Yleanon kallub valehtelee

Anonyymi

Se on taivaan tosi että tämän päivän kallub valehteleepi. Ei voi olla meijän kannatus tippunut noussut on. Kavereista kaikki kanattaa perssuomalaisia. Varmaan on kannatus ainaki 40 rosenttia. Aivan varmasti!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Commari YLE yrittää vastustaa PerusPersujen valtaannousua.

• Anonyymi

Ainaski 140 rosenttia täytyy kanatuksen olla, jos kerta kaikki eli joka ikinen kaveri äänestää persuja.

• Anonyymi

Tsot tsot, ei nyt liioitella, persujen kannatus on nyt korkeintaan 101%.

• Anonyymi

Ap. hauskaa pelleillä persujen kustannuksella, vai mitä.

ps ei ne tarttuneet vielä tähän täkyyn, ainakaan kunnolla

• Anonyymi

Ootas, kyllä ainakin kopiopersu, adDiktaattori

ja panaanipoju tähänkin tarttuvat.

• Anonyymi

Miksi kutsut aloitusta pelleilyksi? Kaveri yrittää tosissaan ottaa osaa politiikkaan.

• Surkea provo, anarkotrolli.

• Anonyymi

Tulihan se sieltä nimelläkin, T.

• Anonyymi

Olethan tietoinen, että banaani syödään suun kautta, ja se tulee ulosteena peräaukosta ulos, mutta sinä ilmeisesti teet sen päinvastoin... eli työnnät sen p..............

• Anonyymi kirjoitti:

Olethan tietoinen, että banaani syödään suun kautta, ja se tulee ulosteena peräaukosta ulos, mutta sinä ilmeisesti teet sen päinvastoin... eli työnnät sen p..............

Olet kovin tietoinen tuollaisesta likaisesta touhusta, joten annat tahattomasti itsestäsi kuvan, että omat elämänkokemuksesi johdattelee kommentointiasi. Itsensä munaaminen on yksinkertaiselle persoonalle helppoa, jopa väistämätöntä, mutta miten puhut itsesi ulos tästä sinuun kohdistuvasta, sinun itse itsestäsi luomasta, likaisesta mielikuvasta?

• Anonyymi
        OtaBanaaniJaRauhotu kirjoitti:

Olet kovin tietoinen tuollaisesta likaisesta touhusta, joten annat tahattomasti itsestäsi kuvan, että omat elämänkokemuksesi johdattelee kommentointiasi. Itsensä munaaminen on yksinkertaiselle persoonalle helppoa, jopa väistämätöntä, mutta miten puhut itsesi ulos tästä sinuun kohdistuvasta, sinun itse itsestäsi luomasta, likaisesta mielikuvasta?

Siinä olet kyllä mestari, T!

• Anonyymi

Käydään ensin vaalit.

• Anonyymi

kuntavaalit 2017--> ennuste 2021
      sdp 20.3 -19.4 0.9 %-yks.
      ps 18.8 - 8.8 10.0 %-yks.
      kok 18.3 - 20.7 -2.4 %-yks.
      kesk 12.9 -17.5 -4.6 %-yks.
      vihr 11.4 -12.5 -1.1 %-yks.
      vas 7.2 - 8.8 -1.6 %-yks.
      rkp 4.7 -4.9 -0.2 %-yks.
      kd 3.0 - 4.1 -1.1 %-yks.
      korjattu puutteita ylen grafiikassa muutokset 2017--> ennuste 2021
      https://img.aijaa.com/b/00325/14936217.jpg

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe