Kysyn sinulta vain yhden kysymyksen

Anonyymi

Tiedän sitten miten elämääni jatkan.

Tuleeko meitä ikinä?

Laita sellainen tunniste, jonka vain minä voin tietää.

46

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedä kuka oot, en tunnista, joten en tässä ja sulle kerro 😐

    • Anonyymi

      Kuluneen viikon näkemisten perusteella voin sanoa ettei tule.

      • Anonyymi

        Pitää nähdä lähemmin, en mä tommosissa tilanteissa voi olla varma oletko sinä?? Vai oliko hän kenties muuttunut jotenkin kammottavaksi? ;D


    • Anonyymi

      Minäkin laitan yhden kysymyksen; Mitähän vedätys seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Tänne voi laittaa tunnisteen joka voi sopia moneen.
      -sivu

    • Anonyymi

      Tulee jos haluat ja olet vapaa Tynegawa-san.

    • Anonyymi

      Jos tulisi, olisit jo ottanut minuun yhteyttä. Käyttäisit aikaa mun piirittämiseen ja näkisit vaivaa.

    • Anonyymi

      Itse et vaivaudu edes sukupuolta kertomaan, mutta toisen pitää hoitaa tunnisteet.
      Ei tule.

      • Anonyymi

        Tulee , jos se on minusta kiinni

        Sinusta en tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee , jos se on minusta kiinni

        Sinusta en tiedä

        No joo, mutta mä olen nainen. Miestä mä rakastan.


    • Anonyymi

      Hyvä me! Voitto kotiin taas 👍

    • Anonyymi

      Polvistun kellon soidessa, 🤔

      • Anonyymi

        Taasko? :)
        meistä tulee jotain heti kun jompi kumpi avaa suunsa -sivusta


    • Anonyymi

      Saat vastauksen sitten, kun uskallat kysyä f2f.

      • Anonyymi

        Eli nevör


    • Anonyymi

      Mikään ei ole minun käsissäni! Enkä edes tiedä mitä se nainen ajattelee kaltaisestani miehestä. Voin olla ihan yhdentekeväkin hänelle, enkä ihmettele vaikka olisinkin, kun ei nähdä eikä olla tekemisissä. Mistä voin tietää tuleeko meitä ikinä? En ole ennustajae-ukko. Tiedän vaan että on söpö ja nyt minun on aika rauhoittua eikä murehtia tätä asiaa.

    • Anonyymi

      Ootas katon korteista.... Joo, tämän voi tulkita monella tapaa. Täydenkuun aikaan vesisateessa kierrä talo ympäri vastapäivään, käynnistä Windows uusiksi ja poimi maasta kourallinen multaa. Jos siinä on leppäkerttu, vastaus on luotettavasti kyllä. Toinen vaihtoehto kysyä irl

    • Anonyymi

      Haluamaansa suuntaan voi ottaa askelia, vaikkei määränpää olisikaan täysin selvä.

    • Anonyymi

      Mikään ei ole varmaa, mutta kaikki on mahdollista. Ihminen tosin hyytyy päätöksenteossaan liikojen mahdollisuuksien edessä,

    • Anonyymi

      Sallithan minun muistuttaa, että s-i-nä myit meidät. Myit ja särjit, välittämättä minusta, tunteistani ja rakkaudestani. Ja olin kyllä kertonut rakkaudestani sinulle.

      Ja yhä tänä päivänä, et tunnu välittävän siitä, että mitä teit minulle ja meille.

      Ja minulle ne asiat olivat tärkeitä, ihan helvetin tärkeitä olikin.

      • Anonyymi

        Niin tunteettomasti toimit, että on mahdoton uskoa että ikinäkään mitään oikeaa tuntisit . . .

        Tekosi ja valintasi kyllä kertovat kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunteettomasti toimit, että on mahdoton uskoa että ikinäkään mitään oikeaa tuntisit . . .

        Tekosi ja valintasi kyllä kertovat kaiken!

        Ja et ehkä koskaan huomannut, että minä (ja ehkä jopa osa läheisistänikin) ne tekojesi seuraukset kärsin. Siitä sinä et voi tietää mitään!

        Et ehkä koskaan ehtinyt ajatella, kun sinulla oli kiire rakentaa elämääsi muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja et ehkä koskaan huomannut, että minä (ja ehkä jopa osa läheisistänikin) ne tekojesi seuraukset kärsin. Siitä sinä et voi tietää mitään!

        Et ehkä koskaan ehtinyt ajatella, kun sinulla oli kiire rakentaa elämääsi muiden kanssa.

        Ja myöhemminkin . . .

        Mietipä tarkkaan, kumpi meistä on kerta toisensa jälkeen "meidät" hylännyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myöhemminkin . . .

        Mietipä tarkkaan, kumpi meistä on kerta toisensa jälkeen "meidät" hylännyt?

        Ja tuohon aloitukseen, johon en muutoin vastaa ( ei ole järkeä vastata juuri nyt, kun tekee näin kipeää), niin sanoisin

        Ainahan olet omaa elämääsi jatkanut miten olet tykännyt (ja aika omahyväisestikin)!

        . . . Ja välittämättä mistään muusta.


    • Anonyymi

      🤔 Tunniste? Minulla on kaksi silmä, nenä ja suu! Tärppäsi?

      • Anonyymi

        Ei valitettavasti tärpännyt, hänellä on vain yksi silmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti tärpännyt, hänellä on vain yksi silmä.

        Ohhoh, sepä se. Ompa ihmeellistä. Minulla on ainakin ihan normaali määrä silmiä eli kolme kappaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti tärpännyt, hänellä on vain yksi silmä.

        Mulla saattaa olla yksi silmä 👁💦🐟

        Tulee. En tiedä milloin, mutta uskon siihen. En luovu siitä toivosta niin kauan kuin hengitän. Haluan että tulee. Mutta milloin. Se on hankalampi kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei valitettavasti tärpännyt, hänellä on vain yksi silmä.

        Piti vielä lisätä, että jos mä näen kerrankin täällä lempinimen "kyklooppi" tai "minion-bob" tai mikä niistä olikaan se yksisilmäinen, niin lähden heti välilehdet paukkuen! 😁😋

        T. 👁💦🐟


    • Anonyymi

      Ei.
      Kuka ikinä oletkaan.

    • Anonyymi

      Kyllä meistä vielä jotain tulee....🍀🍀
      .......😉😘♥️

      • Anonyymi

        Suloista, että joistakin ainakin jotain tulee. Se on kaunista, se!

        Itsellä juuri nyt hieman vaikeuksia nähdä kaunista ja hyvää missään . . . 😥


    • Anonyymi

      Minua kaivattu näyttää niin vahvasti hylkivän, että voi pysyä siellä missä tähänkin asti.

      • Anonyymi

        Onneksi olet itse ollut hänelle niin lempeä ja täyttänyt kaikki hänen toiveensa 🙄😬😢

        Vai kuinkahan se nyt menikään? 🤔🤨🐉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olet itse ollut hänelle niin lempeä ja täyttänyt kaikki hänen toiveensa 🙄😬😢

        Vai kuinkahan se nyt menikään? 🤔🤨🐉

        Sitähän sinä et voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sinä et voi tietää.

        Mutta sen tiedän, mitä se yksi teki, hän jota rakastin. Tiedän ja tunsin, miten toisen välinpitämättömyys ja tunteettomuus voi satuttaa.

        Ja näköjään satuttaa yhä, kun unelmat ja toiveet, jotka olivat minulle niin tärkeitä, ovat osittain saavuttamattomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sen tiedän, mitä se yksi teki, hän jota rakastin. Tiedän ja tunsin, miten toisen välinpitämättömyys ja tunteettomuus voi satuttaa.

        Ja näköjään satuttaa yhä, kun unelmat ja toiveet, jotka olivat minulle niin tärkeitä, ovat osittain saavuttamattomissa.

        Ja sinäkö aloit hylkimään? Sillähän ne asiat selviää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö aloit hylkimään? Sillähän ne asiat selviää...

        Minä en ole milloinkaan hylkinyt yhtään ketään. Äläkä käännä omia hylkimisiäsi minun syykseni.

        Enkä edes ole ollut hänelle ilkeä. En, vaikka hän sen ansaitsisikin. No niin, kiukutellut kyllä olen, ja syystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sen tiedän, mitä se yksi teki, hän jota rakastin. Tiedän ja tunsin, miten toisen välinpitämättömyys ja tunteettomuus voi satuttaa.

        Ja näköjään satuttaa yhä, kun unelmat ja toiveet, jotka olivat minulle niin tärkeitä, ovat osittain saavuttamattomissa.

        Vastaan vähän sivusta, että mä myönnän kyllä omat virheeni. Tein niitä paljon. Osaksi siksi että tunteet oli niin suuria enkä osannut käsitellä niitä. Kaikki meni jotenkin ihon alle. Osittain tuntuu etten vaan tajunnut asioita. Oon välillä miettinyt että miten en oo tajunnut jotain ihan selvää asiaa vaan ajatellut liikaa pelon kautta.
        Ehkä ne toiveet ja unelmat jotka nyt on osittain saavuttamattomissa oli myös yhteisiä unelmia ja toiveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan vähän sivusta, että mä myönnän kyllä omat virheeni. Tein niitä paljon. Osaksi siksi että tunteet oli niin suuria enkä osannut käsitellä niitä. Kaikki meni jotenkin ihon alle. Osittain tuntuu etten vaan tajunnut asioita. Oon välillä miettinyt että miten en oo tajunnut jotain ihan selvää asiaa vaan ajatellut liikaa pelon kautta.
        Ehkä ne toiveet ja unelmat jotka nyt on osittain saavuttamattomissa oli myös yhteisiä unelmia ja toiveita.

        Anteeksi, mutta on kovin vaikea uskoa, että saavuttamattomat unelmat ja ehkä muutkin, olisivat olleet yhteisiä. Sillä sillä toisella oli 20 vuotta aikaa korjata asioita, jolloin ne olisivat olleet vielä saavutettavissa! Mietipä nyt, 20 vuotta. Eikö se ole tarpeeksi?

        Ei ilmeisesti, tarvitsit ne 20 vuotta muiden kanssa, joiden kanssa toteutit ne unelmat. Eikä se miehellä ole ikinä sama, joten et voi edes aavistaa, mitä tunnen. Mies pystyy koko elämänsä häntimään kenet vain raskaaksi, jos tahtoo jälkikasvua. Useat miehet ovat jokseenkin tunteettomampia naisiin verrattuna, eikä se ole heille niin väliä, kenen kanssa lapset tekee. Ja niinhän sinä teitkin. Mutta useille naisille sillä on väliä.

        Äläkä tule sanomaan, että ymmärrät, kun et todellakaan miehenä voi ymmärtää. Ja sinulta ei ole mikään saavuttamattomissa, kuten minulta on.

        Etkä voi tietää, kuinka syvästi asiat koskettavat minua ja mitä tunnen. Et voi, koska olet toiminut kuten olet, enkä oikeastaan voi sille mitään, että syytän sinua tästä kaikesta. Jos olisit vähänkin tunteellisempi, et olisi hukannut 20 vuotta tehdäksesi jostain unelmista mahdottomia.

