Korona tiedotus

Anonyymi

Yritin hakea tietoa, kuinka meitä lempääläläisiä rokotetaan tätä covid-virustautia vastaan.

En eläessäni (yli 70 vuotta takana) ole kohdannut yhtä sekasta tiedottamista, kuin mitä Lempäälän kunnan sivuilla asiasta oli. Täyttä sotkua.

Ehdotan, että tiedottamisesta vastaava vaihdetaan - heti.

9

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Lempäälä Vesilahden Sanomissa on joka viikko viime keväästä alkaen koko sivu koronasta ja ohjeita:
      Lempäälän kunnan koronatilanne, Ilmoittaja Lempäälän kunta. Näköislehdestäkin löytyy, ellei ole tilaaja.

• Anonyymi

Jatkoa edelliseen : Lempäälän terveyskeskuksen sivuilla on paljon tietoa kunnan korona tilanteesta ja ohjeistusta.

• Anonyymi

Miksei kausi-influenssasta ole vastaavaa tiedotusta vaikka se tappaa enemmän ja joka vuosi

• Anonyymi

Ellei rajoituksia olisi ollut, eikä noudatettu suosituksia, niin kuolinmäärät olisi moninkertaisia kausi-influenssaan verrattuna. Onneksi nyt näillä toimenpiteillä on pystytty vähentämään myös kausi-influenssaa ja muita tartuntatauteja, joka on positiivinen boonus.
        Nyt kannattaa malttaa vielä vähän, niin saadaan rokotettua valtaosa, ja päästään kohta nauttimaan kaikista iloista.

• Anonyymi

Kunnan kuntosalit auki nyt!! Ihan just lähden kuseskelemaan hiihtoladulle... ketä kiinnostaa ulkoilu talvella. Voimaa täytyy tehdä ja pattia kasvattaa kuntosalit auki prklee!

• Anonyymi

Hauis kasvaa hyvin laduilla, vaan ei kaduilla. Ulkona saa happea ja energiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauis kasvaa hyvin laduilla, vaan ei kaduilla. Ulkona saa happea ja energiaa

Ei se kasva hiihtäen siihen perustuu laturaivo kun keski-ikäiset luulee olevansa urheilujoita mutta todellisuudessa lihakset palaa pois ja nahkat jää. Kiukkuseksi tekee ja jöpötyskin heikkenemään päin euko katselee tinderissä nuorempia

Hiihtämisessä hauis ei tee työtä, tyhjää kättä vetää edestakaisin. Hauikset tehtävä on käsivarren koukistus. Ojentaja tekee vähän työtä mutta hiihdossa vastus lihakselle on olematon, enemmän vahvistuu kun imuroi vaikka kämpän

Hiihtäminen huru ukkoin höpöhöpö hommaa menneiltä ajoilta. Klapin tekokin järkevämpää kunnolle

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihan selkeästi ja ymmärrettävästi tuo info on mun mielestä kirjotettu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4549
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2205
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1386
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      20
      1237
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      74
      1178
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      125
      1010
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      257
      905
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      886
    Aihe