Tapanani on tukea eri järjestöjä/vast. varojeni puitteissa muutamalla eurolla, niinpä puhelinmyyjä onnistui kauppaamaan yhden irtonumeron Koulurauhaa lehteä. Maksan toki mielelläni mikäli olen varma, että rahat päätyy oikeaan osoitteeseen. Netistä hakemalla tiedot ohjautuu vuosia vanhoihin juttuihin. Mistä voin selvittää, onko maksun saaja oikea? YTJ ilmoittaa toimialaksi Muu liikkeenjohdon konsultointi.
KOULURAUHAA NYKYTILANNE 2021
Anonyymi
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
Kyse on huijauksesta, joten maksa korkeintaan se yksi numero. Sekin pitäsi olla peruttavissa, mutta huijarit luottavat siihen, etteivät höppänät mitään osaa peruuttaa.
Yrittävät jatkossa jossakin vaiheessa kaikin keinoin väittää kyseessä oleva joku kestotilaus, jota et ole perunut oikealla tavalla. Älä usko satuja.
Kaikki puhelinmarkkinointi on epärehellistä ja jokainen joka maksaa heille euronkin, on kanssarikollinen. Rahoillasi toiminta jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113637
- 673287
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342734- 862579
- 852468
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422164- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121726