Keskustan palstalle pikimiten nimerkki pakko

Massapostaus/Floodaus/ loppuu heti, jos tulisi pakollinen rekatun nimmarin käyttö.
-tänne, eli jokainen avaus/kommentti pitäisi kirjoittaa rekatulla nimmarilla.

Laitoin tuosta ehdotuksen S24:lle, koska eivät saa kuriin näitä floodaajia. Sieltä vastasi nainen, että hän laittaa ehdotuksen eteenpäin kehitystiimille. Joten saapa nähdä, mutta voi olla vaikeaa.

Mutta jos ei uskalla kirjoittaa edes rekatun nimmarin takaa, niin sitten on vaan oltava kirjoittamatta.

Täällä kauheaa huutoa parilla-kolmella, sitä samaa lestaa ym kuuluu jatkuvasti.
Hekin rekaatun nimamrin taakse, niin puhdistaa suuta kuten kouluaikoina opettaja sanoi: " pesen suusi saippualla"

19

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se auttaisi? Rekatulla nimmarillaankin saa nykyään vaikka keskittyä vain toisen kirjoittajan harhaiseen herjaamiseen ja uhkailuun. Siitä esimerkki tässä:

      https://www.suomi24.fi/profiili/AITORehtiSOTILAS

      • Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.


      • Asiantieteilijä kirjoitti:

        Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

        Punikki pelkää julkituloa kun ei osaa kirjoittaa, nauraisivat kirjoituksilleen.


      • Anonyymi
        Asiantieteilijä kirjoitti:

        Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

        Keneksi minut tunnistit? Mitä sontaa olen tänne työntänyt? Kumpi meitä onkaan räkyttäjätyyppi tai asiaosaaja?
        En halua rekisteröityä, kun laisesi "asiaosaajat" ja pahemmatkin silloin tarttuisivat vain minuun, ei esittämääni asiaan. Siitä toin esille hyvän esimerkin.


      • Anonyymi
        Asiantieteilijä kirjoitti:

        Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

        Keskusta haluaa suomeen joukkovalvontajärjestelmän


    • Ilkka Lavaksen tahto on, että kaikki kirjoittavat tänne nimimerkillä Anonyymi, koska hänen ostettuaan yhtiön kaikille kirjoittajille on lähtökohtaisesti tarjottu sitä nikiksi. Samaa kielii se, että Suomi24 ei ole puuttunut nikkivarkaiden toimintaan.

      Allerin perheen aikana piti sentään keksiä itselleen vähintään rekisteröimätön nikki, joskin siinäkin puutteena oli, että nikin saattoi vaihtaa vaikka jokaiseen kommenttiin. Näin menettelivät erityisesti ne, jotka joutuivat keskusteluissa alakynteen.

      Luultavasti minäkin jatkan vastaisuudessa kirjoittamista nimimerkillä Anonyymi, koska se on tämän keskustelupalstan omistajan tahto. Miksi protestoisin yksityisyrittäjää, kun en ole mikään kommunisti? Useimmat heistä eivät ymmärrä, kuinka paljon Ilkka Lavas raataa ja rehkii jokaisen pennosen eteen, jonka tältäkin palstalta vaivan palkakseen saa.

      • Anonyymi

        Tervetuloa tänne anonyymien joukkoon! Enemmistömme palstalla saa Sinusta hyvän vahvistuksen.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa, minä olen täällä ollut Yliväpel Orhosena pari vuotta. Tuon pituudenkin olet kopionut ja varastanut minun kirjoituksesta.


      • Anonyymi

        Tarvitaat fasistinen joukkovalvontajärjestelmä


    • Anonyymi

      Palsta on ylläpidon ei keskustan rahoittama, kaikille palstoille on yhteiset säännöt olemassa, sääntöjä rikkovasta voi tehdä ilmoituksen ylläpidolle.
      Suomessa ei ole olemassa sellaista ryhmää jota ei kritisoitaisi ja halveksittaisi joten uhriutumisen sijaan kannattaa olla provosoitumatta.

    • Nimimerkki pakko, tai nimimerkit erillisillä sivuilla.

    • Anonyymi

      Lestakepuli se jaksaa valittaa puolueensa onnetonta kohtaloa.

      Juha-Lesta Sipilä nimittäin repi lesta-agendoillaan näköjään puolueen kuntavaalikannatuksenkin aivan palasiksi.

      Hyvä, hyvä!

      • Hyvä, hyvä!


    • Ehdottomasti, jos meikäläisetkin tohtorit nimettöminä hoidettaisiin potilaita, ei se toimisi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe