Ihmettelen välillä itsekin, että miksi?
Eikös se ole kaikille selvää? Lääkkeet saan vasta klo 18 jälkeen.
Miksi kapi?
12
275
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo tuosta se johtuu, että yöllä ja aikaisin aamulla alkaa Kapi-avaukset virrata Kapi-palstalle. Otatko suppona ja lyökö sen jälkeen värejä horisonttiin?
Majurinne - Anonyymi
No siksi
- Anonyymi
Oijoi. Hyvä, että S24 kepupalsta on sinulla olemassa. Se on terapiaa.
- Anonyymi
Onko muillakin häiritseviä pakkomielteitä? Kuulevatko muutkin ääniä korvien välissään?
Ei vastaa kapi enää minulle vaikka viime yönä kuulin selvästi kapin äänen.
- Anonyymi
Kyllä Kapi oli, mutta AVAlla!
- Anonyymi
Ahkera ainakin olet
Viime yö oli kova. Menin ajoissa nukkumaan mutta enhän minä unta saanut kun piti AVA-kanavaa seurata kun sisäinen ääneni sanoi kapin olevan siellä. No sitten aamulla jo ennen kuutta tänne palstalle. Minun kuuluisi saada jonkinlainen palkkio Apollonkadulta kun pidän keskustan lippua korkealla,
- Anonyymi
Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!
Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.
- Anonyymi
AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:
Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.
Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!
" tampuriini majuri"
Khihihiiiiii.................
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613158
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161132- 891028
- 100939
- 50923
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801- 96794
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap88662- 48615