Upea nainen siis vastapäätä
Tumma tyttö Kaaressa
11
56
Vastaukset
- Anonyymi
Missäköhän siellä..?
- Anonyymi
Kahvilaa vastapäätä olit:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvilaa vastapäätä olit:)
Katseltiin molemmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katseltiin molemmat
Mitä kahvilaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kahvilaa?
Vastapäätä espresso housea. oleva:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastapäätä espresso housea. oleva:)
En vain voinut olla katselematta sua, ehkä ensi kerralla voisin tarjota kahvit :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain voinut olla katselematta sua, ehkä ensi kerralla voisin tarjota kahvit :)
Kerro tarkemmin tunnisteita, mitä päällä? Hiukset auki vai kiinni, minkä pituiset? Ikä, noin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin tunnisteita, mitä päällä? Hiukset auki vai kiinni, minkä pituiset? Ikä, noin? :)
Tummat hiukset ,silmälasit ,mustat housut ,sopivan muoodokas , ehkä alle 30 v nuori nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummat hiukset ,silmälasit ,mustat housut ,sopivan muoodokas , ehkä alle 30 v nuori nainen
Kuin nuori Sophia Loren
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin nuori Sophia Loren
Todella kaunis nainen, kuten kyllä kaikki naiset omalla tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli se katseesi , silkkaa puhdaata himoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642