Itse kuulemma olen ja sen takia eläkkeellä. Eipä tämä oleminen sinänsä hullumpaa ole.
Oletko hullu
Anonyymi
6
126
Vastaukset
- Anonyymi
46 vuotta oli ikää kun lääkäri kirjoitti ketipinor reseptin.
Pian tuli postia.Ilmoitus eläkkeestä.- Anonyymi
Käytäkkö alkoholia ollenkaan.
- Anonyymi
Oletko kovin huijattu?
- Anonyymi
Hullun paperit olivat kuin lotto voitto.
- Anonyymi
Alleviivaan tuon hulluna on hyvä olla kun pystyy tekeen mitä sattuu tosin 0 linja ettei rikosta. Ei tarvi murehtia mistään kun hullunpaperit. Tykkään tästä kovasti ja aamulla puuroa menee.
- Anonyymi
Hulluna nostan joka maanantai 100eur ni kyllä sillä viikon pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321266Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104916
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35838- 42696
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56689Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai92633- 40627
- 29625