ankarilla leikkauksilla sosiaaliturvaan jonka alhaisuudesta EU on jo aiemmin huomauttanut. Kokoomus haluaa tapppaa työttömät ja sairaat köyhät suomalaiset pois rasittamasta valtiontaloutta eli VARSINAINEN KAUHUKAMREERI.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c43b9c18-e265-4110-b9df-8e3ba09fe031
Kokoomus Kai Mykkänen haluaa kepittää työttömiä ja köyhiä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Normikokkare.
- Anonyymi
Asiasta tehtiin jo aloitus. Kommentoikaa siihen.
- Anonyymi
Ei kaikkia aloituksia aina huomaa koska aloitukset näkyy palstalla miten sattuu.
- Anonyymi
Oikea tie muuten suomessa asuu pelkästään ulkomaisia.
- Anonyymi
Tuskin.
- Anonyymi
Kokoomuslainen mielipuuhassaan.
- Anonyymi
Laskutaitoiset ymmärtävät, että Mykkänen on oikeassa.
- Anonyymi
Porvari viisastelemassa. Yritystukiin ja maataloustukiin menee viosittain noin 7 miljardia euro vero ja velkarahojamme.
- Anonyymi
Toivottavasti tulee suojatiellä/liikennevaloissa joskus vastaan...
- Anonyymi
Yritystukiin ja maataloustukiin menee vuosittain noin 7 miljardia euroa mikä sopivasti "unohtui" Mykkäseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703