Itse olin hyvä keskustalainen ja sotilas koko sotilasurani ja päätin sen hienosti varusvaraston päällikkönä. Samalla arvioin ja tiedän olevani paras arvioija.
Kunnon keskustalainen on hyvä sotilas
7
109
Vastaukset
- Anonyymi
Se sinun sotaromaani Liinavaatevarasto Taistelu on legendaarisen hyvä! Toivottavasti tulisi vielä jatko-osa Perunateatterin Puolustus! Ja sokerina pohjalla Kaamea Kapteeni!
- Anonyymi
Hieno sotilas olet
- Anonyymi
Hyvä solttu olit selvästi. Vielä kun saisit sopivan lääkityksen itsellesi niin se olisi hyvä.
- Anonyymi
Mitä kapi tarkoitat. Minulla on sopiva lääkitys kuten aina.
Kun on keskustalainen on kunnon keskustalainen ja kun on sotilas on kunnon sotilas huomasin pitkän sotilasurani aikana. Kaipaan usein varusvarastoaikoja jolloin pidin huolta miesten tarpeista. Jopa saunassa.
Ne olivat hienoja aikoja väessä. Sain paljon hienoja kokemuksia miesten välisistä suhteista.
Keskustalainen sotilas on paljon parempi kuin persusotilas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762