Miksi kapi?

Ihmettelen välillä itsekin, että miksi?

Eikös se ole kaikille selvää? Lääkkeet saan vasta klo 18 jälkeen.

12

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo tuosta se johtuu, että yöllä ja aikaisin aamulla alkaa Kapi-avaukset virrata Kapi-palstalle. Otatko suppona ja lyökö sen jälkeen värejä horisonttiin?

      Majurinne

    • Anonyymi

      No siksi

    • Anonyymi

      Oijoi. Hyvä, että S24 kepupalsta on sinulla olemassa. Se on terapiaa.

    • Anonyymi

      Onko muillakin häiritseviä pakkomielteitä? Kuulevatko muutkin ääniä korvien välissään?

    • Ei vastaa kapi enää minulle vaikka viime yönä kuulin selvästi kapin äänen.

      • Anonyymi

        Kyllä Kapi oli, mutta AVAlla!


    • Anonyymi

      Ahkera ainakin olet

    • Viime yö oli kova. Menin ajoissa nukkumaan mutta enhän minä unta saanut kun piti AVA-kanavaa seurata kun sisäinen ääneni sanoi kapin olevan siellä. No sitten aamulla jo ennen kuutta tänne palstalle. Minun kuuluisi saada jonkinlainen palkkio Apollonkadulta kun pidän keskustan lippua korkealla,

      • Anonyymi

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.


      • Anonyymi
        AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!

        " tampuriini majuri"

        Khihihiiiiii.................


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe