Köyhä.Miten usein käyt parturissa

Olen työtön ja en käy parturissa. 15 euroa on halvin, sitten ne muut jopa 30 euroa.

Minä leikkaan hiukseni itse ja säästän vuodessa jopa satasia.

Miehille suosittelen samaa, tehän voitte ostaa leikkuukoneen jostain Powerista ja leikata hiusket itse parturikäynnin hinnalla saa koneen.

Köyhä miten leikkaat hiukset ja paljonko siihen vuodessa kuluu

27

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ikinä mitä etovampi sitä parempi .

    • Anonyymi

      Kuntavaalit tulossa sen takia jenna 1991

      • Muuten hyvä, mutta edustan nukkuvien puoluetta.


      • Anonyymi
        jenna1991 kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta edustan nukkuvien puoluetta.

        Nukut tietenkin myös onnesikin ohi


      • Anonyymi
        jenna1991 kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta edustan nukkuvien puoluetta.

        Jennan kirjoittelussa pitää kiinnittää huomiota siihen, mitä tahoja Jenna hyödyttää.

        Niitä tahoja Jenna kirjoittelullaan tukee, oli hän siihen varsinaisesti palkattuna tänne kirjoittelemassa vaiko ei.


    • Anonyymi

      Sähkö-kotiparturilla tulee siistit 0,5 cm helppohoitonen sänki.
      Olen leikannut 60 luvulla sähköttömälläkin kotiparturilla.
      Sormet huusi hoosiannaa!
      Moni varmaan ajattelee että sähköttömällä..?
      no ei ollut muitakaan vempaimia sillon.

    • Anonyymi

      Kyllä ei meikäläisellä mene parturiin rahaa yhtään, koska olen leikannut omat ja lasten hiukset viimeisen 20 vuoden aikana kotiparturilla. Setti maksoi aikoinaan alle 100markkaa ja on kestänyt, hieman lukkoöljyä olen terien mekanismiin laittanut vuosien varrella. Melkoinen säästö on ollut vuosien varrella!
      Nykyään nuorin tyttäreni leikkaa minun hiukset, että on hänellä taitoa leikata sitten aikanaan omien lastensa hiukset aj varmaan miehenkin hiukset. Hyvä taito köyhällä osata leikata hiukset kotioloissa, niin ne rikkaatkin tekee!

    • Anonyymi

      Kolmesti vuodessa. En tunaroi itse vaan käyn oikeissa parturiliikkeissä.
      2 käyntiä maksaa 6€ tai 10€ / kerta. 1 käynti 25€.
      Viime vuosi meni kahdella 25€:n käynnillä. Kohta muija alkaa hörpöttämään liian pitkästä, harottavasta tukastani vaikka kävin vasta viime vuoden marraskuussa.

    • Anonyymi

      Ei Oo varaa käydä. Leikkaan itse ja väri marketista.

    • Anonyymi

      Entäs sheivaatko ja millä?

      • Anonyymi

        Niin ja kerro Jenna, otatko kiveskarvat samalla laitteella kuin hiukset?


    • Olen myös työtön ja leikkaan hiukseni itse.

    • Anonyymi

      Entisaikaan leikattiin pitkäksi kasvanut tukka puuta vasten isolla puukolla. Eihän siitä lyhyt tietenkään tullut vaan keskipitkä. Mutta on halpaa, ja kun puukkoa tarvitsee muutenkin, niin ei tarvitse lisäinvestointeja.

    • Anonyymi

      Hiukset leikataan koneella mahdollisimman lyhyeksi.
      2 kertaa vuodessa käyn parturissa.Maksaa 10€/kerta.

    • Anonyymi

      Oon työtön mutta en oo silti köyhä. Käyn 1,5kk välein parturissa se maksaa 10-16€ kerta.

      • Anonyymi

        Aika paljon kuitenkin rahaa menee sinulta sinne parturiin vuodessa 80-150€, siinäkin olisi varmaan säästön paikka. Ei minullakaan ole rahasta niin tiukkaa, mutta säästän tuon summan vuodessa, kun en käy parturissa, vaan hiukseni leikataan kotona. Se on perheessä aika iso säästö vuodessa, jos hiukset leikataan kotona kotiparturilla, meidänkin perheessä on 20 vuoden aikana säästynyt n. 10000€ parturimaksuissa!


    • Anonyymi

      Laskeskelin, että olen n. 30 v. leikannut perheeni viideltä jäseneltä hiukset ja säästöä on kertynyt n. 12 000 €!

    • Anonyymi

      Jenna, ymmärrän työttömyytesi syyt, mutta miksi et äänestä? Olisi hyvä, jos äänestäisit vaikka itseäsi tai mitä tahansa. Näin olet saanut äänesi kuuluviin ja se merkittäisiin hylätyksi. Nukkuva puolue taas on sellainen, joka antaa luvan muille päättää asioistasi. Sitäkö haluat?

      • Anonyymi

        Milloin äänestäminen on mitään auttanut? Talous määrää hyvin pitkälti kehityksen suunnan. Nyt mennään alamäkeä vasemmiston takia ja sitten äänestetään taas vaihteeksi oikeistopuolueita näin se aina menee äänestit mitä äänestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin äänestäminen on mitään auttanut? Talous määrää hyvin pitkälti kehityksen suunnan. Nyt mennään alamäkeä vasemmiston takia ja sitten äänestetään taas vaihteeksi oikeistopuolueita näin se aina menee äänestit mitä äänestit.

        Venäjän trolli neuvoo


    • Anonyymi

      Leikkaan yleensä 7 millin siiliksi tukan. Siitä veloitetaan 16 euroa parturissa alle 10 minuutin työstä. Ostin sitten oman leikkuukoneen ja leikkaan itse. Kone maksaa itsensä takas kyllä.

      • Leikkaan työttömän kaverin tukan samaisella koneella vartissa.
        Työttömällä on aikaa. Kivat säästöt!


    • Anonyymi

      Kävin viimeiksi parturissa 1979 . Sen jälkeen on perheessä aina ollut asiallisen koulutuksen saanut henkilö, joka on tehtävän hoitanut ammattitaidolla.
      Jotkut naiset kyllä saa uppoamaan kampaamossa käyntiin hämmästyttäviä summia eli värjäys, leikkaus ja muuta käsittelyä 150 - 200 € . Hämmästyttävää !!

      • Anonyymi

        Meidänkin perheessä tytöt ja vaimoni värjäävät hiukset porukalla. Marketista vaan edulliset värit ja porukalla värjäävät. Ja tytöt tekevät myös kavereilleen värjäykset kimpassa, säästyy opiskelijoiden rahat.
        Suuria summia säästää näissä, jos hiukset leikataan kotona ja värjäykset tehdään myös itse. Meillä kotiparturi ostettu joskus aikaa sitten markka-aikaan ja se on tienannut hintansa jo muutamalla hiustenleikkuulla. Jos laskee vuosien mittaan säästön, niin ollaan tosiaan yli 10000€ säästöissä!


    • Anonyymi

      Käyn parturissa kolmen kuukauden välein. Maksaa 16 €/kerta eli vuodessa 64 €.

      Työtön keski-ikäinen mies

      • Anonyymi

        Kampaamon ikkunassa hinnasto, missä hiusten leikkaus on 32 € .
        Keskustaan on tullut pari turkkilaista parturia, mitkä veloittavat leikkauksesta vain 15 €.
        Hyvä työ, halpa hinta = ovi käy tiheään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kampaamon ikkunassa hinnasto, missä hiusten leikkaus on 32 € .
        Keskustaan on tullut pari turkkilaista parturia, mitkä veloittavat leikkauksesta vain 15 €.
        Hyvä työ, halpa hinta = ovi käy tiheään.

        Moni turkkilainen parturi maksaa nykyään 17-20 euroa, eli hinta on noussut.
        On se silti halvempaa kuin kotimaisissa parturiliikkeissä.
        Jos et kaipaa erityistukkaa, hiukset voi leikata itse koneella.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe