Bellingat huuhaa

Anonyymi

Bellingcat väittää käyttävänsä avoimia lähteitä. Toisaalta se kertoo verranneensa lentokoneen matkustajalistoja toisiinsa ja tunnistaneen näin Navalnyin myrkyttäjiä.

1. Matkustajalistat tuskin ovat vapaasti saatavilla internetissä. Ja jos ovat niin niiden nettiin laittaja rikkoo varmasti toista tusinaa tietosuojalakia ja henkilörekisterilakia.

Eli se niistä avoimista lähteistä. Totuus on että Bellingcat saa CIA ja NSA sopimaksi katsomiaan tietoja vuodettuna. Bellingcat ei ole onnistunut tutkimaan yhtäkään yhdysvaltojen tekemistä tuhansista rikoksista, miksiköhän.

19

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin ja yhtä, joka paljasti usan sotarikoksia, uhkaa elinkautinen vankeustuomio. Bellingcat ei vahingossakaan paljasta "lännen" rötöksiä.

    • Anonyymi

      Bellingcat on CIA perustama vastine Wikileaksille ja muille jota se voi kontrolloida. Eli saa vain haluamiaan vuotoja. Yleensä USA vihollisiksi katsomia maita vastaan, pääosin Venäjää vastaan, mutta myös Irania, Syyriaa sekä Kiinaa vastaan.

    • Anonyymi

      Bellincatin kuvia ei kylläkään internetistä löydy. Eli täyttä valetta nuo "avoimet lähteet".

      Toinen missä Bellingcat väittää onnistuneensa on Capitolin valtaajien tunnistaminen. Onko tuo nyt vaikeaa kun valtaajat ovat omilla Twitter ja Facebook sivuillaan niitä itse julkaiseet. Eli on ne jotain avoimiakin lähteitä käyttäneet, mutta turha kehuskella sillä että lukee valokuvan postaajan nimen.

    • Anonyymi

      Putinistitkö täällä itkee? Bellingkatilla on kuulkaas uskottavuus 100% teillä persuputinisteilla 2%.

    • Anonyymi

      Bellingat: Älkää uskoko muiden salaliittoteorioita. Uskokaa vain meidän salaliittoteorioita.

    • Anonyymi

      Pietarin trollitehdas vauhdissa.
      Putinin rikollisjärjestöltä ei saa kuin propagandaa.

      • Anonyymi

        Kerrotko sinä miesoletettu missä maassa lentokoneiden matkustajatiedot laitetaan kaikkien saataville internettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko sinä miesoletettu missä maassa lentokoneiden matkustajatiedot laitetaan kaikkien saataville internettiin.

        No kuule putinilainen feministioletettu, ei nuo matkustajalistat mitään Tiitisen listoja ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule putinilainen feministioletettu, ei nuo matkustajalistat mitään Tiitisen listoja ole!

        Kyllä muuten on. Ei niitä internetissä vapaasti levitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muuten on. Ei niitä internetissä vapaasti levitellä.

        Internetistä saa hämmästyttävän paljon salaista tietoa. Kuten senkin, että ei Venäjän presidentti ole mikään suurmies, eikä piittaa kansastaankaan parin kopeekan vertaa!


    • Anonyymi

      Bellingcatille kuuluisi Nobel-palkinto uraauurtavasta työstä salaisuuksien paljastajana.

    • Anonyymi

      Mutta kuka laittoi myrkyn Navalnyn alushousuihin? Tapahtuiko se maassa vai ilmassa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tätä ei jostain syystä Venäjän viranomaiset tutki. Onkohan kielto tutkintaan tullut presidentin ukaasilla? (Heh, ONKOHAN?) Presidenttihän määrää myös poliisitoimea, kuten oikeuslaitosta. Vladimir Kalsarimyrkyttäjä määräsi tuomarit määräämään Navalnyille ehdotonta vankeutta, koska ei ymmärtänyt kuolla myrkytykseen eikä koomassa ollessaan ilmoittautunut ehdonalaisvalvojalle!


    • Anonyymi

      Bellingcat ei saa tietojaan internetin avoimista datoista vaan saa suoraan läntiseltä tiedustelupalvelulta tietonsa. Ei esimerkiksi lentokoneiden matkustajatietoja saa mistään internetistä kuka tahansa, siihen tarvitaan viranomainen.

      Bellingcat on läntisen tiedustelupalvelun käsikassara, siksi USA toimia ei tutkita tämän "kansalaisjärjestön" toimesta.

    • Anonyymi

      Tutkiva journalismi tutkii, ja paljastaa lännessä. Venäjällä heillä on tehtävänä peitellä hallinnon rikoksia, ja toitottaa Putin sanomaa. Juuri tämän takia Bellingcat on äärimmäisen tärkeä, ja trolleille iso piikki lihassa.

      • Anonyymi

        Kerrotko nyt omin sanoion mistä saan Finnairin matkustajaluettelon netistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko nyt omin sanoion mistä saan Finnairin matkustajaluettelon netistä?

        Venäjällä on kaikki kaupan, kun on sopivan iso ruplamäärä , ja löytyy tiedot lentokoneen matkustajista eri lennoilla, sekä autonrekisteritiedot yleensä kaikki mahdollinen. Venäjän oma Bellingat on löytänyt myrkyttäjä-agentit kasvokuvin.
        Suuri ja mahtava ei ole aina kaunista.
        Miliisit hakkaa niskat köyryssä nuorisoa, siitä ei hyvää seuraa pitemmän päälle bunkkeripapalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä on kaikki kaupan, kun on sopivan iso ruplamäärä , ja löytyy tiedot lentokoneen matkustajista eri lennoilla, sekä autonrekisteritiedot yleensä kaikki mahdollinen. Venäjän oma Bellingat on löytänyt myrkyttäjä-agentit kasvokuvin.
        Suuri ja mahtava ei ole aina kaunista.
        Miliisit hakkaa niskat köyryssä nuorisoa, siitä ei hyvää seuraa pitemmän päälle bunkkeripapalle.

        Joo, bunkkeripapan pitää tajuta, mitä tapahtui Romanian yksinvaltiaalle v. 1989! Ei siitä niin pitkä aika ole.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe