Oululaisen on pakko saada kiusata jotain !

Anonyymi

Oululaisen perusluonne on kiusaaja. Tähän kytkeytyy sadomasokistisyys joka Oulusta kumpuaa. kaiken pohjalla on tarve kiusata. Tämän jälkeen mikään ei toimi mikä liittyy sosiaalialaan koska sen pohjana tulisi olla empatia.
Empatia ja kiusaaminen ovat toistensa vastakohtia. Tämän takia kaikki lässytys on aivan turhaa ja kukaan ei opi. Oulu on hullu. Se tekee ja tuottaa systeemin rattaissa pahoja . Se on herraskaiselle yläluokalle ihan oikein. Sinne kaatuvat . Jos mustamies popsaisee heidät se on heille aivan oikein.

7

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis Oulussa sosiaalialan töihin otetaan yliopiston lukeneita eri alojen maistereita, ja se näkyy kun mikään ei toimi. Otetaan näitä onnettomia teoreetikkoja valtion virkoihin verovaroilla puuhastelemaan ja pitämään seurapiiriään. Kiusaajia ne on. Ei yhtään sellaista eettistä herkkyyttä.

• Anonyymi

Minulla oli erittäin hyvä ja empaattinen ja tehokas sosiaalityöntekijä Kontinkankaalta eli Oulun kaupungin virassa. Sosiaalityöntekijä otti kaikki asiani hoitaakseen, kun olin vaikeassa tilanteessa ja todellakin myös hoiti ne ja vei kaikkia asioitani eteenpäin eli oli puolestani yhteydessä moniin eri tahoihin ja järjesti kaikki asiani, lisäksi hän soitti minulle viikoittain kysyen vointiani.
      Voin vain kiittää.
      Ilman häntä en olisi edes elossa enää, niin solmussa asiani olivat ja sos.tt, maisteri hänkin, todellakin osasi myös käytännön työn.
      Valitettavasti menetin tämän hienon tuen, koska sos.tt opiskeli koko ajan lisää työnsä ohella ja siirtyi erilaisiin töihin.
      Kiitollinen olen vieläkin ja koko loppuelämäni.

• Anonyymi

Sosionomit osaa, mutta ei kaikki.

• Anonyymi

...niin ja
      hän teki todellakin sydämellään töitä!!!!!!

Ei pidä yleistää ja haukkua kaikkia... upeitakin työntekijöitä on,
      eivätkä maisterit todellakaan ole mitään haukkumisen arvoisia tutkintonsa vuoksi,
      päinvastoin!!!

• Anonyymi

On nähty, ei korkea osaamisen ja sivistyksen taso. Yhteiskunnan rahat menneet hukkaan.

• Anonyymi

Kiusaajat on usein eniten äänessä ja siitä saavat pontta jatkaa kiusaamistaan, koska alkavat uskoa omia puheitaan. Kiusaaminen on kuitenkin loppujen lopuksi sama kuin hajottaisi omaa asuntoaan. Mitä on jäljellä kun totuus paljastuu? Kaikki mitä lähettää, tulee takaisin muodossa tai toisessa.

• Anonyymi

Yhteiskunnasta tippuneena yksilönä oli mieltä lämmittävää
      kohdata sosiaalityöntekijä, joka kohteli ihmisenä - täysin ei koko yhteiskunta siis vielä ole hyljännyt yksinäistä vaeltajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2099
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1540
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1319
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      236
      1200
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1170
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      245
      984
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      916
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      891
    Aihe