Aihe

Mitä mieltä heistä jotka suosivat susia

Anonyymi

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Susien toivottavaa asuinalueen laajentumista eteläiseen ja lounais-Suomeen, vaikka susien siirroin laumojen muodostamiseen.
      Ruokaa riittää kauriiden ja peurojen yhä haitallisemmissa kannoissa, ei tarvitse susien turvautua pihakoirien syöntiin kuten itä-Suomessa.
      Samalla etelän luontoihmisille avautuisi ikkuna , susien tarkkailuun jopa omassa elinpiirissä.

• Susi on haitta-eläin minulle.
        Koska minähän en Sutta syö.
        Eläköön Hirvi, Peura, Poro, Kauris, Lehmä, Possu, Lammas...
        Kanoja unohtamatta.
        Munineen.
        Noh.
        Karhua olen syönyt.
        Jossain Saslikissa.
        Se riitti.
        Pysykööt Karhutkin Ryssissä.

H.

• Anonyymi

Etelä-suomessa on peuroista ja kauriista tullut maan vaiva, piha-alueeton aidattava tuhojen takia, näitten kolareita on jotain 5000 kpl. vuodessa.

Koira ei tapa ihmistä joka vuosi, susi ei 150 vuoteen.
        Ihminen tappaa toisen ihmisen, viime vuosi oli ennätys lähes 100 kpl. Ilman metsästyslupaa tai tapporahaa. Yksi epäonnistunut persujen vasaran tappo yritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Matujen tekemiä rikokset tainneet loppua tai vähetä hyvin vähiin kun en huomannut uutisotsikoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etelä-suomessa on peuroista ja kauriista tullut maan vaiva, piha-alueeton aidattava tuhojen takia, näitten kolareita on jotain 5000 kpl. vuodessa.

Koira ei tapa ihmistä joka vuosi, susi ei 150 vuoteen.
        Ihminen tappaa toisen ihmisen, viime vuosi oli ennätys lähes 100 kpl. Ilman metsästyslupaa tai tapporahaa. Yksi epäonnistunut persujen vasaran tappo yritys.

Koirat tappaneet 15 vuoden sisään yli kaksikymmentä ihmistä Suomessa.
        Lähes yhtä vaarallisia kuin matut-mutta kumpiakin paapotaan ja halutaan lisää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyyden loputtomasta piinasta eroon?

Olen hyvin kouluttautunut . Omaan useita tutkintoja. Ikää on 56v. Jäin 3v sitten työttömäksi, sen jälkeen olen hakenut yli 150 työpaikkaa tuloksetta
      272
      6743
    2. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      103
      3999