Aihe

Hyvä ent. onneksi ent. valatakunnan """"johtaja """ ????

Anonyymi

Hyvä sinä ent. valtakunnanjohtaja, kun ihan valtakunnanjohtajan korkeimmalla päätöksellä ja itse allekirjoittamalla lailla sallit tänne sen, niin hienon kulttuuriamme rikastuttavan ja Sierra ja sillä sikarityypin, tänne ihanaan mamman helmoihin nauttimaan WeronMaksajienRahoilla tehtyjä epäsovinnaisuusoikeuspäätöksien hedelmiä, eli KaikkI-Ilmaista ja maakunta maksaa !!!!! ??????

Nyt sitten laitetaan WeronMaksajien RAHOJA TAAS kymmeniä miljoonia, jotta saadaan yksi oman lajitoveriEnsa lihaan liian tykästynyt sotapäälikkö vastaamaan OIKEUDESSA, että ei, en ole ollut koskaan kyseisellä mantereella ja minulla on siitä ihan varmat todisteet ,, ,, ,,, olen varmaan ollut MUUALLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Varmaan saa sakkoja 200 Euroa niskoittelusta ja sitten loppupäätelmänä saa sitten 489000 euroa korvauksia siitä hyvästä, kun sitä syytettiin väärin kellonajoin ja päivämäärin, muuten kyllä meni ihan OKEI tämä Oikeuslaitoksen kukkanen TAAAS !!!!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
        Kotimaiset julkkisjuorut
        61
        2207