Olen pitkään seurannut kirkkomme ja sen instituutioiden toimia.Koska evankelisluterilainen kirkkomme on valinnut tien,joka vie pois RAAMATTUMME eli Pyhän Kirjamme totuuksista ja koska käärme on luikerrellut kirkkooni olen päättänyt erota kirkosta.Uskon Jumalaan ja hänen Pyhään Kirjaansa ja haluan seurata sen oppia ja totuuksia. Kirkkomme ei valitettavasti enää kulje Jumalan osoittamaa tietä, vaan on lähtenyt väärille poluille. En luota pappeihin jotka kirkossa saarnaavat, koska he saarnaavat väärää asiaa. Tästäkin asiasta Raamatussa varoitetaan.Tämä kehitys on todella valitettava ja Suomi ja sen kansa, joka tunnetaan hyvin uskovaisena ja totuuden seuraajana on hairahtunut pahasti viimeisten vuosikymmenten aikana.
Ramattu on Pyhä Kirja.Ihminen ei voi muuttaa sen tekstiä tai toimia sitä vastaan.Ne papit ja se seurakunta ja sen seurakuntalaiset, jotka sitä vastaan toimivat ovat väärällä tiellä. Jumala heitä siunatkoon ja antakoon heille heidän syntinsä anteeksi.
Kirkkomme tiellä HELVETTIIN
3
77
Vastaukset
Heh, et siis ymmärrä Raamatun syntyhistoriasta yhtään mitään. Ilmeisesti et ole myöskään tutustunut raamatuntutkijoiden aikaansaannoksiin.
Mutta siinä olet kyllä oikeassa, ettei kirkkoon todellakaan kannata kuulua. Kirkollisverosta melkein kaikki menee armottoman byrokratian pyörittämiseen ja kalliiden seinien ylläpitämiseen.
Jos jesse sattuisi palaamaan, hän repisi koko laitoksen palasiksi aatteen irvikuvana.- Anonyymi
Kirkoista eroaminen kannattaa aina
- Anonyymi
Ortodoksit pussailkoon ikoneitaan, samoin katolilaiset halailkoon patsaitaan, yhtä kaikki: raamattu kieltää tämän kaiken.
Älkää tehkö kuvaa siitä mikä on ylhäällä, maanpäällä tai maa alla. Toisin sanoen epäjumalan palvomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202570Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301148
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41128- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel98949Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812