Eläimet vankiloissa

Anonyymi

14

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä ainoastaan rikolliset ja laittomat raiskaajamatut saavat nauttia vapaudesta. Eihän sellainen nyt eläimille kuulu.

    • Anonyymi

      Korkeasaaren voisi ihan hyvin lakkauttaa. Kaikki halukkaat ovat jo taatusti nähneet ne eläimet moneen kertaan.

      • Anonyymi

        Korkeasaari ei ole olemassa sitä varten että ihmiset saisivat nähdä eläimiä. Sillä on ihan muu tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeasaari ei ole olemassa sitä varten että ihmiset saisivat nähdä eläimiä. Sillä on ihan muu tarkoitus.

        onko Korkeasaari olemassa sitä varten, että ihmiset saavat siellä käydä syntisinä toteamassa, että tekeehän tuokin elukka nuoin?
        https://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko Korkeasaari olemassa sitä varten, että ihmiset saavat siellä käydä syntisinä toteamassa, että tekeehän tuokin elukka nuoin?
        https://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc

        Korkeasaari on osa maailmanlaajuista ja vastuullista eläintarha verkostoa jotka muodostavat niin sanotun geenipankin. Nämä tarhat vaihtavat keskenään eläimiä jotta terve geenipooli voi toimia ja tuottaa terveitä eläimiä eläintarhahoihin ja sieltä myöhemmin takaisin luontoon. Toimintaa rahoitetaan osittain pääsylippu tuloilla. Joskus 60-luvulla eläintarhat olivat pelkkiä eläin näyttelyitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeasaari on osa maailmanlaajuista ja vastuullista eläintarha verkostoa jotka muodostavat niin sanotun geenipankin. Nämä tarhat vaihtavat keskenään eläimiä jotta terve geenipooli voi toimia ja tuottaa terveitä eläimiä eläintarhahoihin ja sieltä myöhemmin takaisin luontoon. Toimintaa rahoitetaan osittain pääsylippu tuloilla. Joskus 60-luvulla eläintarhat olivat pelkkiä eläin näyttelyitä.

        Hyvin on vihreät sinunkin aivopesseet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on vihreät sinunkin aivopesseet..

        Vihreillä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.


    • Anonyymi

      Koska kepulit haluua rääkätä ja tappaa, mitä enemmän, sen parempi.

      • Anonyymi

        äärrimmäisen älykäs kysymyshän on ilmeinen, onko yhtään mikään politiikkaan liittyvä Esivaltaa?
        ilmeisintä on myös, että tuolla virushypetyksellä pyritään peittämään jotain pahaa, mitä politiikka saa aikaiseksi, yhtään mitään jäi vastaukseen......
        https://www.youtube.com/watch?v=qd_7Bnxblo4


    • Anonyymi

      Itse aina suosin, jos mahd. nk. vapaiden eläinten tuotteita kuten Vapaan lehmän maitoa (esim. Valion ja Juustoportin), sekä vapaiden kanojen munia.

      Maataloustuotteiden kohdalla yleensäkin pyrin suosimaan pieniä yrittäjiä eli maatiloja.

      • Anonyymi

        Eiköhän niille vapaille lehmille ja kanoille tule vilu ja nälkä metsässä ruokaa etsiessä.


    • Anonyymi

      Petoja kerätään kaupunkeihin, jotta ne voivat viimeisessä sodassa syödä jäljelle jääneet ihmiset.

      • Anonyymi

        Kyllä ainakin vuosaaresta löytyy niitä ihmislihan syöjiä jo muutama tuhat. Mutta tuskin ammutaan vaarallisina. Ei ainakaan vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      869
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe