Miksi kapi?

Ihmettelen välillä itsekin, että miksi?

Eikös se ole kaikille selvää? Lääkkeet saan vasta klo 18 jälkeen.

12

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo tuosta se johtuu, että yöllä ja aikaisin aamulla alkaa Kapi-avaukset virrata Kapi-palstalle. Otatko suppona ja lyökö sen jälkeen värejä horisonttiin?

      Majurinne

    • Anonyymi

      No siksi

    • Anonyymi

      Oijoi. Hyvä, että S24 kepupalsta on sinulla olemassa. Se on terapiaa.

    • Anonyymi

      Onko muillakin häiritseviä pakkomielteitä? Kuulevatko muutkin ääniä korvien välissään?

    • Ei vastaa kapi enää minulle vaikka viime yönä kuulin selvästi kapin äänen.

      • Anonyymi

        Kyllä Kapi oli, mutta AVAlla!


    • Anonyymi

      Ahkera ainakin olet

    • Viime yö oli kova. Menin ajoissa nukkumaan mutta enhän minä unta saanut kun piti AVA-kanavaa seurata kun sisäinen ääneni sanoi kapin olevan siellä. No sitten aamulla jo ennen kuutta tänne palstalle. Minun kuuluisi saada jonkinlainen palkkio Apollonkadulta kun pidän keskustan lippua korkealla,

      • Anonyymi

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.


      • Anonyymi
        AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!

        " tampuriini majuri"

        Khihihiiiiii.................


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      206
      967
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      839
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe