika lähti töihin, nyt on uus auto alla ja varaa maksaa itse lounaat. Ei tartte fillarilla sotkea - näillä lakeuksilla.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt oot käsittänyt vääärin. Suomihan on tunnetusti maailman vähiten korruptoitunut maa. YLE on asiaa tolkuttanut vuositolkulla. Mitenkähän kamala tilanne siellä muissa maissa on?

• Anonyymi

Runsaalla henkisellä pääomalla kehtaa ajella vaikka Ladalla. Toisia kurittaa taas köyhyys.

• Anonyymi

Ja taas persu puhuu pas,kaa. Miksi vingut pelkästään vasurien lounaista, persut syö niitä yhtälailla. Tosin persut käsittää sen hillotolpaksi ja sehän on I.H.A.N E.R.I asia!

• Anonyymi

Mitenkäs Halla-ahon käännöstuö etenee? Hänhän kuittasi mittavat apurahat siihen.

• Anonyymi

Käännöstyö*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käännöstyö*

Ei kun sanakirjahan se olikin! On mennyt jo sen verran pitkään siinä projektissa, että meinaa unohtua. Aikookohan tehdä sanakirjan valmiiksi vai palauttaa rahat?

• Anonyymi

Työtön persu pelkää oman ilmaisen lounaansa puolesta?

• Anonyymi

eikö poikas oo käyny mitään kouluja - kai se koulu on se amiskin siinä missä toiselle yliopisto ja mitä ilmasiia lounareita jaetaan opiskelijoille? tairat olla päästä pyörällä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      348
      7442
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      289
      5463
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      236
      4072
    4. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      4055