Kaikki kyselevät parhaita ravintola paikkoja, mutta nyt on aika kertoa huonoin ravintola kokemuksenne.
On myös hyvä tietää minne ei kannata mennä. Olkaa ystävällisiä ja kertokaa myös mikä teki kokemuksestanne kauhean. Kiitos.
Huonot ravintolat?
5
833
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt sano paikkaa, mutta huonoin kokemus oli se kun meitä ennen oli paikalla 100 muuta emmekä saaneet vartissa sitä ruokaa mitä tilasimme. Todella huonoa asiakaspalvelua.
- Anonyymi
Suurimmassa osassa ravintoloita, ei osata sanoa:
Kiitos, olkaa hyvä, päivää ja näkemiin, puhumattakaan, kuinka viihdytte tai tervetuloa uudelleen, maistuiko ruoka jne.
Esim. Pikkukattilassa tuodaan ruoka pöytään, eikä sanota hyvää ruokahalua, ihan käsittämätöntä ettei juuri missään sanota hyvää ruokahalua, miten voi olla näin moukkia täysin väärässä ammatissa,
Peruskäytöstavat puuttuu täysin näiltä ammattitaidottomilta epäkohteliailta naamavääräisiltä väkisin työtään tekeviltä.
Hyvää palvelua ja hymyä saa yleensä ulkomaalaisten omistavista paikoista, ja hyvää palvelu Mäkeistä ja Kiinalaisita . - Anonyymi
Artturi on ainakin yliarvostettu mesta. Paska palvelu, väljähtänyt kalja ja muutenkin ankea mesta. Onneksi naapurikapakat ovat toiselta planeetalta.
- Anonyymi
En osaa sanoa mitään huonoista ravintoloista, koska en käy sellaisissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797