Aihe

Marin ja Kiuru haluavat Puuttinin rokotteen Suomeen!

Anonyymi

Kovin sanoin Marin ja muut hallituksessa kritisoi venäjää, mutta kohta Suomessakin piikitellään ihmisiä Sputnik rokotteella. Että voisivat päättää tuetaanko Putinia vai eikö sitä tuoeta soutamisen ja huopaamisen sijaan. Kasinaamaista tekopyhyyttä. SANNA MARIN astu poteroista ja kerro rehellisesti mihin pyrit politikoinnillasi. Kreml taitaakin olla hyvä ystäväsi.

En ota tässä kantaa, pitäisikö sitä Sputnikia ottaa myös Suomeen ja EU:n alueelle vai ei. Kritisoin tätä typerää kaksinaismoralismia ja tekopyhyyttä mitä hallitus jatkuvasti edustaa. Ollaan niin sitä ja tätä vastaan sekä ymmärtäväisiä ja jonkin puolesta, mutta toimitaan päinvastoin.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
        Maailman menoa
        176
        9591
      2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
        Maailman menoa
        376
        7463
      3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
        Maailman menoa
        367
        4637
      4. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
        Maailman menoa
        317
        3031