Kalle Palander harvinaisen vastenmielisen näköinen

Anonyymi

Kalle Palander on tosi vastenmielisen näköinen henkilö.

Mistä löytyy naisia, jotka suostuu tuon rumiluksen kanssa seksiin tai mihinkään kanssakäymiseen ?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kalle on pujottelun maailmanmestari 1999 ja maailmancupin voittaja,kova jätkä T:hiihtäjä 47 härmästä

• Anonyymi

Bottaksen veli, kai

• Anonyymi

Huomaa yhdennäköisyys Hercule Poirotin päänmuodon kanssa, munapää :D
      David Suchet on siis Kallen biologinen isä :D

• Anonyymi

Se julkisuus. Voi päästä jopa seiskan sivulle kallen avulla. Rahaahan sillä ei enää liene.

• Anonyymi

Riina tykkää, eikö ne sopinut jo välinsä taas kerran?

• Anonyymi

Kalle on pujottelun maailmanmestari, kyllä hän minua saisi panna, vaikka olenkin mies.

• Anonyymi

Kun tuo munapää ilmestyy tv-ruutuun, niin kanava vaihtuu välittömästi!

• Anonyymi

Kun on kehon ja hermoston energiat hyvin tasapainossa niin naisia riittää(puutteessa olevia 5-7 naisia varsinkin) niinkuin huippu-urheilijoilla on. Mutta harrastaako kukaan oikeasti edes seksiä, ehkä se on vaan salaliitto

• Anonyymi

Vertasi eräs Bottakseen, vaihtoi suomalaisen kauniin naisen yxkax johonkin ulkolaiseen .
        Hmy miljoonamies voi tehdä ei jos olis köyhä.

• Anonyymi

Nainen valitsee, mies vai hevoset.
      Moni liitto päättynyt eroon juuri hevosten takia.

• Anonyymi

Ja sometuksen.

• Anonyymi

Olipa taas tärkeä uutinen. Ei ketään kiinnosta sinun lapsellinen mielipiteesi.

• Anonyymi

Julkisuus vetää muulla ei väliä mm Loiri vetää vieläkin naisia puoleensa ja tietty Jokerin näköinen mäkikotka

• Anonyymi

Alkoholismi on tuollaista. Mutta alkoholisti ei useinkaan lopeta, ennenkuin on ensin kunnolla pilannut elämänsä, kokenut ties mitkä murheet ja kauhut, menettänyt kaiken arvokkaan elämässään.

Alkoholismi on sairaus, jota voidaan hoitaa. Sen kerran puhjettua siitä ei voi enää parantua, mutta mikäli alkoholisti raitistuu, hän voi nk. toipua siitä, alkaa elää nk. terveempää elämää. Näistä olen itse (aikoinaan) saanut apua:

A-klinikka, sairaanhoidollisia sekä mm. terapiapalveluja (lähetettä ei välttämättä tarvita, mutta sen voi saada myös oman terv.keskus.lääkärin kautta, ehkä ensin hänen kanssaan jutellessa):
      https://www.a-klinikka.fi/

AA, vertaistukiryhmiä:
      https://www.aa.fi/

Raamattu:
      https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 1:1&rnd=1612436936896
      🥀

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe