Aihe

EGW massiivinen kustannustoiminta

Anonyymi

SDA kirkon yhteydessä on massiivista kustannustoimintaa ja vainajan palvontaa.
Monellako kielellä on julkaistu Ellen Whiten kirjoja?
Montako sataa miljoonaa Ellen Whiten kirjaa on painettu?
Montako Ellenin kirjaa omistat?

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka on Ellen White?
      Ilmeisesti palstan informaation mukaan joku kylähullu pöhkö jenkkien maasta?

• Anonyymi

Obeliskin alla oleva luukasa jenkkilässä.

• Anonyymi

Ei ihan turha tyttö, on nimittäen sadan vaikutusvaltaisimman naisen joukossa. Siihen ei jokainen räkänokka pystykkään.

• Anonyymi

"Tyttö" laimilöi perheensä, aviomies James kuoli suhteellisen nuorena ja myös hänen kaksi lastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tyttö" laimilöi perheensä, aviomies James kuoli suhteellisen nuorena ja myös hänen kaksi lastaan.

Monestiko olet vuosien aikana toistanut tuossakin itseäsi, eikä ole vastauksia luettu.
        Eli nyt puhuit tuuleen, eikä puheesi siksi ole uskottava, että et ymmärrä, miksi Herran nimissä on ajassa Suomessakin evankeliumin hinnan mukaan, perhe kotona ja julistaja kentällä. Herran sanassa, joka on "menettänyt" isänsä, tai äitinsä - saa satakertaisesti takaisin. Eli se siunaus on perheen palkka.
        Luin Irlannin historiasta aikaa, jossa nälkään kuoli ihmisiä, Silloin kuoli myös sairauksiin.
        Ja nyt on luettavaissa maailmasta se, että uskomaton isä ja äiti jättää lapsensa Molokin, eli tämän maailman herran alttarille -tuleen- ja se ei rakenna yhteiskuntaa, ei ihmisyyttä ei mitään. Mutta, jos haluat vikoilla Whaitin osaa - valinnoissa, minä taas kiitän siitä.
        Kiitän, koska hyvin raamatun tuntenut - mutta ateisti äitini tuli todella uskoon adventistisisaren kautta. Eikä sitä uskoa kukaan vapaissa suunnissa ole kyseenalaistanut.

Arvaapa - kuinka kallisarvoista on löytää oma äiti taivaan kodista aikanaan?
        Minulle se on sitä ja kiitos näitten adventistien uhraushengen. Vaikka tuo yksi sielu uudestisynty Ylhäältä, eikä kukaan muu pelastuisikaan, ajassa, kun esim. nauraja on ylenkatsonut airuen kanssa pelastuksen, he ovat sielunsa mitannut mielensä mukaan.
        Mutta, minä mittaan se sanoman Evankeliumin kautta- äitini pelastui - Hänestä tuli niin syvästi Kristuksen sovitustyöhön uskova Herran oma, että kaikki se adventistien panostus, se vaakakupissa riittää minulle, Jeesus - ja äitini - Jeesus ja adventistien usko - että kerran edes joku uskoo sijaisuhriin, se hinta riittää.

Kiitos adventistit - tämän takia seuraan ja tuntuu niin häpeälliselle ne pilkkaajat, jotka sokeana huutavat haudastaan. Vastaan heidän pilkkaansa - sillä he - jos jatkavat - tulevat näkemään, että he pilkkasivat itse Mestaria. Häntä, joka on Sapatin Herra!
        Häntä, joka polvistui pesemään opetuslasten jalat - ja antoi esimerkin.
        Häntä, joka adventismissa tänäänkin Sanan kautta palvelee omiaan.
        Eli opetuslapseus on pilkan kantamista. Se usko - mikä Kristuksen kautta teissä vaikuttaa, saakoon rakkauden sijan sydämissä ja katsokaa siten pilkkaajia, he lukevat itse tuomionsa kirjoitusten mukaan edessään.

Kuuliaisuutta Herra haluaa ajassa, sydämen ympärileikkausta, emme ole 9- käskyläisiä ja sapatti olisi kumottu. Sillä se pastori , joka sen lausui, kirkossani, hän puhui - lohikäärmeen eksyttämänä, sen vanhan käärmeen, jota perkeleeksi kutsutaan. Se kyseenalaistaa Jumalan Sanan.

Siunattua Sapattia Adventistit. Uhrinne on kuultu, meidän sukukunnasta on sielu pelastunut Sijaisuhrin, sovituksen kautta. Veri riittää, ja vaikka tietomme on vajavaista, niin elämä mitataan Kristuksen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monestiko olet vuosien aikana toistanut tuossakin itseäsi, eikä ole vastauksia luettu.
        Eli nyt puhuit tuuleen, eikä puheesi siksi ole uskottava, että et ymmärrä, miksi Herran nimissä on ajassa Suomessakin evankeliumin hinnan mukaan, perhe kotona ja julistaja kentällä. Herran sanassa, joka on "menettänyt" isänsä, tai äitinsä - saa satakertaisesti takaisin. Eli se siunaus on perheen palkka.
        Luin Irlannin historiasta aikaa, jossa nälkään kuoli ihmisiä, Silloin kuoli myös sairauksiin.
        Ja nyt on luettavaissa maailmasta se, että uskomaton isä ja äiti jättää lapsensa Molokin, eli tämän maailman herran alttarille -tuleen- ja se ei rakenna yhteiskuntaa, ei ihmisyyttä ei mitään. Mutta, jos haluat vikoilla Whaitin osaa - valinnoissa, minä taas kiitän siitä.
        Kiitän, koska hyvin raamatun tuntenut - mutta ateisti äitini tuli todella uskoon adventistisisaren kautta. Eikä sitä uskoa kukaan vapaissa suunnissa ole kyseenalaistanut.

Minulle se on sitä ja kiitos näitten adventistien uhraushengen. Vaikka tuo yksi sielu uudestisynty Ylhäältä, eikä kukaan muu pelastuisikaan, ajassa, kun esim. nauraja on ylenkatsonut airuen kanssa pelastuksen, he ovat sielunsa mitannut mielensä mukaan.
        Mutta, minä mittaan se sanoman Evankeliumin kautta- äitini pelastui - Hänestä tuli niin syvästi Kristuksen sovitustyöhön uskova Herran oma, että kaikki se adventistien panostus, se vaakakupissa riittää minulle, Jeesus - ja äitini - Jeesus ja adventistien usko - että kerran edes joku uskoo sijaisuhriin, se hinta riittää.

Kiitos adventistit - tämän takia seuraan ja tuntuu niin häpeälliselle ne pilkkaajat, jotka sokeana huutavat haudastaan. Vastaan heidän pilkkaansa - sillä he - jos jatkavat - tulevat näkemään, että he pilkkasivat itse Mestaria. Häntä, joka on Sapatin Herra!
        Eli opetuslapseus on pilkan kantamista. Se usko - mikä Kristuksen kautta teissä vaikuttaa, saakoon rakkauden sijan sydämissä ja katsokaa siten pilkkaajia, he lukevat itse tuomionsa kirjoitusten mukaan edessään.

Kuuliaisuutta Herra haluaa ajassa, sydämen ympärileikkausta, emme ole 9- käskyläisiä ja sapatti olisi kumottu. Sillä se pastori , joka sen lausui, kirkossani, hän puhui - lohikäärmeen eksyttämänä, sen vanhan käärmeen, jota perkeleeksi kutsutaan. Se kyseenalaistaa Jumalan Sanan.

Siunattua Sapattia Adventistit. Uhrinne on kuultu, meidän sukukunnasta on sielu pelastunut Sijaisuhrin, sovituksen kautta. Veri riittää, ja vaikka tietomme on vajavaista, niin elämä mitataan Kristuksen kautta.

Tuosta Irannista mainiten, eräs pastori kertoi historian havinasta, kuinka paettiin nälkää sinne Amerikkaan. Ja kuinka siellä evankeliumi pelasti kadulta jengien keskeltä myös hänen.
        Eli sieltä, missä huumeet ja aseet puhuu. Hän kertoi, kuinka yhteisessä rukouksessa, hänellä on edelleen yksi silmä avoin, koska maailma on epävakaa. Puukot ja aseet on totuus siinä osassa, vaikka seurakunta elää, mutta joukossa on kuulemassa narkkarien joukko.

Tuo seurakunta kasvaa mittavalla voimalla. Siellä on karsiutunut se karsta, mikä meitä Suomessa eri seurakuntia - vaivaa. Siis yleisuskonnollisuus.
        Siksi tuo Amerikasta tuleva Kristuksessa syntynyt usko - on tänne luterilaiseen hapatteeseen, katolis- uskonnollisuuteen ravitelevaa, mutta täällä yleisuskontojen peittovaatteissa kapaloidut - hehän itkevät raukat - että Amerkikasta tulee harha.
        He eivät näe, että se harha olemme ME.

• Anonyymi

Ellen White kuuluu siis samaan porukkaan Stalinin, Hitlerin ja muiden narsistipsykopaattien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon sitä jeesusverta onkaan pumpattu uskovien iloksi kautta maan piirin?
        On käsittämätöntä miten hapen ja ravinteiden kuljettajasta on tehty Pyhä.
        Tapaus Jeesuksessa ei puhuta onko kyse valtimo- vaiko laskimohurmeesta. Pääasia on että on verta.
        Aikuinen ihminen pitää suonissaan n. 5 litraa verta. Maalausten perusteella Jeesus oli vähäveristä sorttia. Hänen haavansa mahan tienoilla saattoi valuttaa myös paksusuolen sisältöä... kaikki ei ollut verta.
        Eihän sillä tietenkään uskovalle ole merkitystä, kyseessä on kuviteltu hurme parin vuosituhannen takaa. Siihen kun ei järkipuhe tepsi.

• Anonyymi

Ellen White on adventistien eniten palvoma ja vaikutusvaltaisin "enemmän kuin profeetta" ja ellensapatin jumalatar.

https://m.media-amazon.com/images/I/51uEdKAGtpL.jpg

• Anonyymi

Elleniin uskovat ovat Ellenin seuraajia.

• Anonyymi

Miksi olet paholaisen puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elleniin uskovat ovat Ellenin seuraajia.

Elleniin uskovia ei ole olemassakaan. Whiten kirjoituksia arvostavia on.

• Anonyymi

Jo edesmenneen sukulaiseni hyllystä löytyi tätä öyhötystä useampi metri.
      Vilkaisin joskus mitä tämä Ellen oli miettinyt. Ei avautunut muijan aivoitukset, jätti kuvan kajahtaneesta, hoidotta jääneestä ihmisestä. Näkyjen näkijää ei nykymaailmassa paljoa arvosteta.
      Kirjoja oli tarjoteltu divariin, eivät huolineet. Roskalavalle päätyivät.
      Ameriikassahan näitä uskon tyylisuuntia riittää joka lähtöön. Niillä tunnetusti rahastetaan hurahtaneita.
      Ei Ellen tee poikkeusta, päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      133
      5689