Sanomakonsernia hallitsevat nykyään viherpipirtäjät varsinkin jos siellä yrittää kommentoida jotakin vihreisiin liittyvää pistävät heti estoa päälle.Näin se suomessa toimii sananvapaus.Itse nykyään vältän kaikkea missä mahdollista kyseisen viherkonsernin palveluja/tuotteita.
Sanomakonserni
4
260
Vastaukset
- Anonyymi
Onko IS (Ilta-Sanomat) samaa yhtiötä HS:n kanssa?
Sinne tuli muutama päivä sitten uusi tiukka systeemi vanhan tilalle keskusteluihin. Harva (lässy tai turha) uutinen voidaan sallia sellaiseksi, että sinne voi kommentoida ilman rekisteröityä nimimerkkiä, eli anonyyminä.
Kaikesta tästä huolimatta, ainakin jokainen anonyyminä kommentoitu viesti menee sensuuritarkistukseen.
Kohta ollaan IL:n kanssa samanlaisia, jossa jopa Suomalainen ja Suomi sanojen esiintyminen aiheuttaa kirjoituksen hylkääntymisen. Käytössä IL:llä lienee myös joku tekoälyohjelma, joka laskee kiellettyjen sanojen lukumäärää.
Kerran havaitsin IL:n keskustelupalsta omalaatuisia viestejä. Siellä jotkut olivat kehittäneen kiertoilmaukset ja vihjailut aivan huippuunsa. Siellä oli ainakin 10 kommenttia, jotka oli viritetty huippuunsa, jotta saatiin oma mielipide vihjailutekniikalla ohittamaan sensuurin.- Anonyymi
Äly keinot keksii tyhmän kiertämiseksi.
"Älä ole omasta mielestäsi viisas, karta pahaa ja pelkää Jumalaa." - Anonyymi
Anteeksi, että olemme pahoja.
- Anonyymi
Nöyrin anteeksipyyntömme.
Olemme niin pienimuneisia, että meidän pitää päteä tällä tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482