Täällä julkaiseville kolmelle eminentille (mummo paapat) suuret kiitokset avautumisesta kunnan kehitykselle keskeisistä aihepiireistä, Ähtärin kehittämisestä ja kanssaihmisten kristillisestä kohtelusta. Nyt tiedämme.
Ähtärin PS-palsta
49
1431
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhah! Niin varmaan!
- Anonyymi
Anoppi Ahtarin Appi ?
- Anonyymi
Kaikkee paskaa se leipä elättää kuten keskustan äänestäjää.
- Anonyymi
Eikös mummu saanu pesuista monoo jo ajat sitten?
- Anonyymi
Joo, mutta yrittää tällä keuhkoomisella (vrt. Trump) päästä pelipaikoille. Eiköhän tämä palsta ole kirjannut mainitun madamen ansiot ja maailmankuvan.
- Anonyymi
Kuulemma Putkonen pyydelly anteeksi ja takasin porukkaan. Mummu miettii vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleva äänigunikatar...... .
- Anonyymi
Miten käly ja lanko? Hiiihtävätkö hekin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule Anonyymi.
Puolueen päätöksiä sekä niiden kantoja ei päätä Putkonen joten suu suppuun kirjoittaja. Se aidot Perussuomalaiset ei kirjoita tänne mitään niin kuin olette halunneet ymmärtää. Joten täällä ei kirjoittelu edistä mitään vaan asiat hoidetaan omalla naamalla ja omilla nimillä jossakin muualla.
Jos täällä kirjoittaja luulee saavuttavansa jäsenyyden Perussuolaisiin niin turha toivo. Joten olkoon tämä ensimmäinen ja viimeinen kirjoitus tänne jonka kirjoitan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule Anonyymi.
Puolueen päätöksiä sekä niiden kantoja ei päätä Putkonen joten suu suppuun kirjoittaja. Se aidot Perussuomalaiset ei kirjoita tänne mitään niin kuin olette halunneet ymmärtää. Joten täällä ei kirjoittelu edistä mitään vaan asiat hoidetaan omalla naamalla ja omilla nimillä jossakin muualla.
Jos täällä kirjoittaja luulee saavuttavansa jäsenyyden Perussuolaisiin niin turha toivo. Joten olkoon tämä ensimmäinen ja viimeinen kirjoitus tänne jonka kirjoitan.Oikeaa PS politiikkaa ei ole ähtäriisä ollut vuosiin.
Kepun hännysteliät uusperusuomalaiset olivat kaikki untuvikkoja ei edes jäseniä .
Römmi leikkii selvitys miestä jolla ei ole edes Ähtärin ps osaston jäsenyyttä.Enempää kuin nämä nyky puuhasteliat.Hakola Lind jne..
KIULUN toimitusjohtaja on pihalla PS politiikasta, mutta elittiin pyrkii.
Onhan jo voideltu..
Vaimon virat ja koulun velat.. - Anonyymi
Niin ne siniset kylpytynnyrin porukka valehtelee.
Römmi myös, jotka eivät pääse PS listoille.
Olkoot Esakin vaan Heimo kupeessa.
Jokos ne täytti 80v
Vai oliko ne Riston synttärit joulun aikaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule Anonyymi.
Jos täällä kirjoittaja luulee saavuttavansa jäsenyyden Perussuolaisiin niin turha toivo. Joten olkoon tämä ensimmäinen ja viimeinen kirjoitus tänne jonka kirjoitan.🤣🤣🤣🤣
Salli mun nauraa..
Ähtärissä persut on lopetettu kun puolueohjelmaa tekemässä olleet valtuutetut lopetti.
Eikä sitä tule, turhaa Jumppa soittelee niin väsyneenä ettei puhua jaksanut.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Salli mun nauraa..
Ähtärissä persut on lopetettu kun puolueohjelmaa tekemässä olleet valtuutetut lopetti.
Eikä sitä tule, turhaa Jumppa soittelee niin väsyneenä ettei puhua jaksanut..Voi voi teitä.
Taitaa olla kirjoittajilla vähän pallohukassa asioissa ja taitaa olla niin että virallisten tietojen saanti on katkennut kun puolueen tietosuojaohjeistuksia muutettiin. Jos todellakin kirjoittajat tai kirjoittaja saatte enää tietoa, niin tämän kautta on turha toivo. Olen huomannut sen että täällä kirjoittaja luulee saavansa tietoja tämän kautta erinäisillä hakuammunnoilla niin taitaa olla aikamoisia tiedonvajeita asioissa. Joten olisiko sinunkin aika luovuttaa ja lähteä eläkkeelle ihan tosissaan.
Lepää ja rauhoitu ja nauti elämästä.
- Anonyymi
Alavudella on jo kaksitoista persuehdokasta persujen vaalikoneessa nähtävillä. Ähtäristä ei yhtään. Miksi? Kai persuehdokkaita asetetaan, että on saadaan edes muutama järkityyppi valtuustoon?
- Anonyymi
Tämä palsta on avannut ähtäriläisten silmät paikallisesta persulaisesta menosta.
- Anonyymi
Lind ja Hakola ne sinisten lakkautettu alajaosto viettää juhlaa kun Heinäsen esan saivat pois Kepuun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on avannut ähtäriläisten silmät paikallisesta persulaisesta menosta.
Turhaan Juurakko puuhaa ehdokkaita PS listoille.
Römmi, Hakola, Lind, Heinänen jne veti pohjat.
- Anonyymi
Miten eskari ja kerholainen?
- Anonyymi
En koskis tikullakaan persuun. Ne on pahimmat ikinä Suomen politiikassa
vääristeljöitä ja valehtelijoita.- Anonyymi
Älä mene oravaparkaa räpläämään. Taku saattaa suivaantua.
- Anonyymi
Ovat Suomen trumppeja, kaikki on apinoitu jenkkilästä. Nyt hukassa kun Donald hävisi ja on häviksissä. Oma kotimainen osaaminen ei enää kanna.
- Anonyymi
Pata kattilaa soimaa...
Vois kysyä "onko yhtään rehellustä puoluetta, poliitikkoa"
- Anonyymi
kyllä kepu on kaiken pahan alku, nuorisosäätiön asioita poliisi tutkinut vuosikausia velat yli300 milj.euroa osa rahoista kadonnut viroon,mitätastä voi päätellä kepun toiminnasta.
- Anonyymi
Kepu onkin siitä harvinainen, että sieltä mummu ei ole saanut potkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tää Ähtärin Mummu tosi olevainen, vai joku virtuaalivitsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikallinen kiinteistövälittäjä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä onkin setä jolle ei edes mummo pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka 21.11.2009
Olen vastuussa kaikille äänestäjilleni
Demokratian rajoittamista vai ymmärtämättömyyttäkö Mikko Savola ja Risto Harju, kun tekään ette ole edellisiä Ähtärin puheenjohtajistoja valaistuneempia toimissanne. Kansa vaatii minua vastaamaan.
Itsevaltiaiden tavoin ainoa toimintamallinne on loanheitto, ettekä pääse millään irti menneisyydessä Ähtäriä rasittaneista sidoksista. Eiköhän teidänkin tärkein tehtävänne olisi keskittyä Ähtärin asioiden hoitoon.
Eriävän mielipiteen jättäminen on oikeus ja velvollisuus, kun verovaroja käytetään väärin.
Kaupunki on tukenut Pirkanpohjasäätiötä automaattisesti vuosikymmenet. Säätiön raportista, johon tiedot on poimittu kaupungin kirjanpidosta, näkyy rahavirtojen siirto eri hallintokuntien taskusta toiseen. Minä en ole esteenä säätiön säilymiselle. Se on yksityinen bisnes, joka on tärkeä Ähtärin kaupungille.
Äänestäjäni ovat kieltäneet minua tukemasta Pirkanpohjasäätiötä peruspalvelun tavoin kaupungin toimialaan kuuluvana asiana. Itsekin yrittäjänä toimineena voin sanoa, että konkurssikypsää yritystä ei pidä tukea, vaan laskea tarvittaessa konkurssiin. Siinä vapautuu menneisyyden taakoista.
