Tänään alkaa

Anonyymi

Kysymysten väistelytunti. Siinä pidetään kysyjiä ja kansaa tyhmänä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti tulee paljon kysymyksiä "elvytyspaketista" ja sen jatkuvudesta.

• Anonyymi

Luistellen äkkiä poistutaan paikalta

• Anonyymi

Mariinille voi iskeä vaikka FLUNSSA ???!

• Anonyymi

Kysymyksillä ei ole mitään väliä, koska niihin ei vastata. Ketä tämä systeemi palvelee?

• Anonyymi

Tai koronavilkku välähtää? Miksi muuten kukaan ei enää puhu koronavilkusta? Itse en tuota edes asentanut.

• Anonyymi

Suuri sirkustaiteen museo

• Anonyymi

Montako minuuttia puhuttava puutaheinää, että voi katsoa "vastatun" ?

• Anonyymi

Satutunteja tulee

• Anonyymi

Yhden sortin viihdettä se tuo väistely ja ajanpeluukin on. Kyselytunnin loppuun voisi panna katsojagallupin, kuka ministeri onnistui parhaiten

• Anonyymi

Kenen hyppy onnistui kaksoisaksel piruetti

• Anonyymi

Jos nyt huilittuaan joku ihan sattumalta olisi kekesinyt edes yhden asiallisen UUDEN aiheen josta kysyä. Alkaa nuo nykyset EU-tukipaketit(>puoli vuotta viikottain) kyllästyttää toistollaan. Tosin tuostakin ajasta puolet on ollut istuntovapaata. :)

• Anonyymi

Silläkö ne sitten tulee hyväksyttävämmiksi että kunnollista vastaamista vetkutetaan sen asteen vakavissa kysymyksissä?
        Ei ole tainnut vielä ns. suurelle yleisölle selvitä miten meitä viedään vääjäämättömästi kohti rahaunionia eli Euroopan Liittovaltiota.
        Sen tultua ei enää edes teeskennellä että Suomelta pumpatusta rahasta tulisi osa takaisin.
        Miten kukaan voi hyväksyä tämän viimeisen "koronaelvytyksen" jossa Suomi saa (ehkä) 2,7 M€ jonka hinnaksi tulee lähes 7 M€?
        Tästäkö ei pitäisi puhua ettei ala kyllästyttämään?

• Anonyymi

Onko tänään satutunti sitten

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2136
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1248
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1172
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      864
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      739
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      27
      684
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      20
      541
    Aihe