Aihe

Martinan seuraajien tyypillinen profiili?

Anonyymi

Millainen on Martinan seuraajien tyyppipsykologinen profiili? Ainakin mitä itse katsoin niin ne stoorit mitä se laittaa follaajistaan niin näyttäisi olevan melkoista whitetrash-porukkaa, jotain aivan pentuja heppatyttöjä ja koffin paita päällä olevaa landepaukkua. mersujen asiakaskuntaa. NOT

10

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eivätkö olekaan ylipainoisia jotka yrittävät laihduttaa Martinan ohjeilla? Näin olen luullut.

• Anonyymi

Jakaantuu kahteen pääryhmään. Toisessa on mainitut pienten paikkakuntien persoonallisuushäiriöiset kaljapissikset. Toisessa ylipainoiset elämässään epäonnistuneet joilla on juuri ja juuri vara ostaa 29 euron "haaste".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jakaantuu kahteen pääryhmään. Toisessa on mainitut pienten paikkakuntien persoonallisuushäiriöiset kaljapissikset. Toisessa ylipainoiset elämässään epäonnistuneet joilla on juuri ja juuri vara ostaa 29 euron "haaste".

No et pahemmin voi erehtyä, itse kuulostat whitetrash Karenilta.
        Aitolehdellä on niin paljon seuraajia että heistä riittää joka lähtöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄Olet sdian ytimessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄Olet sdian ytimessä!

Asian🤭

• Anonyymi

Nuoret, jotka eivät tiedä Martinan historiaa ja elämänkoululaiset joilla on vähäinen koulutus.

• Anonyymi

Mitä joku Martinan historia liittyy esim. sinun elämääsi?

• Anonyymi

Höpö höpö taas.
      Sinäkö katsoit kaikki läpi?

• Anonyymi

Nyt on lisääntynyt seuraajat ja johtuu varmaan iholla sarjasta.

• Anonyymi

Aikamoista kissatappelua taas nää aloitukset Martinasta ja järjestäen ne menee Sohviin&Steppuliin.
      Pitää ihan jatkuvasti keksii mitä tyhmempiä aloituksia, esim just tää.
      On teillä köyhää, jos pitää elää noiden instaan seuraamalla, ja stalkkaa ketä niiden seuraajat on, tai minkä näkösiä ihmisiä ketäkin seuraa.
      Ihan sairaan noloo, ja se kertookin paljon teistä itsestänne. Jos on 145 t seuraajaa, niin nekö voidaan jakaa kahteen kohderyhmään😂🤦‍♀️No halvat on teillä huvit👌💶

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      620
      6286
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      4780