Keskustan palstalle pikimiten nimerkki pakko

Massapostaus/Floodaus/ loppuu heti, jos tulisi pakollinen rekatun nimmarin käyttö.
-tänne, eli jokainen avaus/kommentti pitäisi kirjoittaa rekatulla nimmarilla.

Laitoin tuosta ehdotuksen S24:lle, koska eivät saa kuriin näitä floodaajia. Sieltä vastasi nainen, että hän laittaa ehdotuksen eteenpäin kehitystiimille. Joten saapa nähdä, mutta voi olla vaikeaa.

Mutta jos ei uskalla kirjoittaa edes rekatun nimmarin takaa, niin sitten on vaan oltava kirjoittamatta.

Täällä kauheaa huutoa parilla-kolmella, sitä samaa lestaa ym kuuluu jatkuvasti.
Hekin rekaatun nimamrin taakse, niin puhdistaa suuta kuten kouluaikoina opettaja sanoi: " pesen suusi saippualla"

19

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

• Asiantieteilijä kirjoitti:

Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

Punikki pelkää julkituloa kun ei osaa kirjoittaa, nauraisivat kirjoituksilleen.

• Anonyymi
        Asiantieteilijä kirjoitti:

Keneksi minut tunnistit? Mitä sontaa olen tänne työntänyt? Kumpi meitä onkaan räkyttäjätyyppi tai asiaosaaja?
        En halua rekisteröityä, kun laisesi "asiaosaajat" ja pahemmatkin silloin tarttuisivat vain minuun, ei esittämääni asiaan. Siitä toin esille hyvän esimerkin.

• Anonyymi
        Asiantieteilijä kirjoitti:

Keskusta haluaa suomeen joukkovalvontajärjestelmän

• Ilkka Lavaksen tahto on, että kaikki kirjoittavat tänne nimimerkillä Anonyymi, koska hänen ostettuaan yhtiön kaikille kirjoittajille on lähtökohtaisesti tarjottu sitä nikiksi. Samaa kielii se, että Suomi24 ei ole puuttunut nikkivarkaiden toimintaan.

Allerin perheen aikana piti sentään keksiä itselleen vähintään rekisteröimätön nikki, joskin siinäkin puutteena oli, että nikin saattoi vaihtaa vaikka jokaiseen kommenttiin. Näin menettelivät erityisesti ne, jotka joutuivat keskusteluissa alakynteen.

Luultavasti minäkin jatkan vastaisuudessa kirjoittamista nimimerkillä Anonyymi, koska se on tämän keskustelupalstan omistajan tahto. Miksi protestoisin yksityisyrittäjää, kun en ole mikään kommunisti? Useimmat heistä eivät ymmärrä, kuinka paljon Ilkka Lavas raataa ja rehkii jokaisen pennosen eteen, jonka tältäkin palstalta vaivan palkakseen saa.

• Anonyymi

Tervetuloa tänne anonyymien joukkoon! Enemmistömme palstalla saa Sinusta hyvän vahvistuksen.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa, minä olen täällä ollut Yliväpel Orhosena pari vuotta. Tuon pituudenkin olet kopionut ja varastanut minun kirjoituksesta.

• Anonyymi

Tarvitaat fasistinen joukkovalvontajärjestelmä

• Anonyymi

Palsta on ylläpidon ei keskustan rahoittama, kaikille palstoille on yhteiset säännöt olemassa, sääntöjä rikkovasta voi tehdä ilmoituksen ylläpidolle.
      Suomessa ei ole olemassa sellaista ryhmää jota ei kritisoitaisi ja halveksittaisi joten uhriutumisen sijaan kannattaa olla provosoitumatta.

• Nimimerkki pakko, tai nimimerkit erillisillä sivuilla.

• Anonyymi

Lestakepuli se jaksaa valittaa puolueensa onnetonta kohtaloa.

Juha-Lesta Sipilä nimittäin repi lesta-agendoillaan näköjään puolueen kuntavaalikannatuksenkin aivan palasiksi.

Hyvä, hyvä!

• Hyvä, hyvä!

• Ehdottomasti, jos meikäläisetkin tohtorit nimettöminä hoidettaisiin potilaita, ei se toimisi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      111
      1658
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      32
      1092
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      200
      1032
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      908
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      35
      802
    6. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      754
    7. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      37
      736
    8. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      721
    9. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      233
      713
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      29
      693
    Aihe