Ebay lähetysseurannassa mainitaan, että tuote olisi palautettu lähettäjälle, mutta olen maksanut tullimaksun ja tuotteen ajat sitten. Palautuksen piti olla 9.2 tai 19.2, joten minun olisi pitänyt saada tuotteen vähän aikaa sitten. Tilaus tehtiin joulukuun aikana. Jouduin sen takia äsken ottamaan yhteyden Ebaylle ja sen myyjälle selvittääkseen asian pyytäessään tuotteen takaisin myöhästymisen takia.
Ebay toimitusongelma
Anonyymi
2
124
Vastaukset
- Anonyymi
4 kk sitten tilaamani Led polttimot eivät ole tulleet perille, tästä voi päätellä ebay:n luotettavuuden. On tietty oma syy, kun käyttää tuollaisia humpuukifirmoja.
- Anonyymi
Ja 4kk odottelit! Lue ebay:n säännöt. 30 päivän kuluessa pitää olla sinun puolelta tullut kysely kadonneen tavaran perään, tai Buyers Protection ei korvaa kulujasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2815295- 685188
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964005- 522820
- 222407
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471990Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721251
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108