Miksi kapi?

Ihmettelen välillä itsekin, että miksi?

Eikös se ole kaikille selvää? Lääkkeet saan vasta klo 18 jälkeen.

12

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo tuosta se johtuu, että yöllä ja aikaisin aamulla alkaa Kapi-avaukset virrata Kapi-palstalle. Otatko suppona ja lyökö sen jälkeen värejä horisonttiin?

      Majurinne

    • Anonyymi

      No siksi

    • Anonyymi

      Oijoi. Hyvä, että S24 kepupalsta on sinulla olemassa. Se on terapiaa.

    • Anonyymi

      Onko muillakin häiritseviä pakkomielteitä? Kuulevatko muutkin ääniä korvien välissään?

    • Ei vastaa kapi enää minulle vaikka viime yönä kuulin selvästi kapin äänen.

      • Anonyymi

        Kyllä Kapi oli, mutta AVAlla!


    • Anonyymi

      Ahkera ainakin olet

    • Viime yö oli kova. Menin ajoissa nukkumaan mutta enhän minä unta saanut kun piti AVA-kanavaa seurata kun sisäinen ääneni sanoi kapin olevan siellä. No sitten aamulla jo ennen kuutta tänne palstalle. Minun kuuluisi saada jonkinlainen palkkio Apollonkadulta kun pidän keskustan lippua korkealla,

      • Anonyymi

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kepun pitäisi sinut palkita Suomemaan vuosikerralla ja kultaisella apinapin.. siis apilapinssillä lehvien kera. Uskomatonta uurastusta ja ihan iksekseen! Tuhansia kapin torjuntaviestejä jo toistakymmentä vuotta, itseään säälimättä ja armottoman kiukun vallassa, olet todellinen lähellä Keskustaa oleva Sotilas!

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.


      • Anonyymi
        AlTORehtiSOTILAS kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Ihan kyyneleet alkoivat vuotamaan vuolaana virtana silmistäni kun kuulen tuollaista. Ei kapi enää saakaan tuollaisia kehuja kun maalailee täällä vaan.

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapi on sinuun verrattuna tampuriini majuri, tuollainen yksin taistelija on sotilas! Jos sinulla olisi vene, niin varmaan rikkoisit soutuennätyksiä, ainakin yhden ihmisen kirkkovenejoukkue soudun! Prkle ylilutina eläköityneet on kovia johtajia!

        " tampuriini majuri"

        Khihihiiiiii.................


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3158
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      100
      939
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      794
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      88
      662
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe