Niinistö piti hyvän puheen maahanmuutosta ja maahanmuuttovastaisista

Täällä on kiitettävästi muistettu pitää esillä tasavallan presidentin puheita. Haluan itsekin jatkaa tätä kunniakasta perinnettä.

https://www.uusimaa.fi/uutissuomalainen/3518204
"  Pitää osata itse pysähtyä, edes hetkeksi, ajattelemaan. Vaikkapa vain, että missä minä nyt oikein olenkaan mukana?". Tätä voi itse kukin miettiä, kun oikein tekee mieli öyhöttää, sillä Niinistö vieläpä jatkaa aiheen käsittelyä.

"Kun toinen toistaan kiihdyttää, tie ilkeistä puheista tai halveksinnasta johtaa vihaan ja pahimmillaan väkivaltaan. "
Ja näinhän siinä on Suomessakin käynyt jo monta moninaista kertaa. On maahanmuuttopelkoisten johto, joka puhuu taiteillen laillisen ja laittoman rajalla. On anonyymit nettikirjoittaja, jotka sanovat jo suoraan ruman sanan. Ja ketjun päässä on se onneton tunari, joka ei kylläkään osaa kirjoittaa, mutta osaa hyppypotkia tai takoa ihmistä otsaan kuulapäävasaralla.

"Kiihdyttämisen ja kiihkon kierre on katkaistava alkuunsa. On ajateltava itse. "
Tämä on se vaikein rasti. Pitäisi itsekin ajatella.

Tulkaa kaikki mukaan, ajatellaan yhdessä.
Ja sitten nauretaan. ;)

94

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Pitää osata itse pysähtyä, edes hetkeksi, ajattelemaan."

      Liikaa vadittu.
      T:nimimerkki Öyhö

      • Enkös minä jo sanonut näin:" Tämä on se vaikein rasti"

        Kiitos sinulle siitä, että edes yritit. ;)


    • Anonyymi

      kovasti keskusta kiihotti kansaa Sipilän johdolla vai mitä-400000 äänesti muuta puoluetta...

      2015

      • Anonyymi

        kukaan ei kiistä?


    • Anonyymi

      Rauhan ja rakkauden uskonto ei harrasta vihapuhetta, eihän?

      • Anonyymi

        Vihapuhe ei kuulu kristillissosiaalisuuteen.


    • Älkääpä nyt turhaan kiemurrelko. Olisi reilumpaa, jos uskaltaisitte edes sen tunnustaa, että Niinistö puhu asiaa.

      Nauretaan yhdessä. ;)

      • puhu -> puhui
        Kovin on pieni luu, mutta toki pientäkin luuta saat haukkua; haukku paikalla!


      • Taitaa olla kyseessä vallan eri tason puhujat. Yrität nyt verrata pienen oppositiopuoleen varapuheenjohtajaa tasavallan presidenttiin.

        Eiköhän naureskella silleen säälivästi. ;)


      • Anonyymi

        "Niinistö puhu asiaa."

        Niinistö mainitsi myös siitä, että meillä on pitkä maaraja Venäjän kansa.

        Pääministerimme ei vain tajua sitä, eikä muista varoituksista, että on turha ärsyttää suurta naapuria räksyttämällä sen sisäisistä asioista.
        Pääministerimme on röyhkeän nenäkäs ja osaamaton hoitamaan ulkomaan asioita joten nyt olisi hänellä paikka alkaa oppia muutakin kuin kassatytön askareita.
        Pölhölän hölmöläiset pitävät tätä punikkia suosiossa, kun tämä näyttää kauniilta ja siihen kaikki pätevyys asioitten hoitoon jääkin.

        Niinistö on sentään tolkun mies


      • Anonyymi

        Paljon naurua, vähän järkeä!


      • Anonyymi

        Niinistö puhelee vain mitä globalistit sanelevat.

        Tekonaurapa itseksesi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä, kyllä persut alas!
      Terrorism Welcome!

    • "Niinistö mainitsi myös siitä, että meillä on pitkä maaraja Venäjän kansa."
      Niin on. Niinistö tiesi rajan pituudenkin; 1400 km.

      Tästäkin syystä on erittäin tärkeää, että Suomessa asuu yhtenäinen, henkisesti luja ja maanpuolustustahoinen kansa. Väkivaltaan ja kaaokseen yllyttävät voimat on pantava kuriin lujalla kädellä. Me emme voi keskenämme takoa toisin ajattelevaa veljeämme kuulapäävasaralla otsaluuhun, jos haluamme olla yhtenäisiä. Me emme voi porukalla kipaista käpykaartiin, kuten jussit ja sebut tekevät, jos ylipäätään haluamme puolustaa isänmaata.

      Tätä se presidentti tarkoitti ja tolkun ihmiset viestin myös ymmärsivät.
      Eiköhän naureta. ;)

      • Anonyymi

        Mahtaakohan alokkaissa olla paljonkin matuja ja etenkin naispuolisia !!
        Voisit vastata eikä poistaa ??


      • Anonyymi

        Meinaatko että Jani, Oras... jne vihervasemmistolaiset lähtevät viemään rautaa rajalle.....
        Epäilen vahvasti!
        Enitenhän näitä sivareita löytyy viherkommunisteista, joihin Jussikin lukeutui aikoinaan!
        Tuli sitten järkiinsä kun ymmärsi mihin viherkommunistinen politiikka Suomessa johtaa!


      • maanpuolustustahoinen-> maanpuolustustahtoinen
        Korjataan nyt, mutta sana oli kylläkin hyvä ja pätevä.

        Ohrakin voi olla kaksitahoinen (rivinen) ja niinhän kaksitahoisia ovat myös kantaperussuomalaisten maanpuolustushalu ja -kyky. Toisesta suupielestä höpötetään isänmaallisuutta ja toisesta suupielestä sitä, että minä muuten pyydän päästä siviilipalvelukseen.

        Jos ette minua usko, kysykää, mitä Jussilta, mitä hän sanoi kutsunnoissa everstille.
        Ja sitten nauretaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        maanpuolustustahoinen-> maanpuolustustahtoinen
        Korjataan nyt, mutta sana oli kylläkin hyvä ja pätevä.

        Ohrakin voi olla kaksitahoinen (rivinen) ja niinhän kaksitahoisia ovat myös kantaperussuomalaisten maanpuolustushalu ja -kyky. Toisesta suupielestä höpötetään isänmaallisuutta ja toisesta suupielestä sitä, että minä muuten pyydän päästä siviilipalvelukseen.

        Jos ette minua usko, kysykää, mitä Jussilta, mitä hän sanoi kutsunnoissa everstille.
        Ja sitten nauretaan. ;)

        Et vastannut rontti !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut rontti !!

        Mitä sinä sitten kysyit? Kysy selvästi ja erittele asiasi.

        Enhän minä nyt yleisluonteisiin huudahteluihin viitsi edes vastata. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Mitä sinä sitten kysyit? Kysy selvästi ja erittele asiasi.

        Enhän minä nyt yleisluonteisiin huudahteluihin viitsi edes vastata. ;)

        Kysyin montako matu alokasta mahtoi astua armeijan palvalukseen viimeisessä erässä.
        Ja isoko osa matuista oli naisia !!
        Älä nakkaa roskakoriin vaan vastaa kun tiedät hyyin nuot asiat


      • Anonyymi

        "Me emme voi porukalla kipaista käpykaartiin, kuten jussit ja sebut tekevät, jos ylipäätään haluamme puolustaa isänmaata."

        Toverin pitäisi tunnustaa, etteivät Jussi ja Sebulon olleet vielä sotassa mukana joten eivät he siten missään käpykaartissakaan ole mukana olleet.
        OIkeita käpykaarilaisia olivat ne suomenruotsalaiset Börjet ja Björnit jotka heti sodan syttyessä kipaisivat kotimaahansa Ruotsiin osa pakeni jopa soutamalla veneillä.

        Ruotsin punikkihallitus ei ole ollut tolkuissaan, kun koko maa annettu islamisteille ilman mitään tolkun häivääkään.
        Suomessa tämä muslimien sirkus on vielä alkamassa, mutta samaan tolkuttomaan Suotsin tilaan täällä hölmölässämme mennään eikä edes presidentti niinistö sitä ole huomioinut.

        Enempi minua naurattaa tämä Niinistön tolkuttomuus. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaakohan alokkaissa olla paljonkin matuja ja etenkin naispuolisia !!
        Voisit vastata eikä poistaa ??

        Ei ole montaakaan matua alokkaana. He tekevät mieluummin halla-ahot, haavistot, tynkkyset...


    • Anonyymi

      Miten Karttusen ja Katajan pahoinpidellyksi tulemiset liittyvät maahanmuuttoon? Sitähän sinä aloituksessasi tarkoitit!

      • Anonyymi

        Molemmat uhrit sekä tekijät ovat kantasuomalaisia!


      • Siten, että kiistellessään parhaista keinoista torjua maahanmuuttoa perussuomalaiset turvautuvat herkästi väkivaltaan. Epäsuorasti myös sitä, puolueessa on poikkeuksellisen runsaasti väkivaltarikoksista tuomittuja rikollisia jäsenenä, jolloin myös yleinen kynnys keskinäiseen väkivaltaan on matalalla.

        Tyydyttikö tämä vastaus sinua?
        Nauretaan yhdessä. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Siten, että kiistellessään parhaista keinoista torjua maahanmuuttoa perussuomalaiset turvautuvat herkästi väkivaltaan. Epäsuorasti myös sitä, puolueessa on poikkeuksellisen runsaasti väkivaltarikoksista tuomittuja rikollisia jäsenenä, jolloin myös yleinen kynnys keskinäiseen väkivaltaan on matalalla.

        Tyydyttikö tämä vastaus sinua?
        Nauretaan yhdessä. ;)

        Haukut väärää puuta, sillä molemmat kuulapäävasaratakomisesta epäillyt on vapautettu.

        Nyt joudut valitettavasti etsimään ihan uuden itkun aiheen, sillä se naula ei enää vedä.


    • Anonyymi

      Jussi on sivari kun oli viherkommunisti (fillari kommunisti)!
      Viherkommunismi lähti Jussista, mutta fillari jäi!

      • Anonyymi

        Vastustatko sinä pyöräilyä stadissa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastustatko sinä pyöräilyä stadissa!

        Näin ilmastomuutoksen edetessä fillarointi on vain hyvä asia. Mutta kaikkinainen fillareihin kohdistuva ilkivalta -takarattaan potkinen ja muu sellainen - on kyllä jyrkästi tuomittavaa. ;)


    • Anonyymi

      Niin, mokukin haluu kieltää ihmisiltä tunnetilojensa ja mielipiteidensä ilmaisu vapauden. Ihminen saa tuoda julki mitä mieltä on ja se pitää hyväksyä muidenkin, se on sananvapautta.

      • Anonyymi

        Vain jos mielipiteet tukevat Islamin leviämistä Suomessa niin ne ovat sallittuja!
        Se on viherkommunisti hallituksen ja valtakunnansyyttäjän näkemys sananvapaudesta!


    • Anonyymi

      Sale on jo vanhuuden runtelema mies joka tekee ulos tulon kun ei tarvittais ja on hiljaa kun pitäis jotakin sanoa.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt monta kertaa ja olen edelleen sitä mieltä että nykymallinen humanitäärinen maahanmuutto ei ole oikea tapa hoitaa asoita.

      • Tämä on vaikea kysymys. Toisaalta ihmisellä on myös oikeus lähteä pakoon tilannetta, jossa hänen itsensä ja usein myös koko perheen henki on vaarassa. Tätäkään oikeutta ei saisi kieltää. Täytyy muistaa sekin, että suomalaiset itsekin ovat sankoin joukoin paenneet Ruotsiin; milloin sotaa, milloin taloudellista ahdinkoa. Ja pakolaisia olivat myös evakot, vaikkakin maan sisäisiä.

        Missä ja miten pakolaisia sitten parhaiten autettaisiin, on toki aina aiheellinen keskustelu. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tämä on vaikea kysymys. Toisaalta ihmisellä on myös oikeus lähteä pakoon tilannetta, jossa hänen itsensä ja usein myös koko perheen henki on vaarassa. Tätäkään oikeutta ei saisi kieltää. Täytyy muistaa sekin, että suomalaiset itsekin ovat sankoin joukoin paenneet Ruotsiin; milloin sotaa, milloin taloudellista ahdinkoa. Ja pakolaisia olivat myös evakot, vaikkakin maan sisäisiä.

        Missä ja miten pakolaisia sitten parhaiten autettaisiin, on toki aina aiheellinen keskustelu. ;)

        Tutkitusti on todettu, että valtaosa tänne tulevista läpsyttelijöistä on puhtaita elintasopakolaisia, joiden henki on ollut vaarassa lähinnä ylensyönnin ja sikarinpolton takia.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tämä on vaikea kysymys. Toisaalta ihmisellä on myös oikeus lähteä pakoon tilannetta, jossa hänen itsensä ja usein myös koko perheen henki on vaarassa. Tätäkään oikeutta ei saisi kieltää. Täytyy muistaa sekin, että suomalaiset itsekin ovat sankoin joukoin paenneet Ruotsiin; milloin sotaa, milloin taloudellista ahdinkoa. Ja pakolaisia olivat myös evakot, vaikkakin maan sisäisiä.

        Missä ja miten pakolaisia sitten parhaiten autettaisiin, on toki aina aiheellinen keskustelu. ;)

        Naiviuutesi on lähes käsin kosketeltavaa.


