Oululaisen on pakko saada kiusata jotain !

Anonyymi

Oululaisen perusluonne on kiusaaja. Tähän kytkeytyy sadomasokistisyys joka Oulusta kumpuaa. kaiken pohjalla on tarve kiusata. Tämän jälkeen mikään ei toimi mikä liittyy sosiaalialaan koska sen pohjana tulisi olla empatia.
Empatia ja kiusaaminen ovat toistensa vastakohtia. Tämän takia kaikki lässytys on aivan turhaa ja kukaan ei opi. Oulu on hullu. Se tekee ja tuottaa systeemin rattaissa pahoja . Se on herraskaiselle yläluokalle ihan oikein. Sinne kaatuvat . Jos mustamies popsaisee heidät se on heille aivan oikein.

7

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis Oulussa sosiaalialan töihin otetaan yliopiston lukeneita eri alojen maistereita, ja se näkyy kun mikään ei toimi. Otetaan näitä onnettomia teoreetikkoja valtion virkoihin verovaroilla puuhastelemaan ja pitämään seurapiiriään. Kiusaajia ne on. Ei yhtään sellaista eettistä herkkyyttä.

• Anonyymi

Minulla oli erittäin hyvä ja empaattinen ja tehokas sosiaalityöntekijä Kontinkankaalta eli Oulun kaupungin virassa. Sosiaalityöntekijä otti kaikki asiani hoitaakseen, kun olin vaikeassa tilanteessa ja todellakin myös hoiti ne ja vei kaikkia asioitani eteenpäin eli oli puolestani yhteydessä moniin eri tahoihin ja järjesti kaikki asiani, lisäksi hän soitti minulle viikoittain kysyen vointiani.
      Voin vain kiittää.
      Ilman häntä en olisi edes elossa enää, niin solmussa asiani olivat ja sos.tt, maisteri hänkin, todellakin osasi myös käytännön työn.
      Valitettavasti menetin tämän hienon tuen, koska sos.tt opiskeli koko ajan lisää työnsä ohella ja siirtyi erilaisiin töihin.
      Kiitollinen olen vieläkin ja koko loppuelämäni.

• Anonyymi

Sosionomit osaa, mutta ei kaikki.

• Anonyymi

...niin ja
      hän teki todellakin sydämellään töitä!!!!!!

Ei pidä yleistää ja haukkua kaikkia... upeitakin työntekijöitä on,
      eivätkä maisterit todellakaan ole mitään haukkumisen arvoisia tutkintonsa vuoksi,
      päinvastoin!!!

• Anonyymi

On nähty, ei korkea osaamisen ja sivistyksen taso. Yhteiskunnan rahat menneet hukkaan.

• Anonyymi

Kiusaajat on usein eniten äänessä ja siitä saavat pontta jatkaa kiusaamistaan, koska alkavat uskoa omia puheitaan. Kiusaaminen on kuitenkin loppujen lopuksi sama kuin hajottaisi omaa asuntoaan. Mitä on jäljellä kun totuus paljastuu? Kaikki mitä lähettää, tulee takaisin muodossa tai toisessa.

• Anonyymi

Yhteiskunnasta tippuneena yksilönä oli mieltä lämmittävää
      kohdata sosiaalityöntekijä, joka kohteli ihmisenä - täysin ei koko yhteiskunta siis vielä ole hyljännyt yksinäistä vaeltajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1382
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      921
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      792
    7. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      769
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    Aihe