Miksi kapi?

Ihmettelen välillä itsekin, että miksi?

Eikös se ole kaikille selvää? Lääkkeet saan vasta klo 18 jälkeen.

12

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo tuosta se johtuu, että yöllä ja aikaisin aamulla alkaa Kapi-avaukset virrata Kapi-palstalle. Otatko suppona ja lyökö sen jälkeen värejä horisonttiin?

      Majurinne

    • Anonyymi

      No siksi

    • Anonyymi

      Oijoi. Hyvä, että S24 kepupalsta on sinulla olemassa. Se on terapiaa.

    • Anonyymi

      Onko muillakin häiritseviä pakkomielteitä? Kuulevatko muutkin ääniä korvien välissään?

    • Ei vastaa kapi enää minulle vaikka viime yönä kuulin selvästi kapin äänen.

      • Anonyymi

        Kyllä Kapi oli, mutta AVAlla!


    • Anonyymi

      Ahkera ainakin olet

    • Viime yö oli kova. Menin ajoissa nukkumaan mutta enhän minä unta saanut kun piti AVA-kanavaa seurata kun sisäinen ääneni sanoi kapin olevan siellä. No sitten aamulla jo ennen kuutta tänne palstalle. Minun kuuluisi saada jonkinlainen palkkio Apollonkadulta kun pidän keskustan lippua korkealla,

      • Anonyymi

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.


      • Anonyymi
        AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!

        " tampuriini majuri"

        Khihihiiiiii.................


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe