Onks New Forest ponit yleensä säikkyjä??

Pöperö

Onko??

14

1210

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

ei ole

• -Mie

Ei ole ainakaan moni tuntevani Nyffi... He ovat hyviä perhe poneja...

• mimmu

Ei ole. ainakaan mikään tuntemani newforest ei ole ollut säikky

• mailaif

...hevosesta.

• Mile

kukaan tuntemani nyffi ole hirveän säikky ollut.

• Posliinihevonen
        Mile kirjoitti:

kukaan tuntemani nyffi ole hirveän säikky ollut.

Mile, niin SINUN tuntemasi. Kyllähän ne tietyn rotuiset on yleensä olleet aika samanlaisia, mutta riippuu tietyasti vähän hevosesta. En kuitenkana usko, että tuollaiset hevosen yleensä on säikkyjä..

• Satu

Onko poni säikky vai ei, riippuu ihan ponin luonteesta, eli se on yksilöllistä. Mutta kaikki nf-ponit joilla olen ratsinut niin ovat olleet ihan varmoja.

• stranger

yleensäkin riippua yksilöstä. Olipa kyseessä mikä rotu tahansa.

• Muljeu

Se poni, jonka minä tunnen..ei ole säikky, mutta se on ollut, koska sitä oli entisessä paikassa rääkätty :(

• super-poni

se riippuu ponin luonteesta ja itse ponista, en kyllä ite tunne yhtään ainakaan tosi säikkyä new forest ponia.

• Jansu

Mulla on sellainen itsepäinen, laiska nf-poni ja se säikkyymitä haluu. Joskus se on ok joidenkin asioiden kanssa ja sit se saattaakin yht'äkkiä pelätä jotain ihan sikana, esim. rakennukset, maatalous vehkeet ym.

• ponisti

riippuu ihan ponista. en tunne yhtään säikkyä new forest ponia. mutta kerran tunnilla kävi niin että yks nyffi lähti täyttä laukkaa kentän toiseen päähän ``säikähtäessään`` lehtien havinaa. sekin johtui vaan siitä että ratsastaja vaan istui sen selässä eikä ratsastanut. eli mun mielestä nyffit ei ole kovin säikkyjä.

• Empä usko..
      Että nf-hevoset on hirveen säikkyjä.
      En ainakaan ole sellaista tavannut, joka olisi ollut säikky...
      p.s. riippuu ihan hevosesta

• meisi50

ei must.koska omistan vähän niinku NF ponin.mut se riippuu paljo luonteest...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe