a) hengissä?
b) aktiivisia isänmaallisessa scenessä?
Ketkä kansalliseen littoneuvostoon osallistuneistä ovat vielä
8
635
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisten nationalistien yhteistyöjärjestö:
https://www.youtube.com/watch?v=DZJTNLvOFRo - Anonyymi
Komentaja ja Suojeluskuntamies pyörivät ainakin vielä jotakin vuosia sitten Olavi Mäenpään porukoissa. Mutta enää ei toki ole sitäkään poppoota kun Olle otti ja potkaisi tyhjää.
- Anonyymi
Missä vaikuttaa Suojeluskuntamies?
- Anonyymi
Komentaja, (Kansamme Isä, Kaitselmuksen Valo), Aalto on yhä aktiivinen ainakin netissä. Puolueena taitaa olla joku Sinivalkoinen rintama tms.
- Anonyymi
mitä isänmaallista meininkiä on nykyään komperonkauhujen talossa
- Anonyymi
Kysy Turun rupuilta. Hehän siellä pääasiassa elostelevat.
- Anonyymi
Jussi Halla-aho on hengissä ja aktiivinen. Vaikka Halla-aho ei ollut fyysisesti paikalla, hän oli hengessä mukana ja toimi etäyhteydellä Liittoneuvoston suojelijana. Paikallaolijat myös mainitsivat Halla-ahon puheissaan muutaman kerran, esim. kun Kristian Arje sanoo ”Mestari on meille suosiollinen” (Mestari=Jussi Halla-aho)
- Anonyymi
tämä on totuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023484
- 623137
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342644- 802433
- 842406
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094- 962086
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686