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tämä on vaikea kysymys. Toisaalta ihmisellä on myös oikeus lähteä pakoon tilannetta, jossa hänen itsensä ja usein myös koko perheen henki on vaarassa. Tätäkään oikeutta ei saisi kieltää. Täytyy muistaa sekin, että suomalaiset itsekin ovat sankoin joukoin paenneet Ruotsiin; milloin sotaa, milloin taloudellista ahdinkoa. Ja pakolaisia olivat myös evakot, vaikkakin maan sisäisiä.

        Missä ja miten pakolaisia sitten parhaiten autettaisiin, on toki aina aiheellinen keskustelu. ;)

        ...sodan aikana kyllä, mutta kyllä sen jälkeen hurrit hakemalla haki työvoimaa teollisuuteen, muualla maailmassa kun pyörät eivät vielä sodan jäljiltä pyörineet...siitä oli humanitäärisyys kaukana kun motivaationa oli silkka ahneus...kansan todellinen suhtautuminen vierastyövoimaan kyllä kävi ilmi suhtautumisessa niin työajalla (urakat,palkkaus, asunnot)
        kuin vapaallakin ...mutta vuosisatainen sorto on istuttanut tähän kansaan jonkinlaisen myötäsyntyisen alemmuudentunteen joka ilmenee älyttömänä ulkomaalaisuuden ihailuna ja omien kansalaisten ja suomalaisuuden väheksyntänä...


    • Anonyymi

      Mokka aloitti päivän tienestit yltääkö 100 egeen ??

    • Anonyymi

      En tiedä, minkä puheen öyhö on lukenut, mutta ainakaan Niinistö ei kyseisessä puheessaan mainitse sanallakaan maahanmuuttoa tai sen vastaisuutta.

      Asiat pitää tietää ja tajuta, ja valehtelu ei kannata, sillä siitä jää kiinni ennemmin tai myöhemmin.

      Nauretaan kunnon naurut;)

      • "En tiedä, minkä puheen öyhö on lukenut..."
        Annoin viitteenkin, yritä vaikka katsoa siitä.


        "Niinistö ei kyseisessä puheessaan mainitse sanallakaan maahanmuuttoa tai sen vastaisuutta." Jeesuskin puhui usein vertausten ja tunnusmerkkien kautta. Viisas ymmärtää kyllä. Tyhmä taas ei ymmärrä, vaikka asiasta tehtäisiin rautalankamalli.

        Mutta kunnon naurut ovat aina paikallaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "En tiedä, minkä puheen öyhö on lukenut..."
        Annoin viitteenkin, yritä vaikka katsoa siitä.


        "Niinistö ei kyseisessä puheessaan mainitse sanallakaan maahanmuuttoa tai sen vastaisuutta." Jeesuskin puhui usein vertausten ja tunnusmerkkien kautta. Viisas ymmärtää kyllä. Tyhmä taas ei ymmärrä, vaikka asiasta tehtäisiin rautalankamalli.

        Mutta kunnon naurut ovat aina paikallaan. ;)

        Hyvä, kun myönsit valehdelleesi asiasta. Onhan se hassua, etä öyhöttäjä näkee ja kuulee olemattomia, mutta ehkä vaikealla dysleksiallakin on osuutta asiaan.

        Nauretaan nyt yhdessä kuitenkin:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, kun myönsit valehdelleesi asiasta. Onhan se hassua, etä öyhöttäjä näkee ja kuulee olemattomia, mutta ehkä vaikealla dysleksiallakin on osuutta asiaan.

        Nauretaan nyt yhdessä kuitenkin:)

        "...etä öyhöttäjä näkee..."
        Tavoittelitkos sanaa etänäkö?

        "..ehkä vaikealla dysleksiallakin on osuutta asiaan..."
        En osaa arvioida kenenkään vointia pelkän kirjoitun tekstin perustella. Koeta nyt vaan parantua.

        Voi elämän kevät näitä.
        Huutonaurua vartti jos toinenkin.;)


      • Moktar.Gubta kirjoitti:

        "...etä öyhöttäjä näkee..."
        Tavoittelitkos sanaa etänäkö?

        "..ehkä vaikealla dysleksiallakin on osuutta asiaan..."
        En osaa arvioida kenenkään vointia pelkän kirjoitun tekstin perustella. Koeta nyt vaan parantua.

        Voi elämän kevät näitä.
        Huutonaurua vartti jos toinenkin.;)

        -> kirjoitetun tekstin perusteella
        Kas siinäpä luu, ettei peräti kaksikin. Koeta nyt haukkua.;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        -> kirjoitetun tekstin perusteella
        Kas siinäpä luu, ettei peräti kaksikin. Koeta nyt haukkua.;)

        Vaikka sääli on sairautta, en viitsi lyötyä kurmuuttaa enää lisää tällä kertaa.

        Sen sijaan pistän lopuksi mahtavat huutonaurut;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "En tiedä, minkä puheen öyhö on lukenut..."
        Annoin viitteenkin, yritä vaikka katsoa siitä.


        "Niinistö ei kyseisessä puheessaan mainitse sanallakaan maahanmuuttoa tai sen vastaisuutta." Jeesuskin puhui usein vertausten ja tunnusmerkkien kautta. Viisas ymmärtää kyllä. Tyhmä taas ei ymmärrä, vaikka asiasta tehtäisiin rautalankamalli.

        Mutta kunnon naurut ovat aina paikallaan. ;)

        Mitäs se Niinistö sanoi aiemmin?

        Että tänne turvaan tulleet ovatkin itse turvallisuusriski.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sääli on sairautta, en viitsi lyötyä kurmuuttaa enää lisää tällä kertaa.

        Sen sijaan pistän lopuksi mahtavat huutonaurut;)

        Minä olen ihan samaa mieltä. En nyt väännä tätä enempää Moraa haavassa. Koeta pärjätä vaivasi kanssa.

        Mutta toki nauretaan ja tietysti sitä huutonaurua. Mukavaa kun tulet mukaan, vaikka sait taas pataasi niin, että pata vallan paukkui. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Minä olen ihan samaa mieltä. En nyt väännä tätä enempää Moraa haavassa. Koeta pärjätä vaivasi kanssa.

        Mutta toki nauretaan ja tietysti sitä huutonaurua. Mukavaa kun tulet mukaan, vaikka sait taas pataasi niin, että pata vallan paukkui. ;)

        Olen seurannut hiukan sairaita ja naurettavia palstakirjoituksiasi ja kommenttejasi joihikin palstalaisten erittäin varteenotattaviinkin mielipiteisiin nykyisistä todella huolestuttattavista ja päivänpolttavista asioista. Nämä k..ipääaivojesi tuottamat p..ka -tuotoksesi juontavat juurensa ja oireensa ilmeisesti joihonkin tiettyihin läpikäytyihin hoitotolaitoksiin, ja niitten lääkärien, huom., varmaan kaikkien laitoksien lääkärien yhteisen päätöksen mukaseen lääkityksien määräämiseen sairauteen viitaavien oireiden vakavuuden vuoksi. Voivoi. Lääkityksesi ei tainnutkaan tehota. "Otto on vietävä uudestaan sairaalaan" ja laitettava taas pakkopaitaan. Meäk poekkeen tiältä tavan ihmisii häirii! PRK! ! !.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut hiukan sairaita ja naurettavia palstakirjoituksiasi ja kommenttejasi joihikin palstalaisten erittäin varteenotattaviinkin mielipiteisiin nykyisistä todella huolestuttattavista ja päivänpolttavista asioista. Nämä k..ipääaivojesi tuottamat p..ka -tuotoksesi juontavat juurensa ja oireensa ilmeisesti joihonkin tiettyihin läpikäytyihin hoitotolaitoksiin, ja niitten lääkärien, huom., varmaan kaikkien laitoksien lääkärien yhteisen päätöksen mukaseen lääkityksien määräämiseen sairauteen viitaavien oireiden vakavuuden vuoksi. Voivoi. Lääkityksesi ei tainnutkaan tehota. "Otto on vietävä uudestaan sairaalaan" ja laitettava taas pakkopaitaan. Meäk poekkeen tiältä tavan ihmisii häirii! PRK! ! !.

        Tolkku puuttuu kyllä äijältä täysin ja jutut on niin naiiveja, kun olla vaan voi.

        Mamujen tekoja puolustaa ja pilkkaa suomalaisia.

        Kyllä tämän kaverin täytyy olla persuagentti, joka on täällä lisäämässä persujen kannatusta.

        Kukaan ei täällä hänen jutuistaan edes tykkää, mutta ukko vaan jaksaa ja jaksaa. Ei ole normaalin ihmisen touhua.


    • Anonyymi

      Omilla aivoillaan ajattelemaan kykenevä ihminen tajusi että presidentti puhuessaan vihapuheesta, puhui yli äyräiden paisuneesta Venäjään kohdistetusta vihapuheesta ja hysteriasta.

      • Tämmöistä' se Niinistö puhui valtiopäivien avajaisissa:
        "Moni varmaan muistaa valokuvan vajaan kuukauden takaa: mies, kainalossaan Yhdysvaltain kongressin puhemiehen puhujapönttö ja hämmentynyt hymy huulillaan."

        Nyt minä ajattelen omilla aivoillani ihan pää punaisena. Oliko se kuvan mies sitten Putin? Onko tämä vankka vihjaus siihen, että Venäjään kohdistuu vihapuhetta. Symbolisoiko tuo varastettu pönttö nyt sitä, että Venäjä on päästettävä takaisin puhujan paikalle.

        Mutta olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä siitä, että Vladimir Alushousun myrkyttäjän maine hyvänä ja rehellisenä valtiomiehenä on kyllä vakavasti vaarantunut.

        Mutta nauretaan silti. Nauretaan nyt välillä vaikka sitten hysteerisesti. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Tämmöistä' se Niinistö puhui valtiopäivien avajaisissa:
        "Moni varmaan muistaa valokuvan vajaan kuukauden takaa: mies, kainalossaan Yhdysvaltain kongressin puhemiehen puhujapönttö ja hämmentynyt hymy huulillaan."

        Nyt minä ajattelen omilla aivoillani ihan pää punaisena. Oliko se kuvan mies sitten Putin? Onko tämä vankka vihjaus siihen, että Venäjään kohdistuu vihapuhetta. Symbolisoiko tuo varastettu pönttö nyt sitä, että Venäjä on päästettävä takaisin puhujan paikalle.

        Mutta olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä siitä, että Vladimir Alushousun myrkyttäjän maine hyvänä ja rehellisenä valtiomiehenä on kyllä vakavasti vaarantunut.

        Mutta nauretaan silti. Nauretaan nyt välillä vaikka sitten hysteerisesti. ;)

        Hienoa, että et enää öyhötä parta kuolassa, että Niinistö muka käsitteli puheessaan maahanmuuttoa ja kritisoi maahanmuuttovastaisia ihmisiä, koska eihän tuossa väitteessä todellakaan ole mitään järkeä.

        Nauretaan toki hysteerisenä ja pää punaisena;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että et enää öyhötä parta kuolassa, että Niinistö muka käsitteli puheessaan maahanmuuttoa ja kritisoi maahanmuuttovastaisia ihmisiä, koska eihän tuossa väitteessä todellakaan ole mitään järkeä.

        Nauretaan toki hysteerisenä ja pää punaisena;)

        "Hienoa, että et enää öyhötä parta kuolassa..."
        Olisitko sinä vallan erehtynyt henkilöstä?

        Mietaan Jussilla oli välillä parta kuolassa ja kuurassakin, mutta sehän olikin sitten hiihtänyt vähintään 15km ja vielä niin perusteellisen lujaa, mitä nyt Järvisen puusälesuksilla pääsi.

        Eiköhän naureta. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        "Hienoa, että et enää öyhötä parta kuolassa..."
        Olisitko sinä vallan erehtynyt henkilöstä?

        Mietaan Jussilla oli välillä parta kuolassa ja kuurassakin, mutta sehän olikin sitten hiihtänyt vähintään 15km ja vielä niin perusteellisen lujaa, mitä nyt Järvisen puusälesuksilla pääsi.

        Eiköhän naureta. ;)

        Kyllä minä olin ihan oikeassa henkilössä, sillä kuola näkyy ihan selvästi valuvan tuossa profiilikuvassakin.

        Nauretaan suu vaahdossa;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olin ihan oikeassa henkilössä, sillä kuola näkyy ihan selvästi valuvan tuossa profiilikuvassakin.

        Nauretaan suu vaahdossa;)

        "Nauretaan suu vaahdossa."

        Nyt tarkkana. Oletko saanut pureman; koira, supikoira, minkki jne? Oletko käsitellyt horrostavaa lepakkoa paljain käsin?

        Neuvon sinua välittömästi ottamaan yhteyttä päivystykseen ja kertovan oireistasi. Rabies on tappava ja se vaatii myös nopeita toimia. Aikaa ei ole paljon, kun suusikin jo vaahtoaa.

        Olen huolissani. nyt ei naurata.


    • Anonyymi

      Ei suomen pitäisi hyväksy näitä ilmaisrajan ylittäjiä jotka sorretun asemaa esitävät ja osuuta suomestamme, tälle kaikelle on tehtävä loppu, eikä tämä mitenkään ole hyväksytävää näitä suomesamme varoilamme elättää ja pitää yllä mitään tekemätömiä elikkä tuotavaa työtä, vain haitoja aiheutaen kiertävät suomessamme

      - miksi näilä on yleensäkkin annetu liikumisvapaus, kun harvoilla näillä on tunistetavuus tiedossa valtiolla

    • Anonyymi

      Mikäs se olikaan se uskonto joka kiihottaa tappamaan vääräuskoiset ?

