Aihe

Ei Suomeen oppositio aktivistejä muista maista .

Anonyymi

Oppositio aktivistit ovat riski myös sille maalle jotka myöntävät näille turvapaikan.
He eivät ole omissa maissaan pystyneet elämään kun eivät hyväksy vaaleissa äänestettyjä johtamaan maataan.
Ovat ongelma siis kotimaalleen ja heidän kansalaisilleen.
Suomikin on ottanut näitä turvapaikan hakijoita maahamme ja ongelma siirtynyt Suomen kansalle kun eivät sovi yhteiskuntaamme ja osoittavat mieltään omalle maalleen ,meidän kotimaassamme.
Moskovasta tullut Kupren ,saanut mainetta ,tv ohjelmista sukellusvene murhaajan vaimona ym.on yksi näistä oppositioaktivistien ryhmästä joka sai Suomesta poliittisen turvapaikan.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkihan nuo melkein ovat sitä arabit, afrikaanot, etelän turkkilaiset ym m ym.
      Et ole vaan huomannut, että sdp-vassarit-vihreät-kok-kesk ovat ruokkineet koiraa joka puree kättä.
      Hyvä että nyt huomaat edes jotain.
      Miksi ihminen lähtee kotimaastaan? Täytyy olla niin, että siinä maassa on tehty rikoksia, on veloissa tai muuta todella ahdistavaa itse aiheutettua ongelmaa.
      Harva ihminen on oikeasti apua vaille.
      Isis-vaimot joutuivat vankilaan ( al-holin leiri oli vankila) kun olivat murhanneet- raiskanneet- ryöstäneet ja mitä ikinä sairas mieli olikaan heitä käskenyt tekemään.
      Eivät he turvapaikkaa ole vailla vaan pakenevat tuomiotaan. Humupekka auttoi näitä rikollisia vapautumaan ja toi niitä Suomeen???????
      Ei voi kun ihmetellä, että missä sinunlaisten kirjoitukset ovat viipyneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyyden loputtomasta piinasta eroon?

Olen hyvin kouluttautunut . Omaan useita tutkintoja. Ikää on 56v. Jäin 3v sitten työttömäksi, sen jälkeen olen hakenut yli 150 työpaikkaa tuloksetta
      Yleistä mielenterveydestä
      272
      6801
    2. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      105
      4164