Ja kommareita ei näy ollenkaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f2283d3-c9b1-45ba-8bf1-7969323b0e5f
Kyllä kansa tietää mitä se tekee.
Kiitos paljon.
Kuntavaali ennuste; persut voittaa taas.
12
144
Vastaukset
- Anonyymi
Kommareita on näkyny kohta vuoden pilvin pimein. Ainakin kun katsoo rahanjakotilastoja, sillä muuten ei voi ymmärtää tuota "herkkyyttä yhteisen perään".
- Anonyymi
Saattaa nousta tai sitten ei.
Mitä hyötyä kansalle olisi vaikka persut saisivat 50 % äänistä? Persujen vihaohjelmat alkaisivat toimia. - Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11772469
Suomalais-alankomaalainen huumebisnes tuottaa omistajille miljoonia. Jopa nuoret lapset joutuvat huumeiden uhriksi.
Tähän seikkaan kaikkien tulisi kiinnittää huomiota puoluekannoista riippumatta.
Huumelevitys tulee saada loppumaan. - Anonyymi
Eihän siinä ole mitään kummallista että kommunistit kuolevat sukupuuttoon, onhan niitä muitakin ja vieläpä aika paljon.....
Elämä on.- Anonyymi
Olet oikeassa. Kommarit lisäävät häviämistään ottamalla lisääntymiskonsteikseen sellaisia konsteja jotka tiede on todistanut toimimattomiksi.
Joten vauhti sukupuuttoon kuolemiseen on todella suuri !
- Anonyymi
Persut, reisille menee taas. Kuntavaalien suurimmat puolueet ovat demarit, keskusta ja kokoomus. Helsingissä vihreät.
Persut ovat kylähulluja. Ei heitä kannata äänestää. Mitä järkeä on äänestää hörhöä, joka väittää saavansa markan takaisin jos pääsee jonkun kunnan valtuustoon. - Anonyymi
Niinpä vain ja vanha luuseri on taas irti ja pääsee todistaan lisää mielenvikaisuuttaan...
Kansaa toki ei enää edes naurata, kun se tietää luuserin kaikki temput. - Anonyymi
Mitä luulette, voittaako persut "paljon" vai "erittäin paljon" ?
Minä luulen että erittäin paljon !!! - Anonyymi
Mikä on arvauksenne, paljonko kommarit saavat ääniä ?
Minun arvaus on että alle 0,1% äänistä.- Anonyymi
Tuo veikkaus on todennäköisesti hyvin lähellä lopputulosta.
- Anonyymi
Ei ne noin paljon saa kannatusta ei ollenkaan.. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne noin paljon saa kannatusta ei ollenkaan.. .
Olet oikeassa, kommunistit ovat itse poistamassa itseään maailman poliittiselta kartalta.
Se oli sen pituinen tarina, 'aika aikansa kutakin sanoi pässi kun päätä leikattiin'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1584530Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet301295- 701174
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen67992- 53933
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies114908