Minä olen teoistani vastuussa kansalaisille. Tukenani on 7,2 % ähtäriläisten äänistä. Terapeuttina näen kuvia ja kuulen ääniä. Kiitos Savola ja Harju rehellisestä itsenne paljastamisesta. Ähtärissä on niitäkin miehiä, joiden ymmärrys ja tuki minulle ei lopu.
Nytkin näen sen totuuden, että kun toista syyttää, puhuu usein heijasteena itsestään.
Eiköhän nyt keskitytä olennaiseen eli Ähtärin asioiden hoitoon.
Minä olen äänestäjieni nöyrin palvelija, he ovat pomoni. Se on perussuomalaista meininkiä.
Sirkka-Liisa Lamminkoski Ähtäri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka 21.11.2009
Demokratian rajoittamista vai ymmärtämättömyyttäkö Mikko Savola ja Risto Harju, kun tekään ette ole edellisiä Ähtärin puheenjohtajistoja valaistuneempia toimissanne. Kansa vaatii minua vastaamaan.
Itsevaltiaiden tavoin ainoa toimintamallinne on loanheitto, ettekä pääse millään irti menneisyydessä Ähtäriä rasittaneista sidoksista. Eiköhän teidänkin tärkein tehtävänne olisi keskittyä Ähtärin asioiden hoitoon.
Eriävän mielipiteen jättäminen on oikeus ja velvollisuus, kun verovaroja käytetään väärin.
Kaupunki on tukenut Pirkanpohjasäätiötä automaattisesti vuosikymmenet. Säätiön raportista, johon tiedot on poimittu kaupungin kirjanpidosta, näkyy rahavirtojen siirto eri hallintokuntien taskusta toiseen. Minä en ole esteenä säätiön säilymiselle. Se on yksityinen bisnes, joka on tärkeä Ähtärin kaupungille.
Äänestäjäni ovat kieltäneet minua tukemasta Pirkanpohjasäätiötä peruspalvelun tavoin kaupungin toimialaan kuuluvana asiana. Itsekin yrittäjänä toimineena voin sanoa, että konkurssikypsää yritystä ei pidä tukea, vaan laskea tarvittaessa konkurssiin. Siinä vapautuu menneisyyden taakoista.
Minä olen teoistani vastuussa kansalaisille. Tukenani on 7,2 % ähtäriläisten äänistä. Terapeuttina näen kuvia ja kuulen ääniä. Kiitos Savola ja Harju rehellisestä itsenne paljastamisesta. Ähtärissä on niitäkin miehiä, joiden ymmärrys ja tuki minulle ei lopu.
Nytkin näen sen totuuden, että kun toista syyttää, puhuu usein heijasteena itsestään.
Minä olen äänestäjieni nöyrin palvelija, he ovat pomoni. Se on perussuomalaista meininkiä.
Sirkka-Liisa Lamminkoski ÄhtäriKummallinen viesti menneisyydestä. Onko tämä Sirkka-Liisa ollut joskus tai nykyään päättäjänä Ähtärissä?
- Anonyymi
....ja "hauskaa" että Viron Keskustakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilkka 21.11.2009
Sirkka-Liisa Lamminkoski ÄhtäriJos olis ehdokkaana, niin valtavan äänivyöryn saisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niillä onkin setä jolle ei edes mummo pärjää.
Ne eturauhas vaivaamat vaarit ovat kevyttä kamaa
- Anonyymi
Onko ähtärissä tulossa ehdokkaita persujen listoille antaisin heti ääneni tälle puolueelle jos vaan ehdokas löytyy Muiden puolueiden ajamat asiat ei maalaisjärjellä ajattelevalle sovi hulluja täytyy olla kun ajetaan maa perikatoon munattomien kepulaisten nyökytellessä.