        Ja surullista on, että olen huomannut sinussa taipumusta siihen, että ikäänkuin maksatat omat virheesi muilla. En tiedä, huomaatko tätä itse, mutta niin se on. Tarkoitan itseni lisäksi muitakin. Kyllä minä haluaisin sinuakin uskoa, ja kuulla, mitä sanot. Mutta tiedäthän, että on helppo sanoa asioita, mutta jos teot kertovatkin toista . . . Mutta yritä ymmärtää, että näiden asioiden vuoksi, on erittäin vaikeaa nähdä asioita sinun puoleltasi. (etkä niistä paljoa edes ole kertonutkaan). Ja myös siksi, että oma kipuni on juuri nyt todella kova. Anteeksi, mutta näin vain ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta on kovin vaikea uskoa, että saavuttamattomat unelmat ja ehkä muutkin, olisivat olleet yhteisiä. Sillä sillä toisella oli 20 vuotta aikaa korjata asioita, jolloin ne olisivat olleet vielä saavutettavissa! Mietipä nyt, 20 vuotta. Eikö se ole tarpeeksi?

        Ei ilmeisesti, tarvitsit ne 20 vuotta muiden kanssa, joiden kanssa toteutit ne unelmat. Eikä se miehellä ole ikinä sama, joten et voi edes aavistaa, mitä tunnen. Mies pystyy koko elämänsä häntimään kenet vain raskaaksi, jos tahtoo jälkikasvua. Useat miehet ovat jokseenkin tunteettomampia naisiin verrattuna, eikä se ole heille niin väliä, kenen kanssa lapset tekee. Ja niinhän sinä teitkin. Mutta useille naisille sillä on väliä.

        Äläkä tule sanomaan, että ymmärrät, kun et todellakaan miehenä voi ymmärtää. Ja sinulta ei ole mikään saavuttamattomissa, kuten minulta on.

        Etkä voi tietää, kuinka syvästi asiat koskettavat minua ja mitä tunnen. Et voi, koska olet toiminut kuten olet, enkä oikeastaan voi sille mitään, että syytän sinua tästä kaikesta. Jos olisit vähänkin tunteellisempi, et olisi hukannut 20 vuotta tehdäksesi jostain unelmista mahdottomia.

        Ja surullista on, että olen huomannut sinussa taipumusta siihen, että ikäänkuin maksatat omat virheesi muilla. En tiedä, huomaatko tätä itse, mutta niin se on. Tarkoitan itseni lisäksi muitakin. Kyllä minä haluaisin sinuakin uskoa, ja kuulla, mitä sanot. Mutta tiedäthän, että on helppo sanoa asioita, mutta jos teot kertovatkin toista . . . Mutta yritä ymmärtää, että näiden asioiden vuoksi, on erittäin vaikeaa nähdä asioita sinun puoleltasi. (etkä niistä paljoa edes ole kertonutkaan). Ja myös siksi, että oma kipuni on juuri nyt todella kova. Anteeksi, mutta näin vain ajattelen.

        Ei omia ajatuksiaan tarvitse pahoitella. Ihan ymmärrettävää ja oikeutettua tuntea noin.

        Ehkä en osaa vastata just tuohon tilanteeseen, koska oon nainen, mutta jotain sanon. Mä rakastin jotain ihmistä. Halusin olla vain hänen kanssaan, mennä hänen kanssaan naimisiin ja saada hänen kanssaan lapsia. Elää loppuelämä yhdessä. Ne oli mun unelmat. Mutta kaikki kuitenkin romahti meidän väliltä ja paljon vikaa oli mussakin koska olin nuori, tunsin liian paljon. En osannut käsitellä mitään, en tajunnut mitään. Niitä omia virheitäni voisin luetella pitkän listan mutta yritän hyväksyä ne enkä haluaisi kauheasti velloa niissä.

        Tein ne asiat toisen kanssa kuten hänkin. Mun päässä oli sellainen suuttunut ajatus että jos säkin niin mäkin. Kuvittelin että varmaan siten pääsee yli. Kissan viikset.

        Jokaisessa askeleessa se ajatus oli päässä että "nyt mä varmasti pääsen yli, koska sä lähdit pois." Se kai tapahtuu aika usein, että kun joku jota rakastaa todella paljon antaa viitteitä siitä että lähtee, unohtaa ja jatkaa elämäänsä niin toinen tuntee paljon tarvetta tehdä jotain että pääsisi toisesta yli. Itseään laastaroidakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei omia ajatuksiaan tarvitse pahoitella. Ihan ymmärrettävää ja oikeutettua tuntea noin.

