Aihe

Tämä on omistettu kaikille.

Anonyymi

Jos teillä ei ole kaupassa muuta tekemistä kuin kitistä ja valittaa kaikesta, niin haistakaa pitkä V

24

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AAMEN!!

• Anonyymi

Haistettu on.
      Kiitos vain.

• Anonyymi

Lapsia pitää komentaa kun ne kitisee sitähän aloittaja tarkoitti.

• Anonyymi

Mitä muuta on tarjolla?
      Kassillinen pahaa mieltä?

• Anonyymi

🥺...

• Anonyymi

Aloittajalle: Laita "hyvä ihminen" lääkitykses kuntoon mahollisimman pian.!

• Anonyymi

Vastaajalle. Ota ne lääkkeesi. Mikä vtun tarve on tulla kauppaan käyttäytymään kuin mikäkin idiootti!!??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaajalle. Ota ne lääkkeesi. Mikä vtun tarve on tulla kauppaan käyttäytymään kuin mikäkin idiootti!!??

Minä en ole sellaista koskaan nähnyt kaupassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole sellaista koskaan nähnyt kaupassa.

Minä näen. Ja sellaisia pitäisi vielä palvella... Hoitoa ne tarvii...

• Anonyymi

pieni talvisota tekis taas terää
      rintamakarkurikarvakädet ammuttaisiin paikalle kenttäoikeudessa

• Anonyymi

Oletko itse kaupan omistaja? Työntekijä ei kai saa potkia asiakkaita ulos.
      Palkatun työntekijän tulee suorittaa työsopimuksessa annetut tehtävät.
      Tuönantajan tulee huolehtia työsuojelusta.

• Anonyymi

Asiakas on aina oikeessa, tämän kun muistat ja hymyilet taas seuraavalle asikkaalle, asiakas se sen rahan tuo, muuton on kassa tyhjä mieti sitä.

• Anonyymi

Tietenkin silloin saa uulostaa asikkaan kaupasta jos tämä häiriköi ja on vaaraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin silloin saa uulostaa asikkaan kaupasta jos tämä häiriköi ja on vaaraksi.

Siitä tässä ei ole ollut kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä tässä ei ole ollut kyse.

Toissa päivänä kun kävin kaupassa, kassa neiti jutteli pitämästään lomasta toiselle kassaneidille, siinä sitten odottelin vuoroani.
        Kun vuoroni tuli hän vain mulkaisi ja alkoi lappaan tavaroitani, maksettuani hän ei heippaani kommentoinut mitään. Että se siitä palvelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toissa päivänä kun kävin kaupassa, kassa neiti jutteli pitämästään lomasta toiselle kassaneidille, siinä sitten odottelin vuoroani.
        Kun vuoroni tuli hän vain mulkaisi ja alkoi lappaan tavaroitani, maksettuani hän ei heippaani kommentoinut mitään. Että se siitä palvelusta.

Ja sinua tietenkin ärsytti kun et itse saanut pitää lomaa, tyypillinen kateellinen paska!!!! Hänhän otti tuotteet ja antoi hinnan, se on palvelua.

• Anonyymi

ASIAKAS ON AINA KUNINGAS
      SINÄ MYYJÄ ALAMAINEN JA ASIAKKAAN PALVELIJA,
      PAINA SE VISUSTI MIELEESI.

• Anonyymi

Niin, et sinä mitään myydä osaa, olet kassaa näpyttelevä toimija, et myymisestä ymmärrä mitään , etkä tule tuolla asennevammalla koskaan ymmärtämään.
        Kannattaa vaihtaa hommia ennenkuin joudut hoitoon lopuksi ikääsi, tai olet varmaankin ollut jo useasti hoidossa, hermoistasi päätellen, eivät sovi koskaan asiakkaiden kanssa työstkentelyyn, et sovi asiakastyöhön, pois kauaksi bisnestä pilaamasta , varaston perimmäiseen nurkkaan, hopi hopi hys hys....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Varmaan häiritsee kun joku ammattilainen kertoo pikkutytölle faktoja, et kestä , etkä sovi tietenkään mihinkään missä joudut kohtaan ihmisiä, usko jo , ai niin et käsitä , ettet käsitä mistään mitään, jatka kiukutteluasi ja pakkomiellettäsi vastata, ET MUUTEN PYSTY OLEMAAN VASTAAMATTA TÄHÄNKÄÄN, HÄÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä lapsukaiset ny runoilee.

• Anonyymi

Missähän kaupassa tää sekopää oikein riehuu. En varmaan menis ostoksille jos tietäisin mikä kauppa on kyseessä. Varokaa ihmiset.

• Anonyymi

En tiedä missä kaupassa asiakkaat ovat riehuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtaa kerroin, että olen riehunut kaupassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haistattelen asiakkaille jos siihen on syytä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      385
      22221
    2. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      18300
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      648
      16308
    4. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      720
      7115
    5. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      5840