Hyvä Biden

Anonyymi

Biden palauttaa usan arvovallan minkä trump tuhosi. Ja putiininlle kumartelu loppuu!

25

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinkö?

        "Populismi (latinan sanasta populus, 'kansa') on politiikan tyyli tai löyhä poliittinen ideologia, jonka mukaan politiikan pitäisi olla "kansan tahdon" ilmausta."

        -Wikipedia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?

        "Populismi (latinan sanasta populus, 'kansa') on politiikan tyyli tai löyhä poliittinen ideologia, jonka mukaan politiikan pitäisi olla "kansan tahdon" ilmausta."

        -Wikipedia

        Pyllistää venäjälle samalla kun kumartaa kiinan kommunisteille.


    • Anonyymi

      Biden varmaan suunnittelee sotatoimia eripuolille maailmaa. Tuleva Nobelin rauhanpalkinnon saaja, kunhan saa sotakoneinston kunnolla liikkeelle siviilejä tappamaan.

      • Anonyymi

        Rautaa rajalle ja vähän ylikin


    • Anonyymi

      Vaikka äänestänkin persuja ja olen arvoiltani jokseenkin konservatiivinen niin olen sitä mieltä, että saudeille aseiden myynnin lopettaminen on hyvä asia. Myöskin Venäjälle tulee olla tiukkana, venäläiset ovat kärsineet diktaattoreista historian saatossa jo ihan tarpeeksi.

    • Anonyymi

      Islamin arvovallan hän on luvannut nostaa.

    • Anonyymi

      Tämä pidee on lottovoitto Kiinalle. Nyt Kiina pääsee mälläämään maailmantaloudessa rajattomasti.

      • Anonyymi

        Kiina on mällännyt maailman taloudessa jo monta vuotta. Vähän on vaikutusta kuka jenkkien pressa on.


    • Anonyymi

      Vielä tulee Trumpia ikävä siinä maassa kun työttömyys räjähtää käsiin. Trump puolusti sentään omaa kansaa mutta tämä ei.

      • Anonyymi

        Trump puolusti vain omaa itseään. Ei tule ikävä tuota narsisitia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump puolusti vain omaa itseään. Ei tule ikävä tuota narsisitia.

        Diilipelle velkarahalla. Odottaako velkavankeus?


    • Kuulostaako Bidenin puheet fiksuilta siksi, että niitä automaattisesti vertaa edeltäjään vai siksi ne ovat oikeasti fiksuja?

      Esimerkiksi linja Saudi-Arabian suhteen eli että aseita joita voi käyttää Jemenin siviiliväestölle katastrofaalisessa sodassa ei myydä, mutta ohjuspuolustusta tuetaan, niin että Saudi-Arabia voi puolustaan öljyntuotantoaan, on järkevä linja, mutta eikö se ole USA:n kannalta myös aika itsestään selvä? Tai pitäisi olla.

      • Anonyymi

        Olipahan logiikkaa. "Ohjuspuolustusta tuetaan". Eli että annetaan vihollisen jatkaa rauhassa ohjusten ampumista, mutta ei yritetä saada itse ampumista loppumaan; kunhan vain jatketaan ohjuspuolustustoimintaa. Eipä ole liialla järjellä varustettu tuotakaan kommentoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipahan logiikkaa. "Ohjuspuolustusta tuetaan". Eli että annetaan vihollisen jatkaa rauhassa ohjusten ampumista, mutta ei yritetä saada itse ampumista loppumaan; kunhan vain jatketaan ohjuspuolustustoimintaa. Eipä ole liialla järjellä varustettu tuotakaan kommentoijaa.

        Ohjuspuolustus ja ohjuksilla ampuminen eivät ole sama asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipahan logiikkaa. "Ohjuspuolustusta tuetaan". Eli että annetaan vihollisen jatkaa rauhassa ohjusten ampumista, mutta ei yritetä saada itse ampumista loppumaan; kunhan vain jatketaan ohjuspuolustustoimintaa. Eipä ole liialla järjellä varustettu tuotakaan kommentoijaa.

        Eikö sulla kananaivolla ole järkeä. Iran tukee hutheja. Iran ja huthit ovat ampuneet ohjuksia kohti saudien öljyntuotantoa, niitä vastaan ohjuspuolustus on.

        Biden rajoittaa muiden aseiden myyntiä vastaavasti, jotta sota ei kohdistuisi Jemenin siiviileitä vastaan. Jemen on maailman köyhimpiä valtioita. Saudit tukevat rahallisesti Jemeniä valtiona, vastaavasti Iran ei tee niin.

        Trumpin ansioksi kyllä voidaan laskea se, että Trump sai aikaan Saudien ja Israelin välillä salaisen sopimuksen, jolla saudit tunnustaa Israelin. Sehän ei taas sovi Iranille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sulla kananaivolla ole järkeä. Iran tukee hutheja. Iran ja huthit ovat ampuneet ohjuksia kohti saudien öljyntuotantoa, niitä vastaan ohjuspuolustus on.

        Biden rajoittaa muiden aseiden myyntiä vastaavasti, jotta sota ei kohdistuisi Jemenin siiviileitä vastaan. Jemen on maailman köyhimpiä valtioita. Saudit tukevat rahallisesti Jemeniä valtiona, vastaavasti Iran ei tee niin.

        Trumpin ansioksi kyllä voidaan laskea se, että Trump sai aikaan Saudien ja Israelin välillä salaisen sopimuksen, jolla saudit tunnustaa Israelin. Sehän ei taas sovi Iranille.

        Jemenin sota on pahimpia humanitäärisiä katastrofeja mitä maailmassa on käynnissä. Mutta koska paikka on niin syrjäinen ja vaarallinen että sieltä ei saa näyttävää kuvamateriaalia, niin se ei saa kovinkaan paljon huomiota.


    • Anonyymi

      Tämä on katkeraakin katkerampi pala persuille.

    • Anonyymi

      Putin ressukka pikkumies joutuu käyttämään taas kaikki rahat, omat ja varastetut, pyssyjen ja papattien tekoon.

      • Anonyymi

        Niinhän se on aina itänaapurissa ollut. Vähät rahat käytetään asevoimien kasvattamiseen ja ylläpitoon. Kilpavarustelu on lännen etu, sillä Venäjän taloudella on todellisia ongelmia pysyä länsimaiden perässä. 30-vuotta sitten se osaltaan johti N-liiton romahdukseen, ehkäpä länsi yrittää samaa uudestaan?


    • Anonyymi

      Yhdysvalloissa on jälleen presidentti neljän vuoden tyhjänpaskanlässyttäjä-Trumpin tultua poistetuksi maan kansalaisten toimesta.

    • Anonyymi

      Bidenin kannattaisi olla varovainen nyt. Jos hän edesauttaa yhdenkin sotilaallisen konfliktin syntymistä, niin Trumpin kannattajat muistuttavat heti, että Trump ei aloittanut yhtään sellaista. Trumpilla on yhä niin paljon kannatusta että Bidenin kannattaa olla varovainen toimissaan.

      • Anonyymi

        USA:ssa ei taida montaa presidenttiä olla jotka eivät olisi aloittanut sotia. Propsit siitä Trumpille.


    • Anonyymi

      Muiden asioihin nokkansa työntäminen alkoi heti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe