Kukahan se on aivopesty?

Anonyymi

Nyt taas koronakriittiset syyttelevät normaaleja täysjärkisiä ihmisiä aivopestyiksi. Samaan aikaan he itse jääräpäisesti pitävät faktana heille tuutattua propagandaa . Virusta ei ole nähty, testimenetelmä on huijausta, koronakuolemia ei oikeesti ole, rokotekuolemia taas valtavasti. (Sit jonkun väsäämiä tilastoja). He uskovat jokaisen videon, koska eivät ymmärrä, niitä voi leikellä ja manipuloida, he uskovat jokaisen ulkomaisen "lääkärin" tekstin miltä tahansa ulkomaiselta huuhaa-sivulta. He lukevat vain niitä suomalaisia nettijulkaisuja joissa vahvistetaan näistä asioista heidän uskoaan ja lisäksi 5 g, mikrosirut, älypölyt, tunnelipedofiilit, rokotteen lapsettomuutta aiheuttavat jutut, dnan muuttuminen.

Jokuhan näistäkin nettoaa jollain lailla, kotain lääketeollisuuden vastaisuutta. Olen selaillut ihmisten tietoja, toisen asteen koulutuksen saaneita rai ei sitäkään, elämän kovia kouluja, sitten selkeesti jotkut koulutetummat henkisest huonosti voivia.

Yksinkertaisen elämä on rankkaa kun kaikki menee sinne päähän ja mikään fakta ei saa sitä pois. Sitten torille huutamaan.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos liikkumista pelättäisiin yhtä paljon, kaikki ryömisivät tai konttaisivat.
      Sitten joku puhuva pää "asiantuntija" neuvoisi kuinka se tehdään oikein.

    • Anonyymi

      Olen koronakriittinen ja hommasin silti 5G yhteyden, joten kaikki jutut ei mene läpi, sitä paitsi nykyinen 5G toimii 4G:n päällä.

      Mutta korona, se on feikkiä. Viralliset listat pullistelee päivästä toiseen vain koronatartuntojen määriä, mikä on tuo "tartunta" kun testissä positiivisen tuloksen voi saada vaikka jos on nauttinut kokista hetki ennen. Ja mitä sitten, jos on korona-positiivinen, kun ei edes tajua että on kipee. Niih mutta voit tartuttaa jonku joka kuolee, missä ne on ne kuolleet? Hahah! Täyttä tuubaa!

      Kyllä se aivopesu uppoaa myös teille, jotka kuljette naamavaippa kadulla tai jopa autolla ajaessa hahah! Voi poloisia aivopesun uhreja!

      Minä en ole KERTAAKAAN käyttänyt maskia ja olen täysin terve, ei kukaan sukulainen ole sairastunut koronaan, ei kukaan työkaveri ole sairastunut koronaa, ei kukaan face-kaveri ole ilmoittanut sairastavansa koronaa, on siinä meillä "pandemia" voi hellan lestas sentään =D hahah!

      • Anonyymi

        Jaa, kyllä minä tiedän yhden 61- vuotiaana kuolleen, heti vuosi sitten italiasta palattuaan. Lisäksi tiedän kymmenkunta sairastunutta, kolmikymppinen oli sairaalassa veritulppa- epäilyn vuoksi, koronapotiöaille annetaan verenohennuslääkettä siksi.
        Suomessa ovat nämä toimet tepsineet, sinä ja tuttusi olette pysyneet terveinä. Muista nyt kovaa propagandaa pitää rokotteiden vaarallisuudesta. Herra jumala, 5 g, olet ihan holtiton hömppänä.


    • Anonyymi

      Jos rokote aiheuttaisi lapsettomuutta, niin se olisi vaan hyvä. Ihmisiä on ihan liikaa maapallolla.

    • Anonyymi

      Netti ja some on paljastanut miten vähäisellä järjellä ihmiset joutuvat elämässään pärjäämään. Miten helppo heille on syöttää ihan mitä tahansa ja sitten he luulevat olevansa "itse ajattelevia " ja viisaampia kuin tiedemiehet ja tutkijat ym asioita laajemmin ymmärtävät.
      Ja heidän äänistään riippuvat perussuomalaiset vastustavat koulutusta. Vähän tietäviä on helppo villitä toreille ja someen kertomaan älypölystä.
      Ihminen ei ole muuttunut siitä kun 100 vuotta sitten vastustivat isorokko-rokotusta ja luulivat vähintään jälkeläistensä syntyvän lehminä. Rokotusten olevan joku pirullinen salajuoni.

    • Anonyymi

      Samat ihmiset yleensä myös taas puhuvat janitskinista, ois presidentti, jos ei sauli.
      Siinäkin aivopesua, ilja aloitti nimien keruun pelleilynä ja mvlehdem mainoksena. Kyllästyi sitten ja käski lopettaa nimien keräämisen.
      Näiden "ajattelemme omilla aivoilla" ihmisten mielestä janitskin oli ehdokas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe