Aihe

Olen yksi Mikko Parantaisen vainoamista henkilöistä

Anonyymi

Haluan kiinnittää huomion Mikko Parantaiseen, joka julkaisi 2014 ja 2017 somessa luettelon tuomituista pedofiileista, kuvineen. Minä olen siis yksi heistä jotka olivat kuvissa, ja olen sen jälkeen saanut uhkailuja. Millään tavalla Mikko Parantainen ei tarkistanut kaikkia faktoja ennen kuin julkaisi nimet ja kuvat.

Vuonna 2012 sain syytteen lapsen seksuaaliseen tekoon pakottamisesta. Syytteen takana oli mustasukkainen tyttöystävä jota myönnän kohdelleeni väärin, mutta en ollut missään nimessä pakottanut lasta seksuaaliseen tekoon. Helmikuussa vuonna 2014 hovioikeus pyörsikin käräjäoikeuden päätöksen, todeten että tuomio oli täysin perusteeton. Tämä oli siis ennen kuin Mikko Parantainen julkaisi listassa jossa minut julkisesti teilattiin. Häntä ei kiinnostanut lainkaan että tuomio oli kumottu, mutta onneksi hänhän sai itse kovan tuomion laittoman rekisterin pitämisestä. Vaikka eihän se tuomio ole siihen nähden riittävä, että syyttömiä on uhkailtu. Ihmetyttää millä perusteella tämä ihminen voi asettaa itsensä lain yläpuolella ja julistaa, ettei oikeusvaltion säännöt päde, sen lisäksi että syyttömät joutuvat kärsimään!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
        Kotimaiset julkkisjuorut
        172
        10331
      2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
        Kotimaiset julkkisjuorut
        136
        4298