        Ehkä en osaa vastata just tuohon tilanteeseen, koska oon nainen, mutta jotain sanon. Mä rakastin jotain ihmistä. Halusin olla vain hänen kanssaan, mennä hänen kanssaan naimisiin ja saada hänen kanssaan lapsia. Elää loppuelämä yhdessä. Ne oli mun unelmat. Mutta kaikki kuitenkin romahti meidän väliltä ja paljon vikaa oli mussakin koska olin nuori, tunsin liian paljon. En osannut käsitellä mitään, en tajunnut mitään. Niitä omia virheitäni voisin luetella pitkän listan mutta yritän hyväksyä ne enkä haluaisi kauheasti velloa niissä.

        Tein ne asiat toisen kanssa kuten hänkin. Mun päässä oli sellainen suuttunut ajatus että jos säkin niin mäkin. Kuvittelin että varmaan siten pääsee yli. Kissan viikset.

        Jokaisessa askeleessa se ajatus oli päässä että "nyt mä varmasti pääsen yli, koska sä lähdit pois." Se kai tapahtuu aika usein, että kun joku jota rakastaa todella paljon antaa viitteitä siitä että lähtee, unohtaa ja jatkaa elämäänsä niin toinen tuntee paljon tarvetta tehdä jotain että pääsisi toisesta yli. Itseään laastaroidakseen.

        Meillä se ei me nyt noin. Ensinnäkin hän myi ja hylkäsi minut, sanaakaan sanomatta. Enkä mennyt toisen luo, elin helvetin yksin ja kovin pimeässä sydän rikki revittynä kauan, en edes muista kauanko ainakin vuoden tai kaksi. Sairastuinkin, fyysisesti.

        Olihan minulla lapsia, mutta ne olivat ennen häntä. Vain ihme pelasti lopulta minut siitä kaikesta. Ymmärsin hänen tunteettomuutensa ja tekonsa ja vaikka yhä sattui, ymmärsin ettei hänelle merkinnyt yhtään mitään ne asiat, jotka minulle. Ja sitten olin jo aiemmin eksynyt johonkin tämänkaltaisen paikkaan ja hänen petoksensa vain jatkuivat. Kului vuosia ja aloin edes hieman toipumaan. Tämä toipuminen toi minulle uuden onnen hyvin hyvin yllättäen ( jossa oli kyllä omat riskinsäkin, uuden vauvan). Siitä olen ollut kovin onnellinen, kuten opin olemaan muistakin elämän asioista. Suru on kyllä kulkenut unohduksen rinnalla, olinhan kohdannut lohikäärmeen. Koskaan et tule tietämään ja ymmärtämään, kuinka paljon minulta vaadittiin päästä yli siitä kaikesta, mitä se vaati, mitä tunsin ja paljonko se sattui ja mitä se maksoi minulle ja myös muille. Mutta minulle ei kukaan voi selitellä, että " tein asiat toisen kanssa, kuten hänkin" . Lapseni (kaikki) olen tehnyt tilanteessa, jossa joko häntä ei ollut tai hän oli lähtenyt itse ja myös poistunut sydämestäni tekojensa tähden.


    • Anonyymi

      Jos se minusta kiinni olisi niin kyllä. Mutta ongelma on etten oikein tiedä mitä minusta? Kun viimeinkin pääsimme olemaan kaksistaan ja keskustelemaan.. meidät keskeytettiin kolmannen osapuolen toimesta ja emme ole sen jälkeen puhuneet siitä mistä sitten ikinä olitkaan minulle sanomassa..? Harmittaa, koska ehkä olisin saanut vihdoin sen vastauksen.

    • Anonyymi

      Rn haluaisin näin toivoo T

    • Anonyymi

      ootsä jokin valtaapitävä voima? neidin on hyvä nyt rauhoittua lestissään, vaikka olisikin ihan omapestinsä, niin rauhansa Hän jätti teille, ristiltä Helvettiin... Hän elää!
      ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
      https://www.youtube.com/watch?v=CKFmxE8qPyQ

    • Anonyymi

      Ei tuohon kysymykseen voi vastata yksin! Voin kuitenkin vastata, että omasta puolestani toivon vieläkin että meistä tulsisi ME. Tunnen edelleen vahvasti ja syvästi, eikä etäisyys ole siihen vaikuttanut. Aika erossa on kuitenkin vaikuttanut siihen, etten pidä kovin todennäköisenä, että sinut (Hänet) vielä saisin joskus. Elämä on hyvää, olen löytänyt tasapainon monessa asiassa ja joidenkin asioiden osalta prosessi on vahvassa alussa.

      Saat minut, jos haluat ja jos olet valmis itse siihen! Joudun elämään silti kuin en saisi sinua. Puhun lähinnä henkisestä asenteesta, en tapaile enkä edes halua tapailla muita. Minulla on elämä elettävänä ja vastuut hoidettavana, ja jos roikkuisin olemattomassa toivossa, en olisi onnellinen enkä tasapainossa. Jos yllätät minut, sitten se on extraa ja kirsikka kaiken muut päälle. ♥️ Vaikka minun minun on tyydyttävä pilvilinnojen sijasta realismiin, silti syvempi tutustuminen, tunneyhteys, läsnäolo ja fyysinen läheisyys on se mitä haluan sinulta syvällä sisälläni. Tajuan realismin ja elän sen mukaan, mutta en silti sisimpiä haaveitani pysty enkä edes halua tappaa. Ehkä kuulostaa vähän sekavalta, en oikein osaa sanoittaa tätä ristiriitaa.

      Olen ihan oikeassa elämässä yli vuosi sitten ottanut yhteyttä ja kertonut kiinnostukseni. Olen tehnyt sen jopa kahdesti. Tässä ei siis ole kyse siitä, ettei kumpikaan uskalla. Kaikki ei vaan aina ole niin helppoa ja simppeliä. Minä tunnen olevani kotona sinun kanssasi ja sinäkin olet itse sanonut, että tunnun jotenkin tutulta kuin perheen jäsen. Saamme toisiltamme selkeästi jotain mitä ei saa kenen tahansa sivullisen kanssa. Itselläni kipinöi kun olemme läsnä toisillemme, tulkitsen sinussa tapahtuvan jotain saman tapaista. Näen silmiesi palon, näen kuinka kahdestaan lasket kätesi hieman hävyttömästi sisäreiden päälle (voit tietysti kysyä missä katseeni on ja miksi 😂) ja hieroi rintalihastasi hyvin viettelevästi. Minut sinä olet kyllä vietellyt monesti (henkisesti), vain käytännön toteutus uupuu. 😁

      En ole koskaan ennen ollut tilanteessa, etten pääse ”eteenpäin” tai jossa tunteet pysyy kohta 3v ilman suhdetta ja etenemistä. ♥️ En ole aiemmassa elämässä edes ollut kertaakaan 3v putkeen sinkkuna. 😂 En ole koskaan kokenut näin vahvasti ennen fyysistä yhteyttä. En ole koskaan katsonut ketään niin syvälle silmiin mitä olen sinun kanssa tehnyt. En ole koskaan tavannut ennen ihmistä, jonka kanssa käsien vastakkain oleminen tai jalkojen pitkä ”vahinkokosketus” tuntuu taivaalta.

      Mielenkiinnolla odotan jos ja kun näemme taas. Sitten sen näkee, onko tunteiden kasvulle sijaa vai joutuuko niitä alkaa elävältä hautaamaan. Toivon parasta, mutta varaudun pahimpaan. Kävi miten kävi, rakastan silti. ♥️ Teen sen vain hiljaa ja sivusta. t. SeNainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe