Itse kuulemma olen ja sen takia eläkkeellä. Eipä tämä oleminen sinänsä hullumpaa ole.
Oletko hullu
Anonyymi
6
173
Vastaukset
- Anonyymi
46 vuotta oli ikää kun lääkäri kirjoitti ketipinor reseptin.
Pian tuli postia.Ilmoitus eläkkeestä.- Anonyymi
Käytäkkö alkoholia ollenkaan.
- Anonyymi
Oletko kovin huijattu?
- Anonyymi
Hullun paperit olivat kuin lotto voitto.
- Anonyymi
Alleviivaan tuon hulluna on hyvä olla kun pystyy tekeen mitä sattuu tosin 0 linja ettei rikosta. Ei tarvi murehtia mistään kun hullunpaperit. Tykkään tästä kovasti ja aamulla puuroa menee.
- Anonyymi
Hulluna nostan joka maanantai 100eur ni kyllä sillä viikon pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595