Paikkakunnalle pesiytynyt Iisi isännöinti on ilmoittanut fuusioivansa toisen suuren isännöintifirman. Yrityksellä on hyvä monopoliasema saada muut pois alueella. Myönteistä asiassa on se että yritys pystyy sanelemaan hinnat toivomallaan tavalla.
YRITYSTOIMINNAN UUTISIA
30
54
Vastaukset
- Anonyymi
Miten käy Kiinteistöpalvelun? Talopalvelu meni jo.
- Anonyymi
tehkää hommanne itse
- Anonyymi
Isännöintiliitto tutkii tehtyjä kanteluita helpon firman toiminnassa liittyviin epäselvyyksiin.
- Anonyymi
Jos homma menee oikein voidaanko Topin Talopalvelut elvyttää toimintaan?
- Anonyymi
Pyydä Topilta tarjous. Varma vastaus.
- Anonyymi
Topi on jo tekninen isännöitsijä ei se tarvi apuja muualta
- Anonyymi
Ihan asiallisia kirjottaa.Härnäkkää sen vastustajia nii ne pistää tuuleen
- Anonyymi
jollei omistaja pysty firmaansa hoitamaan niin palkatkoon avustajan ei muutkaan yrittäjät palstalla ulvopäivittäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Topi on jo tekninen isännöitsijä ei se tarvi apuja muualta
miksi sillä ei ole toimintaa jos on hyvä
- Anonyymi
Maassamme on kaikilla vapaus lailliseen yrittämiseen jopa peräkammariekonoomeilla
- Anonyymi
Helpon firman laskutus pelaa. Ei toimeksiantoa, laskuilla peritty rahat taloyhtiöitä.
- Anonyymi
Tottakai pitää olla laskutusvirtaa vaikka ei ole mitään mistään sovittukaan
- Anonyymi
MIKSEI PROTESTIIN HAE SAATAVI a niin laskuja peritään eikä tällä palstalla
- Anonyymi
Tuliko kuluttaja asiamieheltä helpolle firmalle ķirje laskutuksista?
- Anonyymi
Edellä olevan tekemäni S,,,talo yhtiön pöytäkirjan todistan vääräksi Toimihenkilöpalvelu
- Anonyymi
Se kuului emännöitsijän tavanomaisiin tehtäviin Peltotiellä
- Anonyymi
Se on hyve että pidetään laatua yllä, ainahan voi parantaa. Ehkä oppii liputuksenkin Lailan kanssa
- Anonyymi
Liputukset on toiminu aina ihan moitteetta !
- Anonyymi
Mää oon samaa mieltä tästä . Entä jos kirjoittaja on vastuut on?
- Anonyymi
Ikaalisissa on vastuullista porukkaa kiinteistö alalla, paitsi se jolta vietiin yleis avaimet sun muut. D :D
- Anonyymi
Eiks se oo vain hyvä että kaikilla on kaikki yleisavaimet jaossa kaikki on avointa
- Anonyymi
Joku ei nyt natsaa ? Kiinteistölammia puolustava viesti ketju poistettiin ? Puolustus perusteet virheelliset varmaan ?
- Anonyymi
Meitä puolustavia on enempi. Puolustuskirjoitukset uudelleen esiin!!!!!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842