- Anonyymi
Kunnallisvaaleissa valitaan edustajat valtuustoon. Eli henkilöt, joilla on kapasiteettia hoitaa Ähtärin elinvoimaa, kunnallishallintoa ja paikallista sote-uudistusta. Maan perikatoon vievät edustajat valitaan eduskuntavaaleissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnallisvaaleissa valitaan edustajat valtuustoon. Eli henkilöt, joilla on kapasiteettia hoitaa Ähtärin elinvoimaa, kunnallishallintoa ja paikallista sote-uudistusta. Maan perikatoon vievät edustajat valitaan eduskuntavaaleissa.
Olet tainnut erehtyä, nämä eivät ole valtuuston tehtäviä ainakaan käytännössä. Kaikki mahtavat kehittämishankkeet ovat tulleet ja tulevat valtuuston ulkopuolelta, esim. pandahanke. Valtuusto vain hyväksyy kun isot pojat käskevät.
- Anonyymi
Miten teini ja keski-ikäinen? Kertokaa.
- Anonyymi
Teinihän saa useita lautakuntapaikkoja naiskiintiöstä. Sitten puolue toteaa että kokoukseen laitetaankin hänen varamies jota ei enää tasa-arvokiintiö koske, näin toimii puolueiden ryhmäkuri. Saako siis äänilä ja tasa-arvokiintiöllä valittu henkilö oikeasti päättää kunnan asioista?
- Anonyymi
Mä ainakin tykkään kaalikeitosta.mun mielestä makkarakadtike ja muusi on toiseksi hyvää.myös verilätyt on herkkua.mutta riisistä ja kanasta en tykkää.myös mannapuuro maittaaa minulle.
- Anonyymi
EAT SHIT!!!!
- Anonyymi
On saatava persuehdokkaita Ähtäriinkin, muuten ei kansan tahto toteudu. Ääniä tulee runsaasti ja ainakin kaksi kolme valtuustopaikkaa.
- Anonyymi
Jos ovat näitä täällä mesoavia tapauksia, ääniä ei tule.
- Anonyymi
Nyt kiireesti persuja ehdolle valtuustovaaleihin, muuten olemme tuhon tiellä. Mistä löydetään järkeviä jalat maassa tyyppejä. Alavudella ja Kuortaneella niitä on, eikö tosiaan täällä yhtään?
- Anonyymi
Nyt on eliittipummien kauhun hetket tulossa pääseekö he heidän kannattajat läpi vaaleissa.
- Anonyymi
Taitaa kokoomuksen ja kepun tyrannia jatkua. Kaupungin omaisuuden viimeisetkin rippeet myydään ja sijoitetaan matkailubisenekseen.
- Anonyymi
Persuehdokkaita on tulossa valtuustovaaleihin, facebookissa näkyy sellainen tieto. Hyvä.
- Anonyymi
Römmi on tehnyt itse omaa dialogiaan.
Itse vastaa ja kysyy.Loppu perätöntä.
Ihan sama ketä Juurakko ja muut kiulun kumppanit kyhää.
Kepun jatkeeksi joutuvat kuten ennenkin.
Onhan niitä voideltu, että ei oikea Alavuden loistava PS malli pääse Ähtäriin, kuin vain kuntaliitoksen kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä voideltu, että ei oikea Alavuden loistava PS malli pääse Ähtäriin, kuin vain kuntaliitoksen kautta.Ei Ähtärissä tarvita kuin keskustapuolue, kyllä heiltä löytyy tarpeeksi älyä ja älykkäitä valtuutettuja Ähtäri johtamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Ähtärissä tarvita kuin keskustapuolue, kyllä heiltä löytyy tarpeeksi älyä ja älykkäitä valtuutettuja Ähtäri johtamiseksi.
Se äly on jo nähty ja koettu.
Nuorten pahoinvointi tilastot Suomen kärkipäätä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä voideltu, että ei oikea Alavuden loistava PS malli pääse Ähtäriin, kuin vain kuntaliitoksen kautta.Mitä onko römmi ehdokkaana persuissa ääni tulossa täältä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841