Kysymysten väistelytunti. Siinä pidetään kysyjiä ja kansaa tyhmänä.
Tänään alkaa
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tulee paljon kysymyksiä "elvytyspaketista" ja sen jatkuvudesta.
- Anonyymi
Luistellen äkkiä poistutaan paikalta
- Anonyymi
Mariinille voi iskeä vaikka FLUNSSA ???!
- Anonyymi
Kysymyksillä ei ole mitään väliä, koska niihin ei vastata. Ketä tämä systeemi palvelee?
- Anonyymi
Tai koronavilkku välähtää? Miksi muuten kukaan ei enää puhu koronavilkusta? Itse en tuota edes asentanut.
- Anonyymi
Suuri sirkustaiteen museo
- Anonyymi
Montako minuuttia puhuttava puutaheinää, että voi katsoa "vastatun" ?
- Anonyymi
Satutunteja tulee
- Anonyymi
Yhden sortin viihdettä se tuo väistely ja ajanpeluukin on. Kyselytunnin loppuun voisi panna katsojagallupin, kuka ministeri onnistui parhaiten
- Anonyymi
Kenen hyppy onnistui kaksoisaksel piruetti
- Anonyymi
Jos nyt huilittuaan joku ihan sattumalta olisi kekesinyt edes yhden asiallisen UUDEN aiheen josta kysyä. Alkaa nuo nykyset EU-tukipaketit(>puoli vuotta viikottain) kyllästyttää toistollaan. Tosin tuostakin ajasta puolet on ollut istuntovapaata. :)
- Anonyymi
Silläkö ne sitten tulee hyväksyttävämmiksi että kunnollista vastaamista vetkutetaan sen asteen vakavissa kysymyksissä?
Ei ole tainnut vielä ns. suurelle yleisölle selvitä miten meitä viedään vääjäämättömästi kohti rahaunionia eli Euroopan Liittovaltiota.
Sen tultua ei enää edes teeskennellä että Suomelta pumpatusta rahasta tulisi osa takaisin.
Miten kukaan voi hyväksyä tämän viimeisen "koronaelvytyksen" jossa Suomi saa (ehkä) 2,7 M€ jonka hinnaksi tulee lähes 7 M€?
Tästäkö ei pitäisi puhua ettei ala kyllästyttämään?
- Anonyymi
Onko tänään satutunti sitten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439708Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.835062"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594337Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1382877Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1372679Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1762509Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait261885- 201657
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361550Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72990