Yritin hakea tietoa, kuinka meitä lempääläläisiä rokotetaan tätä covid-virustautia vastaan.
En eläessäni (yli 70 vuotta takana) ole kohdannut yhtä sekasta tiedottamista, kuin mitä Lempäälän kunnan sivuilla asiasta oli. Täyttä sotkua.
Ehdotan, että tiedottamisesta vastaava vaihdetaan - heti.
Korona tiedotus
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Lempäälä Vesilahden Sanomissa on joka viikko viime keväästä alkaen koko sivu koronasta ja ohjeita:
Lempäälän kunnan koronatilanne, Ilmoittaja Lempäälän kunta. Näköislehdestäkin löytyy, ellei ole tilaaja. - Anonyymi
Jatkoa edelliseen : Lempäälän terveyskeskuksen sivuilla on paljon tietoa kunnan korona tilanteesta ja ohjeistusta.
- Anonyymi
Miksei kausi-influenssasta ole vastaavaa tiedotusta vaikka se tappaa enemmän ja joka vuosi
- Anonyymi
Ellei rajoituksia olisi ollut, eikä noudatettu suosituksia, niin kuolinmäärät olisi moninkertaisia kausi-influenssaan verrattuna. Onneksi nyt näillä toimenpiteillä on pystytty vähentämään myös kausi-influenssaa ja muita tartuntatauteja, joka on positiivinen boonus.
Nyt kannattaa malttaa vielä vähän, niin saadaan rokotettua valtaosa, ja päästään kohta nauttimaan kaikista iloista.
- Anonyymi
Kunnan kuntosalit auki nyt!! Ihan just lähden kuseskelemaan hiihtoladulle... ketä kiinnostaa ulkoilu talvella. Voimaa täytyy tehdä ja pattia kasvattaa kuntosalit auki prklee!
- Anonyymi
Hauis kasvaa hyvin laduilla, vaan ei kaduilla. Ulkona saa happea ja energiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauis kasvaa hyvin laduilla, vaan ei kaduilla. Ulkona saa happea ja energiaa
Ei se kasva hiihtäen siihen perustuu laturaivo kun keski-ikäiset luulee olevansa urheilujoita mutta todellisuudessa lihakset palaa pois ja nahkat jää. Kiukkuseksi tekee ja jöpötyskin heikkenemään päin euko katselee tinderissä nuorempia
Hiihtämisessä hauis ei tee työtä, tyhjää kättä vetää edestakaisin. Hauikset tehtävä on käsivarren koukistus. Ojentaja tekee vähän työtä mutta hiihdossa vastus lihakselle on olematon, enemmän vahvistuu kun imuroi vaikka kämpän
Hiihtäminen huru ukkoin höpöhöpö hommaa menneiltä ajoilta. Klapin tekokin järkevämpää kunnolle
- Anonyymi
Hain minäkin tietoa. Harvoin, jos koskaan, olen lukenut niin huonoa suomea kuin noissa tiedotteissa oli, täyttä soppaa.
https://www.lempaala.fi/korona/koronarokotukset/ajankohtainen-rokotustilanne/
Tuon kirjoittaja heti irti näppäimistä. Sotkee selvästikin asiat. S.tanan tunareita. - Anonyymi
Ihan selkeästi ja ymmärrettävästi tuo info on mun mielestä kirjotettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886