      • Olisikohan se kansallissosialismi, vai mikä se oli? ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Olisikohan se kansallissosialismi, vai mikä se oli? ;)

        Veikkauksesi osui puoliksi oikeaan, sillä olihan Hitlerillä jopa oma muslimiarmeijakin.

        Ja taas nauretaan;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkauksesi osui puoliksi oikeaan, sillä olihan Hitlerillä jopa oma muslimiarmeijakin.

        Ja taas nauretaan;)

        Aivan totta ja oli myös shintolaisuusarmeija ja taisipa olla buddhalaisuusrykmenttejäkin.

        Pitää tietää nämä asiat.
        Niin nauretaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Aivan totta ja oli myös shintolaisuusarmeija ja taisipa olla buddhalaisuusrykmenttejäkin.

        Pitää tietää nämä asiat.
        Niin nauretaan. ;)

        Heh, no eipä ollut. Muslimit sen sijaan fanittivat kovasti Hitleriä ihan Jerusalemin suurmuftia myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkauksesi osui puoliksi oikeaan, sillä olihan Hitlerillä jopa oma muslimiarmeijakin.

        Ja taas nauretaan;)

        Ja jopa mustia afrikkalaisia soti natsien riveissä.


    • Ihmettelen sitä miksi presidentti ei sano ääneen kumman käden puolelta vihapuhe pääosin pulppuaa. Oikealtahan se. Toistaiseksi hän ei ole yhdessäkään puheessaan sitä tehnyt. Päinvastoin hän on puhunut enemmän äärioikeiston laariin kuin sieltä pois, Muun muassa aikoinaan hän muisti mainita maahanmuuttajista, että kyllä heillä jollain voi olla ketunhäntä kainalossa (mikä havainto!). Viime Uuden vuoden puheessaan hän sanoi samassa kappaleessa "miten annetaan turvaa ihmisille, joiden varalta joudutaan sitten turvaamaan muita, siis suojautumaan"... ja lopuksi "Meidän ei tulisi koskaan joutua tunnustamaan, että olemme olleet politiikassamme naiiveja." Moni näki sen viittauksena Al-holin äitien ja lasten palauttamisella kotiin turvaan.

      • Kas näin. Herran pelko on viisauden alku. Olen saanut kylvettyä viisautta tälle palstalle.

        Ja sitten nauretaan. ;)


      • Anonyymi
        Moktar.Gubta kirjoitti:

        Kas näin. Herran pelko on viisauden alku. Olen saanut kylvettyä viisautta tälle palstalle.

        Ja sitten nauretaan. ;)

        Kahjot jaksavat aina nauraa kaikelle.


    • Anonyymi

      Niinistö kutsui Irakilaisia suomeen

      Lapin Kansa Luppoliite

    • Anonyymi

      Sale kutsui Irakilaisia suomeen sanoo Lapin Kansa

      Luppo liite 17.7.2021

      Nauretaan yhdessä sanois Juha Sipilä?

    • Anonyymi

      Sale haukkuu Kekkosta, joka oli paras presidentti kautta aikain.
      Kekkosen kehittämä teollisuus on tuhottu, ja siirretty vieraaseen omistukseen,.
      Suomi on köyhä kuin kirkonrotta,
      Kekkosen aikana oli valtiontaloudessa ylijäämää.
      Josta pankkiirit ei tykännyt.
      Talouden olemus on muuttunut rakalaismaiseksi, siitä ei puhuta mitään.
      Kaikki pistetään rasistisen maksumuurin taakse. Kirjastot kaupallistetaan.

      "Venäjää ei saa eristää". Kun se on jo eristetty, lausui unilukkari aikoinaan.
      Kannattaa rahoittaa italialaisia gangstereita, se on Suomen etu??????

    • Anonyymi

      Sauli Niinistö kutsui Irakilaisia suomeen kertoo Lapin Kansa lehti

      Pitäiskö ottaa ihan julkisesti pressalle kysymys miksi niin teki?

      Sipilä kyllä tunnetaan

    • Anonyymi

      avaako ryhmä vielä lisää

      kansa ei ummarra

    • Anonyymi

      kokoomus kutsui salen äänellä Irakilaisia kertoo uutiset

    • Anonyymi

      Mies tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta!

    • Anonyymi

      Niinistö kutsui Irakilaisia suomeen kertoo Lapisn Kansa 17.7-2021

      totuus Saulista lehden mukaan

    • Anonyymi

      Mg kasvattaa oikeiston suosiota.

    • Anonyymi

      Niinistö kutsui hyvin Irakilaisia suomeen

      rakastetaan yhdessä Sipilän kanssa

    • Anonyymi

      Kun vihervassarit johtaa maata niin tulos on tämä. Mitä enemmän loisijoita he saavat Suomeen asumaan niin sitä enemmän heille kertyy rahaa vuokratukien kautta. Mitä enemmän loisijoita niin sitä enemmän kanttajia vihervassareille.
      Esimerkisi Kojamo on täysin vihervassareiden hallussa ja vuokratuet menevät suoraan ay. liikkeiden taskuun. Kojamon tj senkun hykertelee käsiään ja puolustaa henkeen ja vereen Kojamoa. Kojamohan ei maksa vero, koska se on yleishyödyllinen toimija vuokramarkkinoilla.

      Nyt paljastui kuinka Tradeka vuokraa hoitajia HUSille 400€/ päivä. Voitto menee suoraan vihervassareille. Hyvä Hutisalo!!

      Tuulivoltti teki 2020 huipputuloksen 73,2 miljoonaa euroa ja voitto jaettiin Hutisalon puolison sisäpiirille. Ilmankos Hutisalo on intohimoinen tuulisähkön kannattaja.

    • Anonyymi

      Taivaallinen Isämme
      katso armossasi kansamme puoleen.
      Sinä olet luonut sen
      ja rakastat sitä.
      Sinä näet, että se on
      mitä suurimmassa vaarassa.
      Siksi rukoilemme Sinua: Herra,
      auta meitä hädässämme
      äläkä anna meidän hukkua.
      Lahjoita kääntymys
      synnin ja laittomuuden teiltä,
      jotka johtavat kansamme tuhoon.
      Herra, armahda meitä.

      Herra Jeesus Kristus,
      ilman Sinua olemme voimattomia
      hävittäviä voimia vastaan,
      jotka tulvivat kansamme yli
      ja myrkyttävät sen.
      Siksi me kerskaamme Sinun voitostasi
      pahuuden henkivaltoja vastaan,
      joiden vaikutukset
      ovat joka päivä sanoin ja kuvin
      julkisuudessa nähtävissä.
      Herra, sinä olet Golgatan ristillä
      voittanut pimeyden vallat.
      Niiden täytyy väistyä myös tänään,
      koska ylistämme
      Sinun nimeäsi niiden ylitse.
      Tähän me uskomme,
      sillä Sinä voit myös
      meidän aikanamme varjella
      ihmiset saatanalliselta eksytykseltä.
      Herra, armahda meitä.

    • Anonyymi

      Lapin Kansa piti hyvän puheen Saulista

      kutsui Irakilaisia suomeen...

    • Anonyymi

      Niinistö lukee Lapin Kansaa?

    • Anonyymi

      Lapin Kansa kirjoittaa muutakin kivaa

    • Anonyymi

      ja pyytänyt Irakilaisia suomeen juu

      puheet ei välttämättä miellytä kaikkia?

      Lapin Kansa Luppo liite 17.7.2021

    • Anonyymi

      on puhunut ja Lapin Kansa kirjoittanut

    • Anonyymi

      Ihana on pressa

    • Anonyymi

      Niinistö puhuu muka´via Lapin Kansassa

    • Anonyymi

      Ja toisella kädellä veti mamuja maahan juu

      Lapin Kansa kertoo

    • Anonyymi

      Lapin Kansa kertoo totuuden asianajajasta

    • Anonyymi

      sauli kutsui mamuja Irakista suomeen sanoo Lapin Kansa

    • Anonyymi

      sauli on hyvä ja kutsui Irakilaisia juu

    • Anonyymi

      Voihan puheita pitää... tosiasioita ei pidä kierrellä. Maahanmuutto on erittäin haitallista yhteiskunnalle. Se on nähty Euroopassa. Kulttuurit ja uskonnot eivät mitenkään sovi keskenään.Tämä ei ole hyväksi muuttajille eikä kanta-asukkaille. Amerikkassa on kokemusta 300 vuoden ajalta. Välttämättä sulautumista ei tapahdu vuosisadoissakaan. Historia näyttää seuraukset.

      • Anonyymi

        Niinistö tarvitsee jo paljon turvamiehistöä ympärilleen, eikä turvallista ole enää missään hänen liikkua, minkä asian jo luultavasti tajuaa ?


    • Anonyymi

      Kutsui irakilaisia maahan juu

    • Anonyymi

      Lapin Kansa kuittaa

    • Anonyymi

      Niinistö kutsui hyvin Irakilaisia suomeen

      17.7 Lapin Kansa

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe