Aihe

Huvittavaa on, että Jan Erola itse on nobody - ei siis mitään

Anonyymi

No, onhan se äärivasemmistolainen joka jauhaa potaskaa Ylen Jälkiviisaissa, juuri tuollaisethan sinne sopii.

Munaa vaan itsensä höpöttämällä ihmisvihasta, kun itse näyttää vihaavan "väärinajattelijoita".

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erolasta tulee itselle mieleen huono iho, ylipainio ja liian pienet värikkäät puvut.

• Anonyymi

On se tosi irstaan lihava ukko. On kyllä sivistymätöntä arvostella kenenkään ulkomuotoa. Mutta menköön tässsä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se tosi irstaan lihava ukko. On kyllä sivistymätöntä arvostella kenenkään ulkomuotoa. Mutta menköön tässsä tapauksessa.

Eihän tuo nyt mitään, mutta kun Helena Petäistö meni möläyttämään ääneen sen tosiasian, jonka kaikki ovat omin aistein havainneet eli sen, että Jussi Halla-aho on ilmeetön ja monotoninen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo nyt mitään, mutta kun Helena Petäistö meni möläyttämään ääneen sen tosiasian, jonka kaikki ovat omin aistein havainneet eli sen, että Jussi Halla-aho on ilmeetön ja monotoninen.

Siis menee henkilön ominaisuuksiin, ei olisi luullut petäistöstä.

• Anonyymi

Jos hän on äärivasemmistolainen, miksei Jussi olisi silloin äärioikeistolainen?

• Anonyymi

Jan Erola on sen takia äärivasemmistolainen kun hän ei ole persu, hän ei kuulu meihin, hän on siis kommunisti.

• Anonyymi

Verkkokalvoilleni ilmestyi kuva Erolasta 69 aennossa, hän päällä.

Sitten heräsin, kun taistelukoirani herätti lenkille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      171
      9294
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      357
      6751
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      343
      4421