Oululaisen perusluonne on kiusaaja. Tähän kytkeytyy sadomasokistisyys joka Oulusta kumpuaa. kaiken pohjalla on tarve kiusata. Tämän jälkeen mikään ei toimi mikä liittyy sosiaalialaan koska sen pohjana tulisi olla empatia.
Empatia ja kiusaaminen ovat toistensa vastakohtia. Tämän takia kaikki lässytys on aivan turhaa ja kukaan ei opi. Oulu on hullu. Se tekee ja tuottaa systeemin rattaissa pahoja . Se on herraskaiselle yläluokalle ihan oikein. Sinne kaatuvat . Jos mustamies popsaisee heidät se on heille aivan oikein.
Oululaisen on pakko saada kiusata jotain !
7
77
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Oulussa sosiaalialan töihin otetaan yliopiston lukeneita eri alojen maistereita, ja se näkyy kun mikään ei toimi. Otetaan näitä onnettomia teoreetikkoja valtion virkoihin verovaroilla puuhastelemaan ja pitämään seurapiiriään. Kiusaajia ne on. Ei yhtään sellaista eettistä herkkyyttä.
- Anonyymi
Minulla oli erittäin hyvä ja empaattinen ja tehokas sosiaalityöntekijä Kontinkankaalta eli Oulun kaupungin virassa. Sosiaalityöntekijä otti kaikki asiani hoitaakseen, kun olin vaikeassa tilanteessa ja todellakin myös hoiti ne ja vei kaikkia asioitani eteenpäin eli oli puolestani yhteydessä moniin eri tahoihin ja järjesti kaikki asiani, lisäksi hän soitti minulle viikoittain kysyen vointiani.
Voin vain kiittää.
Ilman häntä en olisi edes elossa enää, niin solmussa asiani olivat ja sos.tt, maisteri hänkin, todellakin osasi myös käytännön työn.
Valitettavasti menetin tämän hienon tuen, koska sos.tt opiskeli koko ajan lisää työnsä ohella ja siirtyi erilaisiin töihin.
Kiitollinen olen vieläkin ja koko loppuelämäni.- Anonyymi
Sosionomit osaa, mutta ei kaikki.
- Anonyymi
...niin ja
hän teki todellakin sydämellään töitä!!!!!!
Ei pidä yleistää ja haukkua kaikkia... upeitakin työntekijöitä on,
eivätkä maisterit todellakaan ole mitään haukkumisen arvoisia tutkintonsa vuoksi,
päinvastoin!!!- Anonyymi
On nähty, ei korkea osaamisen ja sivistyksen taso. Yhteiskunnan rahat menneet hukkaan.
- Anonyymi
Kiusaajat on usein eniten äänessä ja siitä saavat pontta jatkaa kiusaamistaan, koska alkavat uskoa omia puheitaan. Kiusaaminen on kuitenkin loppujen lopuksi sama kuin hajottaisi omaa asuntoaan. Mitä on jäljellä kun totuus paljastuu? Kaikki mitä lähettää, tulee takaisin muodossa tai toisessa.
- Anonyymi
Yhteiskunnasta tippuneena yksilönä oli mieltä lämmittävää
kohdata sosiaalityöntekijä, joka kohteli ihmisenä - täysin ei koko yhteiskunta siis vielä ole hyljännyt yksinäistä vaeltajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891