Keskustan palstalle pikimiten nimerkki pakko

Massapostaus/Floodaus/ loppuu heti, jos tulisi pakollinen rekatun nimmarin käyttö.
-tänne, eli jokainen avaus/kommentti pitäisi kirjoittaa rekatulla nimmarilla.

Laitoin tuosta ehdotuksen S24:lle, koska eivät saa kuriin näitä floodaajia. Sieltä vastasi nainen, että hän laittaa ehdotuksen eteenpäin kehitystiimille. Joten saapa nähdä, mutta voi olla vaikeaa.

Mutta jos ei uskalla kirjoittaa edes rekatun nimmarin takaa, niin sitten on vaan oltava kirjoittamatta.

Täällä kauheaa huutoa parilla-kolmella, sitä samaa lestaa ym kuuluu jatkuvasti.
Hekin rekaatun nimamrin taakse, niin puhdistaa suuta kuten kouluaikoina opettaja sanoi: " pesen suusi saippualla"

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.


      • Asiantieteilijä kirjoitti:

        Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

        Punikki pelkää julkituloa kun ei osaa kirjoittaa, nauraisivat kirjoituksilleen.


      • Anonyymi
        Asiantieteilijä kirjoitti:

        Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

        Keneksi minut tunnistit? Mitä sontaa olen tänne työntänyt? Kumpi meitä onkaan räkyttäjätyyppi tai asiaosaaja?
        En halua rekisteröityä, kun laisesi "asiaosaajat" ja pahemmatkin silloin tarttuisivat vain minuun, ei esittämääni asiaan. Siitä toin esille hyvän esimerkin.


      • Anonyymi
        Asiantieteilijä kirjoitti:

        Olet sellainen räkyttäjä tyyppi vain, asiaa et osaa.
        Pitää kestää itsekkin jos hankalaa sinulle sanotaan, kun sitä itse työnnät jatkuvalla sonnalla.
        Tunnistin sinut heti erääksi sonnan levittäjäksi ja rekatun linkin vastustaja tietenkin olet, kun et tohdi nimimerkillä esiintyä.

        Keskusta haluaa suomeen joukkovalvontajärjestelmän


    • Ilkka Lavaksen tahto on, että kaikki kirjoittavat tänne nimimerkillä Anonyymi, koska hänen ostettuaan yhtiön kaikille kirjoittajille on lähtökohtaisesti tarjottu sitä nikiksi. Samaa kielii se, että Suomi24 ei ole puuttunut nikkivarkaiden toimintaan.

      Allerin perheen aikana piti sentään keksiä itselleen vähintään rekisteröimätön nikki, joskin siinäkin puutteena oli, että nikin saattoi vaihtaa vaikka jokaiseen kommenttiin. Näin menettelivät erityisesti ne, jotka joutuivat keskusteluissa alakynteen.

      Luultavasti minäkin jatkan vastaisuudessa kirjoittamista nimimerkillä Anonyymi, koska se on tämän keskustelupalstan omistajan tahto. Miksi protestoisin yksityisyrittäjää, kun en ole mikään kommunisti? Useimmat heistä eivät ymmärrä, kuinka paljon Ilkka Lavas raataa ja rehkii jokaisen pennosen eteen, jonka tältäkin palstalta vaivan palkakseen saa.

      • Anonyymi

        Tervetuloa tänne anonyymien joukkoon! Enemmistömme palstalla saa Sinusta hyvän vahvistuksen.


      • Anonyymi

        Älä puhu paskaa, minä olen täällä ollut Yliväpel Orhosena pari vuotta. Tuon pituudenkin olet kopionut ja varastanut minun kirjoituksesta.


      • Anonyymi

        Tarvitaat fasistinen joukkovalvontajärjestelmä


    • Anonyymi

      Palsta on ylläpidon ei keskustan rahoittama, kaikille palstoille on yhteiset säännöt olemassa, sääntöjä rikkovasta voi tehdä ilmoituksen ylläpidolle.
      Suomessa ei ole olemassa sellaista ryhmää jota ei kritisoitaisi ja halveksittaisi joten uhriutumisen sijaan kannattaa olla provosoitumatta.

    • Nimimerkki pakko, tai nimimerkit erillisillä sivuilla.

    • Anonyymi

      Lestakepuli se jaksaa valittaa puolueensa onnetonta kohtaloa.

      Juha-Lesta Sipilä nimittäin repi lesta-agendoillaan näköjään puolueen kuntavaalikannatuksenkin aivan palasiksi.

      Hyvä, hyvä!

      • Hyvä, hyvä!


    • Ehdottomasti, jos meikäläisetkin tohtorit nimettöminä hoidettaisiin potilaita, ei se toimisi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe