Ensilento puoli vuosisataa sitten ja uutta versiota pukkaa: F-15EX-hävittäjä nousi taivaalle
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ensilento-puoli-vuosisataa-sitten-ja-uutta-versiota-pukkaa-f-15ex-havittaja-nousi-taivaalle/32a34a8b-6264-4357-986d-163018571442
F-15EX Super Eagle
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvaltalainen F-15 Eagle on voittamaton ilmaherruushävittäjä ja paras neljännen sukupolven hävittäjä. Konetyypillä on saavutettu ilmataisteluissa ainakin 104 voittoa ja yhtään ei ole hävitty.
- Anonyymi
120 metrin lähtökiito ja kiihdytys yliäänennopeuteen pystynousussa: Näin F-15 -hävittäjästä tehtiin ennätykset rikkova peto
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/120-metrin-lahtokiito-ja-kiihdytys-yliaanennopeuteen-pystynousussa-nain-f-15-havittajasta-tehtiin-ennatykset-rikkova-peto/92b6740f-cea9-44a6-a41e-0ebefc3d0141- Anonyymi
Mig21 ampui F15n alas Kashmirin sodassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mig21 ampui F15n alas Kashmirin sodassa
No ei ampunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ampunut.
Jammu-Kashmirin sodassa ampui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jammu-Kashmirin sodassa ampui.
No ei ampunut.
F-15 Eagle suunniteltiin suorastaan paniikissa vastaamaan Neuvostoliiton MiG-25:n asettamaan haasteeseen.
Vasta paljon myöhemmin havaittiin amerikkalaisten vastanneen hirmukoneella paperitiikerin huutoon: MiG-25 on ehkä nopea, mutta F-15 rakennettiin vastaamaan MiG-25:n propagandassa esitettyihin suoritusarvoihin, joten todellisella MiG-25:llä ei ollut F-15:ta vastaan mitään jakoa. ; )- Anonyymi
Ei ole ollut mitään jakoa millään muullakaan neuvostovalmisteisella hävittäjällä. Romurautaa on syntynyt vihollisen ilmaaseelle paljon aina silloin kun F-15 on ollut ilmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut mitään jakoa millään muullakaan neuvostovalmisteisella hävittäjällä. Romurautaa on syntynyt vihollisen ilmaaseelle paljon aina silloin kun F-15 on ollut ilmassa.
F15ia on tippunut ja tiputettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F15ia on tippunut ja tiputettu
F-15 Eagle on voittamaton ja ylivoimainen ilmaherruushävittäjä. Ensimmäistäkään ei olla onnistuttu ampumaan ilmataistelussa alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
F-15 Eagle on voittamaton ja ylivoimainen ilmaherruushävittäjä. Ensimmäistäkään ei olla onnistuttu ampumaan ilmataistelussa alas.
Palestiinalais gettojen lapsilla on vain linkoja ja ritsoja. Ei niillä saa putoomaan tollasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palestiinalais gettojen lapsilla on vain linkoja ja ritsoja. Ei niillä saa putoomaan tollasta!
Ei ole saanut neuvostovenäläisvalmisteiset hävittäjätkään. Kehnosti käyny ohjaajalle ryssänkoneessa aina. F-15 on voittamaton ilmaherruushävittäjä.
- Anonyymi
F-15 on kuin jakoavain venäläisen taskukellossa.
- Anonyymi
No jos nuo ottaa fyysisesti yhteen niin kyllähän se venakon taskukello menee tuhannen pillun päreiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nuo ottaa fyysisesti yhteen niin kyllähän se venakon taskukello menee tuhannen pillun päreiksi.
Aivan kuten venäläisten hävittäjätkin.
- Anonyymi
Ottivat vanhan eläkeläisen käyttöön. Noissa uudemmissa Boeingin tekeleissä ei rungot tahdo kestää ja putoilevat tuntemattomista syistä luvattoman usein.
USA:n hävittäjät ovat luvattoman epäluotettavia. juuri epäluotettavuuden takia USA:n asevoimissa on niin paljon koneita. Jos joku ei starttaa, niin ehkä viereinen suostuu yhteistyöhön ja jos ei sekään niin kyllä joku niistä muutamasta sadasta enhä kuitenkin starttaa? - Anonyymi
"Yhdysvaltalainen F-15 Eagle on voittamaton ilmaherruushävittäjä ja paras neljännen sukupolven hävittäjä. Konetyypillä on saavutettu ilmataisteluissa ainakin 104 voittoa ja yhtään ei ole hävitty."
Palpos tapposuhe?- Anonyymi
Jos ei ymmärrä lukemiaan käsitteitä, ei kannata kommentoida.
- Anonyymi
"Yhdysvaltalainen F-15 Eagle on voittamaton ilmaherruushävittäjä ja paras neljännen sukupolven hävittäjä. Konetyypillä on saavutettu ilmataisteluissa ainakin 104 voittoa ja yhtään ei ole hävitty."
On se hurja! :)
Ota Nato Tiltu lainaa ja ostaa päräytä tollasia 16 parvea? :D- Anonyymi
Suomi itseasiassa lähetti muutama vuosi sitten tietopyynnön myös noista F-15 Eaglen uudemmista versioista. Yhdysvaltalaiset hävittäjävalmistajat päätyivät kuitenkin tarjoamaan Suomelle F/A-18 E/F Super Hornet ja F-35A Lightning II hävittäjiä.
- Anonyymi
Nois ei kestä runko. Boeing kun on. Muuten ottasin lainan ja ostaappäräyttäisi 32 parvee noita.
- Anonyymi
Boeingis on niin heikko runko et niit pitäs olla joku 64 parvee, ete riittäs suomel.
- Anonyymi
F-15EX Super sexy Eagle
Mulla nousee aina semi stondis kun mä kuulenki ton nimen.
Miten teillä muilla Nato jengillä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161